Obsah fóra Die Kapitäne - CZ centrum série simulátoru Silent Hunter
RegistraceHledatFAQSeznam námořníkůNámořnické spolkyHodnostiMedaileWeb Přihlášení
Zaslat odpověď Strana 1 z 1
Pár otázok na úpravy
Autor Zpráva

Citovat
Příspěvek Pár otázok na úpravy 
Zdravím,
doteraz som bol na SH3+GWX , odohral som pár misií v SH4 a teraz skúšam SH3+ TGW + Improved Convoy +
SH3comander+SH3Gener.

pár vecí by ma zaujímalo.
1. je možné nejako upraviť zobrazovanie kontaktov na Strategickej mape?
Podla mna by bolo ideálne , ak zobrazovalo len hlásenie o konvojoch. Hlásenie o osamelých lodiach, a Task Force by sa nezobrazovalo.
2.strážny dôstojník na palube.
Dá sa nejako upraviť/obmedziť jeho funkcia "Nearest visual contakt" ?. Som v noci, velká búrka, viem že niekde v okolí je lod/konvoj ale stále ho strácam. Dám príkaz a viem hned viem ,že je v kurze XYZ a vo vzdialenosti 15km. A pritom ho vôbec nevidím. Smile
V SH4 nie je.
3. v SH3Generic sa zapisuje do mapy.
Neviete ako sa to robí?

Vopred dakujem za odpovede.

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Citovat
Příspěvek  
Ahoy!

1. X:\Program Files\Ubisoft\SilentHunterIII\data\Cfg

Contacts

Display Range To Opportunity Radio Contacts=300    ;[>0] kilometers

změn:
Display Range To Opportunity Radio Contacts=0    ;[>0] kilometers

....ale nefunguje to na Task Force

2. Tak ho prostě nepoužívej  Laughing Ne vážně, nenapadá mě jak to udělat, koukal jsem na to ale je na to moc věcí "napojených"

3. Nepoužíval, neznám.


_________________
<<<Ubisoft je jednička!


"Žít má cenu pro to, za co stojí umřít."
"Der beste Seemann war doch ich!"
________________________________________________________
Pravidla fóra | Rady ohledně psaní na DF | Ponorkářův slovník | Hledat | Osobní složka
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky

Citovat
Příspěvek  
ad bod 3. taky neznám SH3Generic, ale jestli myslíš SH3gen, tak návod je tady http://silenthunter.cz/forum/viewtopic.php?t=8 jinak fakt nevím Wink



Naposledy upravil mysak_bob dne 29. 03. 2008, 16:38, celkově upraveno 1 krát.

_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail

Citovat
Příspěvek  
Sarroth napsal:
Ahoy!

1. X:\Program Files\Ubisoft\SilentHunterIII\data\Cfg

Contacts

Display Range To Opportunity Radio Contacts=300    ;[>0] kilometers

změn:
Display Range To Opportunity Radio Contacts=0    ;[>0] kilometers

....ale nefunguje to na Task Force

2. Tak ho prostě nepoužívej  Laughing Ne vážně, nenapadá mě jak to udělat, koukal jsem na to ale je na to moc věcí "napojených"

3. Nepoužíval, neznám.

odskúšané, overené, funguje to skvele , ale.....
Je to šialené a dosť masochistické. A po 7. patrole som sa vrátil k normálu.
Je to trochu blbé, plávať po celom Atlantiku a nenájsť skoro žiadny kontakt, konvoj, stráviť nejakých pár hodín len "lietaním" po mape hore dole. A vrátiť sa len s jednou lodou, plnými zásobami torpéd.
Plus ešte jedna vec , že BDU malo dosť dobrý prehlad o spojeneckých konvojoch skoro po celú vojnu.
Ale na SH4 to doporučujem, hlavne po patchi 1.3. Americké velenie nemalo až tak skvelé informácie o pohybe lodi Japonska, hlavne 1942/43. Byť niekde južne od Filipín a dostávať správu o konvojoch u Číny je dost nerealne. I nepraktické.   Wink



Naposledy upravil Tajpan dne 03. 08. 2007, 08:59, celkově upraveno 1 krát.

_________________
7. flotila
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Citovat
Příspěvek  
Dojnice a zásobovacie lode.
V reálu Dojnice a  mohli zásobovať len naftou, ale kedže boli nasadené aj klasické zas. ponorky , mohli zásobovať aj torpédami. T TGW A GWX sú zas. lode , tak je to ok. Ale Či aj muníciu do kanonov, to nie som si istý.
Zás.Lode , určite doplnali všetky položky.
Problém je ale Hull Integrity. Opraviť poškodenú ponorku. V SH3/TGW/GWX sa správajú ako plnohodnotné lodenice.
Je nejaké možnosť , upraviť nejaký súbor , aby sa táto možnosť dala opraviť, odstrániť.?
Vopred díky.


_________________
7. flotila
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Citovat
Příspěvek  
Tajpan napsal:
Dojnice a zásobovacie lode.
V reálu Dojnice a  mohli zásobovať len naftou, ale kedže boli nasadené aj klasické zas. ponorky , mohli zásobovať aj torpédami. T TGW A GWX sú zas. lode , tak je to ok. Ale Či aj muníciu do kanonov, to nie som si istý.
Zás.Lode , určite doplnali všetky položky.
Problém je ale Hull Integrity. Opraviť poškodenú ponorku. V SH3/TGW/GWX sa správajú ako plnohodnotné lodenice.
Je nejaké možnosť , upraviť nejaký súbor , aby sa táto možnosť dala opraviť, odstrániť.?
Vopred díky.

obávám se, že tohle nejde, ta hra je prostě tak napsaná a dojnice do ní byly dodány až dodatečně, přičemž to vyřešili způsobem dočasných přístavů...


_________________
War... War never changes...
-----------------------------------------------------------------------
Pravidla fóra | Rady ohledně psaní na DF | Ponorkářův slovník | Hledat
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:
Zaslat odpověď Strana 1 z 1
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.