|
Strana 1 z 9
|
Autor |
Zpráva |
majklvorisek
Fähnrich z. S.
Naloděn: 3.4.2010
Příspěvky: 163
Ponorka: x-1
Medaile: 2 ( více...)
|
Oznámen free-to-play simulátor Silent Hunter Online
http://www.zing.cz/novinky/11309/oznamen-free-to-play-simulator-silent-hunter
Naposledy upravil Sarroth dne 27. 04. 2012, 02:05, celkově upraveno 1 krát.
_________________ Zamiřit vystřelit a pak jen sledovat divadlo
|
26. 04. 2012, 16:22 |
|
|
Sepp von Ch.
Oberleutnant z. S.
Naloděn: 28.12.2009
Příspěvky: 1027
Ponorka: VIIC U-552
Medaile: 9 ( více...)
|
Díky moc za zprávu! Vypadá to podle traileru jako SH5 nachystaný na online Screenshoty ale ukazují něco zcela jiného. Toho se trochu bojím. No, uvidíme... Hlavně že se něco hýbe. To mě těší. Už jsem se bál, že se žádné novinky kvůli všem, co řvali "na hovno, sračka, raději se na to vy*erte atd." nedočkám. Že by konečně on-line sim podle mého gusta? Uvidíme, co z toho časem vyleze.
Naposledy upravil Sepp von Ch. dne 26. 04. 2012, 23:49, celkově upraveno 1 krát.
_________________ U-552
Rudý ďábel-lovec tankerů!
"Každý ponorkář zcela jistě v srdci cítil záři širého moře a úkolu, jenž mu byl svěřen, cítil se bohatý jako král a s nikým by své místo nevyměnil."
"Heslo U-Bootwaffe: Jsme solidní firma."
Velkoadmirál Karl Dönitz
|
26. 04. 2012, 16:34 |
|
|
majklvorisek
Fähnrich z. S.
Naloděn: 3.4.2010
Příspěvky: 163
Ponorka: x-1
Medaile: 2 ( více...)
|
Také doufám že to bude stát za to. Třeba kdyby to mělo velký úspěch udělali by další díl zas na pc na ne jen do prohlížeče.
_________________ Zamiřit vystřelit a pak jen sledovat divadlo
|
26. 04. 2012, 18:15 |
|
|
Sepp von Ch.
Oberleutnant z. S.
Naloděn: 28.12.2009
Příspěvky: 1027
Ponorka: VIIC U-552
Medaile: 9 ( více...)
|
Uvidíme. V Ubi jsou mistři na trailery, ty umí udělat dobře a nalákat, ale realita bývá jiná. Když srovnám to, co vidím v traileru ZDE, a následně tohle
vidím propastný rozdíl...
Ale jsem rád, že se něco kolem ponorkových simulátorů děje...
Naposledy upravil Sepp von Ch. dne 26. 04. 2012, 19:18, celkově upraveno 3 krát.
_________________ U-552
Rudý ďábel-lovec tankerů!
"Každý ponorkář zcela jistě v srdci cítil záři širého moře a úkolu, jenž mu byl svěřen, cítil se bohatý jako král a s nikým by své místo nevyměnil."
"Heslo U-Bootwaffe: Jsme solidní firma."
Velkoadmirál Karl Dönitz
|
26. 04. 2012, 19:13 |
|
|
Sarroth
Befehlshaber der U-Boote Admiral
Naloděn: 29.8.2006
Příspěvky: 2330
Ponorka: U-221
Medaile: 51 ( více...)
|
Tak tohle mě docela zajímá ač tomu zatím nedávám moc velkou váhu. Jasně to si trošku protiřečí, ale Sepp to tu už docela trefně popsal aneb s Ubi to jinak ani nejde.
_________________ <<<Ubisoft je jednička!
"Žít má cenu pro to, za co stojí umřít."
"Der beste Seemann war doch ich!"
