Obsah fóra Die Kapitäne - CZ centrum série simulátoru Silent Hunter
RegistraceHledatFAQSeznam námořníkůNámořnické spolkyHodnostiMedaileWeb Přihlášení
Zaslat odpověď Strana 1 z 1
|Ponorky| Německé ponorky, které nebyly nasazeny v boji
Autor Zpráva

Citovat
Příspěvek |Ponorky| Německé ponorky, které nebyly nasazeny v boji 
Německé ponorky, které nebyly nasazeny v boji

Typ III

Velmi neobvykle vypadající ponorky (upravená ponorka typ I A), které měly v nástavbě za trupem přepravovat 2 schnellbooty. Ponorka se měla ponořit a tím umožnit člunům opustit ,,hangár? a později se pod nimi vynořit a vzít je zpět na palubu. Fungovalo to ale jen na klidném moři, a tak se tento typ nedostal do výroby. Měly mít výzbroj 5 torpédometů ráže 533mm (4 vpředu a 1 vzadu), 21 torpéd nebo 42 min a 2x 105mm dělo

Typ IV

Tyto ponorky měly sloužit jako zásobovací, ale žádné nebyly postaveny

Typ V

Tento typ měl používat Waltherovu turbínu, ale námořnictvo neprojevilo zájem o tento typ

Typ VI

Upravený typ I A, který měl používat parní pohon

Typ VII E

Tyto ponorky měly být stejné jako typ VII C, ale měly mít menší motory pro ušetření hmotnosti a prostoru. Do výroby se nedostaly.

Typ X A

Oceánská, minonosná ponorka, předchůdce typu X B, kterému byl velmi podobný

Typ XI

Obří ponorky, které měly sloužil jako křižníkové ponorky. Měly být vyzbrojeny 4 127mm děly ve dvou věžích před a za velitelskou věží. Měly mít také 4 torpédomety na přídi a 2 na zádi. Také měly mít na palubě letoun Arado Ar 231 ve vodotěsném hangáru. Měla zde sloužit posádka čítající 110 mužů(dvakrát více než většina německých ponorek té doby). 4 zakázky byly začátkem roku 1939 zadány loděnici AG Weser, ale v Srpnu toho roku byly zakázky zrušeny. Kolují o nich (nepravdivé) historky, že byly dokončeny a sloužily při tajných misích nebo dokonce odvezli Hitlera do Argentiny Laughing

Výtlak:              4650/3140 BRT
Délka:               115m
Šířka:                9,5m
Ponor:               6,2m
Rychlost:          23/7 kts
Dosah:              20600 NM/10 kts
                         50 NM/4kts
Výzbroj:           6 Torpédometů r. 533mm, 4x 127mm děla s 940 náboji, 2x 37mm AA s 4000
                         náboji, 1x 20mm AA s 2000 náboji
Posádka:          110 mužů
Max. hloubka: 200m

Typ XII

Rychlé ponorky, které měly sloužit jako ponorky pro službu s flotilou velkých lodí. Měly mít 6 torpédometů na přídi a 2 na zádi a měly mít na palubě až 20 torpéd. Mělo mít palubní dělo stejné jako ponorky typu IX

Výtlak:              1600/? BRT
Délka:               92,4m
Rychlost:          22/10 kts
Dosah:              20000 NM/12 kts na hladině
Výzbroj:           8 Torpédometů r. 533mm (20 torpéd), 1x 105mm dělo
Posádka:          110 mužů

Typ XIII

ponorky tohoto typu měly být velmi podobné typu II, ale měly být vybaveny 4-mi torpédomety a měly být o něco větší (výtlak měl být asi 400 BRT na hladině a rychlost měla být 15 kts na hladině).

Typ XIV B

Pokus o zvětšení typu XIV

Typ XV

Další pokus vytvoření zásobovací ponorky, opět se žádná nepostavila

Typ XVI

Téměř stejná jako typ XV, také se nedostaly do služby

Typ XVIII

Tyto ponorky měly být první ,,moderní? oceánské ponorky. Měla je pohánět Waltherova turbína, která jim měla dát rychlost až 24 uzlů pod hladinou! Zakázka na jejich výroby byla zrušena ve prospěch typu XXI

Výtlak:              1485/1885 BRT
Délka:               71,5m
Rychlost:          18,5/24 kts
Dosah:              7000 NM/10 kts na hladině
                         200 NM/17 kts a 350 NM/16 kts pod hladinou
Výzbroj:           6 Torpédometů r. 533mm (24 torpéd), 2x 30mm AA
Posádka:          51 mužů

Typ XIX a XX

Projekt velké nákladní ponorky, která měla sloužit místo lodí, tzv. ,,Drtičů blokád?. Měly být podobné jako typ X B.

