|
Strana 1 z 1
|
Autor |
Zpráva |
Kolbiš
Gefreiter
Naloděn: 8.2.2007
Příspěvky: 6
Ponorka: U-50
Medaile: 1 ( více...)
|
GWX, ponorka IX a problémy s nenačtenými texturami
Provozuji GWX spouštěným přes SH3CMD "od roku 1939" na ponorce VIIB a VIIC v podstatě bez problémů. Teď jsem dostal nabídku pořídit ponorku IXC, tak jsem ji před misí "koupil", vybavil různým dalším vylepšením (motory, hydrofon, nátěr,...) přibral posádku a...
...hlásím problém. V ponorce, na můstku, v mapě,... prostě téměř ve všech situacích nemám na některých objektech textury. Například v ponorce jsou námořníci, salámy, některé přístroje a podobně bez textur. To bych ještě přežil, ale chybí i textury v periskopu, na mapě se místo přístavu objeví jen bílý čtverec a podobně. V podstatě to nejde hrát.
Netuší někdo kterým směrem mám upřít pozornost, co vyzkoušet? Mám Intel P4 3.06GHz s 2GB RAM a Intel chipset. Videokarta se moc pro GWX nehodí (Matrox P650), ale s ponorkou typu VII opravdu problém nebyl. Respektive stalo se mi to jen jednou během hry a stačilo rozjetou misi uložit a spustit znovu. Tentokrát ale podobné pokusy nepomáhají. V čistém SH3 mi fungovaly bez potíží i ponorky typu IX nebo XXI. Odehrát celý GWX s ponorkou VII by asi bylo řešení, ale občas bych rád měl více torpéd a paliva... Zrovna včera kolem mne projely čtyři křižníky a já s jedním torpédem vzadu jen koukal periskopem jak míjí moje perfektní palebné postavení
PS: Pokud sem umístil dotaz blbě, tak se na mne nezlobte a případně ho prosím přemístěte.
Naposledy upravil Kolbiš dne 08. 02. 2007, 13:15, celkově upraveno 1 krát.
|
08. 02. 2007, 12:58 |
|
|
Sarroth
Befehlshaber der U-Boote Admiral
Naloděn: 29.8.2006
Příspěvky: 2330
Ponorka: U-221
Medaile: 51 ( více...)
|
Re: GWX, ponorka IX a problémy s nenačtenými texturami
Kolbiš napsal:Provozuji GWX spouštěným přes SH3CMD "od roku 1939" na ponorce VIIB a VIIC v podstatě bez problémů. Teď jsem dostal nabídku pořídit ponorku IXD, tak jsem ji před misí "koupil", vybavil různým dalším vylepšením (motory, hydrofon, nátěr,...) přibral posádku a...
...hlásím problém. V ponorce, na můstku, v mapě,... prostě téměř ve všech situacích nemám na některých objektech textury. Například v ponorce jsou námořníci, salámy, některé přístroje a podobně bez textur. To bych ještě přežil, ale chybí i textury v periskopu, na mapě se místo přístavu objeví jen bílý čtverec a podobně. V podstatě to nejde hrát.
Netuší někdo kterým směrem mám upřít pozornost, co vyzkoušet? Mám Intel P4 3.06GHz s 2GB RAM a Intel chipset. Videokarta se moc pro GWX nehodí (Matrox P650), ale s ponorkou typu VII opravdu problém nebyl. Respektive stalo se mi to jen jednou během hry a stačilo rozjetou misi uložit a spustit znovu. Tentokrát ale podobné pokusy nepomáhají. V čistém SH3 mi fungovaly bez potíží i ponorky typu IX nebo XXI. Odehrát celý GWX s ponorkou VII by asi bylo řešení, ale občas bych rád měl více torpéd a paliva... Zrovna včera kolem mne projely čtyři křižníky a já s jedním torpédem vzadu jen koukal periskopem jak míjí moje perfektní palebné postavení
PS: Pokud sem umístil dotaz blbě, tak se na mne nezlobte a případně ho prosím přemístěte.
No já bych to viděl na 90% na problém s graf. kartou. Ano default ti mohl jet bez problémů protože GWX používá jiné "balení" souborů tím pádem textur. Resp. stejné, ale přes vlastní unpacker/packer takže výsledný .dat je trošičku jiný. Takže bych doporučil buď experimentovat s ovladači(kde ti hold u Matroxu neporadím).