________________________________________________________
Pravidla fóra | Rady ohledně psaní na DF | Ponorkářův slovník | Hledat | Osobní složka
|
26. 04. 2012, 19:32 |
|
|
Sepp von Ch.
Oberleutnant z. S.
Naloděn: 28.12.2009
Příspěvky: 1027
Ponorka: VIIC U-552
Medaile: 9 ( více...)
|
|
26. 04. 2012, 19:38 |
|
|
majklvorisek
Fähnrich z. S.
Naloděn: 3.4.2010
Příspěvky: 163
Ponorka: x-1
Medaile: 2 ( více...)
|
No jestli to bude v prohlížeči tak očekávám grafiku mezi sh3-4 ale nejvíc se děsím stupidního a nemožného zaměřování torpéd a toho aby se s toho nestala arkády a nebilo to něco jako Word of tanks.
_________________ Zamiřit vystřelit a pak jen sledovat divadlo
|
26. 04. 2012, 20:18 |
|
|
Sepp von Ch.
Oberleutnant z. S.
Naloděn: 28.12.2009
Příspěvky: 1027
Ponorka: VIIC U-552
Medaile: 9 ( více...)
|
Takže nějaké další novinky od účastníka konference "Quo Vadis", kde SHO byl představen:
SHO má fungovat na Flash11, a má být proto hratelný na všech dnes dostupných přístrojích, vč. smartphonů. SHO by měl být založen na SHIII. O SH4 a 5 (podpoře, vývoji atd.) nepadlo na konferenci jediné slovo. V SHO má být zachován systém povyšování posádky tak, jak jej známe z SHIII. Tím také bude docházet ke zlepšování U-Bootu. To, co nás má nutit k ostražitosti, je, že půjde-li vaše ponorka ke dnu, zakápne celá posádka a vy začínáte od začátku (podle mě slabota- kdysi tu padaly na fóru návrhy - myšáku? - v sekci SHIII, že je-li ponorka potopena, měl by být automaticky SHIII z disku vymazán a zformátován disk). Tady je právě prostor pro peníze - kapitán si bude moci zakoupit za reálné peníze vydělané v reálné práci povýšení pro svou posádku.
Teď něco, co mě strašně zajímá, jak bude fungovat. Rozhodně to zní zajímavě, ale zatím tomu nerozumím. Hra má běžet v reálném čase (buďte rádi, že ta válka trvala "jen" 6 let!!! ). Snad se to má týkat jen vlastních bojů, ale informace o tomto zatím chybějí. Ale co, buďme rádi, že se můžeme těšit. Někdy to těšení je mnohem lepší než vlastní výsledek, že. Z následujících řádek ale vám asi vyplyne víc. Vypadá to totiž, že vše poběží v reálném čase s tím, že budete mít pod palcem několik U-Bootů a různě - když nějaký z nich narazí na loď či celý konvoj - se budete reinkarnovat v tom U-Bootu, který se do takového kontaktu s nepřítelem dostane.
Jak jsem naznačil výše, v SHO bude taktéž strategická mapa a vy budete moci ovládat vícero U-Bootů. Z dalších vět nejsem zrovna nadšený, ale můj subjektivní pohled na věc není důležitý. Nahlásí-li totiž jeden z U-Bootů kontakt s kovojem, můžete do něj "nastoupit". Tímto bude možné se účastnit konvojových útoků ve smečce.
Naopak moc se mi zamlouvá to, že Ubisoft na konferenci oznámil, že na SHO dělají dlouho a že nevydával předem žádné zprávy, protože Silent Hunter hraje dlouhodobě jen tvrdé jádro fanoušků, kteří dokáží být vděční, ale i neskutečně kritičtí. Ubisoft se rozhodl pro F2P-hru (pokud někdo neví, co tato zkratka znamená, pak jde o "free-to-play" hru, tj. velmi obecně řečeno méně nákladný projekt než hra klasická; kluci tady jsou přes kompjůtry chytřejší, tak případně to dále rozvedou a vysvětlí). Vývojáři na konferenci prý zdůraznili, že fanoušci řady Silent Hunter patří k nejtvrdohlavějším a nejvytrvalejším ze všech fanoušků her, které má Ubisoft ve svém portfóliu. Proto i Ubisoft očekává, že tito fanoušci U-bootů budou chtít investovat peníze při zakoupení vybavení svých U-Bootů.