Různé verze typu XXI

T a E-Další nákladní ponorky (že to ty Němce furt bavilo.. Rolling Eyes )
D- Podmořský tanker
C- silnější výzbroj

Typ XXII

Malý člun pro službu u pobřeží a hlavně ve Středomoří, ze kterého později vyvinuli typ XXIII. 2 dokonce dostaly i čísla, přesto nebyly dostavěny.

Výtlak:              155/245 BRT
Délka:               27m
Rychlost:          7/20 kts (není to prohozené Wink )
Dosah:              1550 NM/6 kts na hladině
                         100 NM/20 kts pod hladinou
Výzbroj:           3 Torpédomety r. 533mm, 2 v přídi a 1 za můstkem na zádi mimo trup (2 torpéda),
Posádka:          12 mužů

Typ XXIV

Oceánská ponorka o výtlaku cca 2000 BRT, poháněna Waltherovou turbínou. Měly mít velmi silnou výzbroj 14-ti torpédometů, 6 v přídi a  po 4 na kažcé straně trupu v tzv. Schneeově orgánu a žádná rezervní torpéda.

Typ XXV

Ponorky velmi podobné typu XXIII, určené pro službu u pobřeží. Neměly mít dieselové motory, jen E-motory.

Typ XXVI

Ponorka bez velitelské věže poháněná Waltherovou turbínou. 100 jich bylo ve stavbě, když skončila válka. Měly mít 10 torpédometů.

Typ XXVIII

Další pokus o pobřežní ponorku pro službu ve Středomoří.

Typ XXIX

O něco větší typ pro službu u pobřeží

Typy XXIX E, XXXII, Typ XXXIII (4 torpédomety), XXXVI

Oceánské ponorky (???)

Typ XXX B

Další projekt oceánské ponorky z roku 1944

Délka:               65,7m
Rychlost:          14,6/15,6 kts
Dosah:              15500 NM/10 kts na hladině
                         225 NM/6 kts
Výzbroj:           8 torpédometů r. 533 mm

Typ XXXI

Oceánská ponorka, vybavená 8 torp. vpředu a 4 vzadu

Délka:               54m
Rychlost:          14,3/16,7 kts
Dosah:              15500 NM/10 kts na hladině
                         260 NM/6 kts
Výzbroj:           12 torpédometů r. 533 mm

Typ XXXIV

Pobřežní ponorka (???)

Typy XXXV

Oceánská ponorka, menší než typ VII ale s velmi dobrou rychlostí nad i pod hladinou

Zdroj: http://www.uboat.net/
                      http://www.dataphone.se/~ms/ubootw/welcom.htm




Naposledy upravil Sarroth dne 22. 01. 2008, 02:11, celkově upraveno 2 krát.
Naposledy upravil Günther Königg dne 19. 10. 2007, 14:13, celkově upraveno 3 krát.

_________________


33.flotila | Pravidla fóra | Rady ohledně psaní na DF | Ponorkářův slovník | Hledat | Pravidla Ligy DK
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail

Citovat
Příspěvek Obrazová část: Typ III , Typ XI , Typ XVII a motor Walter 
Typ III



Typ XI



Typ XVII



Pouzito ze stranek:
www.u-historia.com



Naposledy upravil Thomsen dne 19. 10. 2007, 10:42, celkově upraveno 2 krát.

_________________

Kde je podpora "Haunebu" . . . Herr Kaleun asi tam,kde je podpora SH od UBI.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail

Citovat
Příspěvek Typ XXI , Typ XXIII , Typ XXVI 
Typ XXIc



Typ XXIb,XXIc



Typ XXIII



Typ XXVI





Naposledy upravil Thomsen dne 19. 10. 2007, 11:23, celkově upraveno 1 krát.

_________________

Kde je podpora "Haunebu" . . . Herr Kaleun asi tam,kde je podpora SH od UBI.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail

Citovat
Příspěvek Typ XXIX 
Typ XXIXb



Typ XXIXh



Typ XXIXk




_________________

Kde je podpora "Haunebu" . . . Herr Kaleun asi tam,kde je podpora SH od UBI.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail

Citovat
Příspěvek Typ XXX , XXXI , XXXIII , XXXIV 
Typ XXX



Typ XXXI



Typ XXXIII



Typ XXXIV




vse pouzito ze stranek:
http://www.u-historia.com


_________________

Kde je podpora "Haunebu" . . . Herr Kaleun asi tam,kde je podpora SH od UBI.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:
Zaslat odpověď Strana 1 z 1
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.