Pro kontrolu se ještě zeptám zda se to děje i bez SH3Commanderu, ten totiž může ovlivňovat řadu textur. Pokud ne poté si zkontroluj zda si upravil s instalací GWX i SH3Commandera souborem GWXCfg4SH3Cmdr zip.
BTW - zatím není zřejmé, kde je problém, zda v graf. kartě či modu takže umístění je relativně dobré
_________________ <<<Ubisoft je jednička!
"Žít má cenu pro to, za co stojí umřít."
"Der beste Seemann war doch ich!"
________________________________________________________
Pravidla fóra | Rady ohledně psaní na DF | Ponorkářův slovník | Hledat | Osobní složka
|
08. 02. 2007, 13:17 |
|
|
Kolbiš
Gefreiter
Naloděn: 8.2.2007
Příspěvky: 6
Ponorka: U-50
Medaile: 1 ( více...)
|
Re: GWX, ponorka IX a problémy s nenačtenými texturami
Sarroth napsal:
No já bych to viděl na 90% na problém s graf. kartou. Ano default ti mohl jet bez problémů protože GWX používá jiné "balení" souborů tím pádem textur. Resp. stejné, ale přes vlastní unpacker/packer takže výsledný .dat je trošičku jiný. Takže bych doporučil buď experimentovat s ovladači(kde ti hold u Matroxu neporadím).
Pro kontrolu se ještě zeptám zda se to děje i bez SH3Commanderu, ten totiž může ovlivňovat řadu textur. Pokud ne poté si zkontroluj zda si upravil s instalací GWX i SH3Commandera souborem GWXCfg4SH3Cmdr zip.
BTW - zatím není zřejmé, kde je problém, zda v graf. kartě či modu takže umístění je relativně dobré
Dík za odpověď.
SH3Commandera jsem opravil hned. Bez něj jsem to ještě nezkoušel. Předpokládám, že by mělo stačit před hraním nespustit Commandera, ale rovnou GWX. Nebo mám podnikat něco dalšího?
|
08. 02. 2007, 13:38 |
|
|
Sarroth
Befehlshaber der U-Boote Admiral
Naloděn: 29.8.2006
Příspěvky: 2330
Ponorka: U-221
Medaile: 51 ( více...)
|
Re: GWX, ponorka IX a problémy s nenačtenými texturami
Kolbiš napsal:Sarroth napsal:
No já bych to viděl na 90% na problém s graf. kartou. Ano default ti mohl jet bez problémů protože GWX používá jiné "balení" souborů tím pádem textur. Resp. stejné, ale přes vlastní unpacker/packer takže výsledný .dat je trošičku jiný. Takže bych doporučil buď experimentovat s ovladači(kde ti hold u Matroxu neporadím).
Pro kontrolu se ještě zeptám zda se to děje i bez SH3Commanderu, ten totiž může ovlivňovat řadu textur. Pokud ne poté si zkontroluj zda si upravil s instalací GWX i SH3Commandera souborem GWXCfg4SH3Cmdr zip.
BTW - zatím není zřejmé, kde je problém, zda v graf. kartě či modu takže umístění je relativně dobré
Dík za odpověď.
SH3Commandera jsem opravil hned. Bez něj jsem to ještě nezkoušel. Předpokládám, že by mělo stačit před hraním nespustit Commandera, ale rovnou GWX. Nebo mám podnikat něco dalšího?
100% ano. Zapnout SH3 Commandera. Dát Rollback. Vypnout a až poté zapnout SH3. Poslední verze to dělá sice automaticky ale jistota je jistota.
_________________ <<<Ubisoft je jednička!
"Žít má cenu pro to, za co stojí umřít."
"Der beste Seemann war doch ich!"
________________________________________________________
Pravidla fóra | Rady ohledně psaní na DF | Ponorkářův slovník | Hledat | Osobní složka
|
08. 02. 2007, 14:17 |
|
|
Kolbiš
Gefreiter
Naloděn: 8.2.2007
Příspěvky: 6
Ponorka: U-50
Medaile: 1 ( více...)
|
Re: GWX, ponorka IX a problémy s nenačtenými texturami
Sarroth napsal:
100% ano. Zapnout SH3 Commandera. Dát Rollback. Vypnout a až poté zapnout SH3. Poslední verze to dělá sice automaticky ale jistota je jistota.