Konkrétně prý hovořili o situaci, kdy budete i se svou "vymazlenou" (rozuměj co nejlépe vybavenou) ponorkou potřetí potopeni a vy budete muset začít opět od počátku, že to nevydržíte, kliknete na tlačítko zakoupit a vy si vykoupíte svou starou a vybavenou ponorku. (nezlobte se, ale já si prostě k tomuhle pár teček přidat musím, protože mám pocit, že o nás mají divnou představu- ... ).
Závěrem u této hry uvedu jedno prohlášení vývojářů SHO, které na konferenci zaznělo. Hra má být zábavná jen pro ty, kteří budou do ní investovat peníze.
A ještě trochu ďábelského (smutného a hloupého) humoru: najděte pár rozdílů, aneb řada z vás - fanoušků a pamětníků jistě poznala...
Naposledy upravil Sepp von Ch. dne 26. 04. 2012, 23:16, celkově upraveno 4 krát.
_________________ U-552
Rudý ďábel-lovec tankerů!
"Každý ponorkář zcela jistě v srdci cítil záři širého moře a úkolu, jenž mu byl svěřen, cítil se bohatý jako král a s nikým by své místo nevyměnil."
"Heslo U-Bootwaffe: Jsme solidní firma."
Velkoadmirál Karl Dönitz
|
26. 04. 2012, 23:07 |
|
|
mysak_bob
BdU Operationsabteilung Vizeadmiral
Naloděn: 5.1.2007
Příspěvky: 2623
Ponorka: U-123
Medaile: 64 ( více...)
|
a/ Takze Flash, cili pro ipad, iphone to nebude
b/ v prvni rade pujde zase o penize (jak jinak v dnesni dobe), mozna to pujde hrat bez penez, ale aby clovek v r.1945 neslouzil na IIA
(sorry nejak jsem si napred neprecetl vetu o te zabavnosti, takze je tim ma domnenka potvrzena)
S tou strategii smecek to nemusi byt spatny, ale ... (uvidime, jak to nakonec bude).
Naposledy upravil mysak_bob dne 26. 04. 2012, 23:36, celkově upraveno 1 krát.
_________________ Chlapi, čtěte to forum. Je toho tady opravdu dost a často se ptáte na to, co tu je už popsáno. Děkuji
Pravidla fóra | Rady ohledně psaní na DF | Ponorkářův slovník | Hledat | Pravidla Ligy DK
Die Kapitane transport
|
26. 04. 2012, 23:33 |
|
|
Hans Eckelhaft
Fregattenkapitän
Naloděn: 9.7.2007
Příspěvky: 1620
Ponorka: U-122
Medaile: 27 ( více...)
|
|
27. 04. 2012, 21:41 |
|
|
Hans Geher
Kapitänleutnant
Naloděn: 1.4.2009
Příspěvky: 428
Ponorka: U-131 (IXC)
Medaile: 41 ( více...)
|
|
27. 04. 2012, 22:11 |
|
|
Sepp von Ch.
Oberleutnant z. S.
Naloděn: 28.12.2009
Příspěvky: 1027
Ponorka: VIIC U-552
Medaile: 9 ( více...)
|
http://www.youtube.com/watch?v=lO2Eut9Y6No&feature=player_embedded#!
Benedikt Grindel ze studia Bluebyte vysvětluje koncept SHO
(je to dialog, tak jsem dal pryč všechno to "hej", "jééé" apod.)
Jak bude vypadat typická online mise v SHO?