Dík. Zkusím. Stáhl jsem i nové ovladače pro kartu z prosince 2006, ale tomu moc naději nedávám.
|
08. 02. 2007, 14:24 |
|
|
Kolbiš
Gefreiter
Naloděn: 8.2.2007
Příspěvky: 6
Ponorka: U-50
Medaile: 1 ( více...)
|
Re: GWX, ponorka IX a problémy s nenačtenými texturami
Tak zatím vůbec nic.
Spouštění přímo GWX bez SH3Commanderu (včetně Rollbacku) nemá vliv. Zkusil jsem nahrát novější verzi ovladače videokarty, změnit přímo v GWX Options kvalitu vykreslování textur, přepnout na zobrazení hry v okně Windows a nic. V ovladači videokarty jsem přepínal filtrování textur mezi trilinear a asinotropic opět bez výsledku. Zkusil jsem i přepínat způsob 3D-antialiasingu v ovladači karty. Opět beze změn. Připadne mi to, jako by ponorka typu IX používala více (nebo složitějších) textur a videokarta všechny načíst nezvládne a tak některé vynechá. Napadá mne už jedině zkusit nějak textury zjednodušit. Například ve FlightSimulátoru bych uměl zmenšit rozlišení přímo souborů s texturami. Vypadaly by pak trošku rozmazaně, ale fungovalo by to. Jde něco podobného udělat i v GWX?
Prozatím tedy levně prodávám zánovní IXC a oprašuji VIIC Pokud časem na něco příjdu, napíšu to sem.
|
08. 02. 2007, 19:21 |
|
|
Sarroth
Befehlshaber der U-Boote Admiral
Naloděn: 29.8.2006
Příspěvky: 2330
Ponorka: U-221
Medaile: 51 ( více...)
|
Chlape už to asi mám, že ty nemáš nainstalovanej patch pro GWX?!
http://silenthunter.cz/forum/viewtopic.php?t=250
Naposledy upravil mysak_bob dne 29. 03. 2008, 15:41, celkově upraveno 1 krát.
_________________ <<<Ubisoft je jednička!
"Žít má cenu pro to, za co stojí umřít."
"Der beste Seemann war doch ich!"
________________________________________________________
Pravidla fóra | Rady ohledně psaní na DF | Ponorkářův slovník | Hledat | Osobní složka
|
08. 02. 2007, 19:34 |
|
|
Kolbiš
Gefreiter
Naloděn: 8.2.2007
Příspěvky: 6
Ponorka: U-50
Medaile: 1 ( více...)
|
Sarroth napsal:Chlape už to asi mám, že ty nemáš nainstalovanej patch pro GWX?!
http://silenthunter.czweb.org/forum/viewtopic.php?t=250
Patch "GWX patch- 23.12.06" samozřejmě nainstalovaný mám. Teď jsem se právě vrátil k typu VIIC. Funguje bez závad i s novými ovladači videokarty...
|
08. 02. 2007, 19:43 |
|
|
Kolbiš
Gefreiter
Naloděn: 8.2.2007
Příspěvky: 6
Ponorka: U-50
Medaile: 1 ( více...)
|
Snad vyřešeno
Po hodně dlouhé době jsem začal opět hrát GWX. V mezičase vyšel nový patch a zdá se, že je po problému.
|
14. 12. 2007, 11:12 |
|
|
Herr Flick
Kapitän z. S.
Naloděn: 5.9.2006
Příspěvky: 506
Ponorka: Miroslav okr ZNOJMO,BRNO
Medaile: 10 ( více...)
|
Normálně mě GWX fungovalo,ale potom co jsem potkal konvoj v Indickém oceanu se celá grafika nějak "rozšalovala",IXD2,byly tam jen ty salámy,o hydrofonu se nedá ani mluvit....795O GT by to snad mohla zvládat......
Ale jiný typ IX mě problémy nedělal...
_________________
Osobní složka |
|
15. 12. 2007, 20:34 |
|
|
|
Právě je 27. 12. 2024, 01:20 | Časy uváděny v GMT + 1 hodina
|
Strana 1 z 1
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|
|