Nejprve je třeba zdůraznit, jak jsme již naznačili, že je třeba rozlišovat mezi strategickými a jinými komponenty v SHO. Nejdříve si totiž strategicky vyberu misi, svou úlohu a případně se poohlédnu po nějaké podpoře ke splnění mise. Od toho je nutné odlišit situaci, kdy už jsem na místě a nyní se dostávám do role ponorkáře, kdy budu skutečně v reálném čase potápět lodě a bojovat s eskortou. Tohle jsou také ty dvě nejdůležitější věci; k tomu přichází ještě třetí, a to management posádky. Chceme, aby hráč dostal pocit, že je ponorkářem skutečně bojujícím s jednotlivými loděmi, ale současně i že má celou flotilu pod palcem, kterou řídí.
Jak to bude vypadat s placením?
Největší počet lidí, kteří hrají hry přes prohlížeč, za ní neplatí. To je pro nás skvělé. Pro nás je naprosto důležité, aby někdo, kdo bude za hru paltit, nědosáhl něčeho, co neplatící nemůže dosáhnout. Takový model, který běžně funguje hlavně v Asii, nechceme zavést. Ale na druhou stranu máme vytvořen takový model, v němž když někdo platí, tak dosáhne rychleji něčeho např. aby ušetřil svůj čas, což je pro nás akceptovatelné.
Jakou kostru využívá SHO po technické stránce?
Flash 11. Je to proto, že cheme, aby hru mohl hrát skutečně každý a abychom mohli i po strategické stránce vše zobrazit v 3D.
Jaké zvláštnosti jsou pro Vás v SHO zvláště důležité?
No my se hlavně teď díváme, co vůbec můžeme u této značky u onlinovky vůbec použít a v tomto smyslu, a to je online hra a lov ve smečkách. Samozřejmě tohle nenapadlo nás, to chce po dlouhá léta komunita. Také to však neznamená, že dáváme čistou multiplayerovku. Jde o onlinovku, kde i vlk samotář se může vydávat na lov v Atlantiku a hrát hru tak, jak byl zvyklý. Je důležité, že jako hráč se budu moci zlepšovat a kousek po kousku zlepšovat mou flotilu. Takže já jsem na konci skutečným velitelem celé flotily.
Bude SHO zaměřen na občasné hráče?
Nemyslím si, že "browser" hry jsou zaměřeny na občasné hráče. Ony jsou spíše lépe přístupné všem hráčům. Náhle se totiž vytvoří skupina hráčů, která dříve vůbec tento typ her nehrála. Nemusí totiž nic dlouze instalovat nebo mít nějakou skvělou grafiku, nýbrž hned to vyzkoušet. A to je to hlavní v dnešní době. Mobilní. Z tohoto pohledu také říkáme, že hlavně ten jednoduchý přístup ke hře je skvělý. My vidíme jako cílovou skupinu fanoušky válečných her, válečných simulátorů a poté samozřejmně také fanoušky ponorkových simulátorů. Nás by samozřejmě potěšilo, kdyby ke hře našli cestu i občasní / sváteční hráči, ale tento typ her je velmi specifický a nemyslím si, že jich bude mnoho, protože jde o velmi speciální hru.
Je pro Vás SHO rizikový projekt?
Pro nás je to velmi velmi napínavá záležitost a my jsme si ji zcela záměrně zvolili, neboť zde můžeme říct, tady se můžeme něčemu naučit, tady se také chceme něčemu naučit a zvládnout také mezinárodní požadavek, který je zde na nás kladen, a současně vidíme také možnost, neboť v této oblasti her vlastně není vlastně nic nového a přitom vidíme zde velkou komunitu lidí, která je specifická. Je tvořena mimo jiné i staršími lidmi, kteří nemají tolik času a kteří nesedí u své hry zrovna celý víkend, ale vždy se ke hře vrací a hrají. A podle našeho názrou právě takové skupiyn lidí perfektně sedí ke konceptu hry hrané přes prohlížeč.
Jak dalece postoupil vývoj na SHO?
My jsme přece dnes vyhlásili, abyste se ucházeli o účast při testování beta verze. My už přece jen toto léto půjdeme s kůží na trh a budete se moci do toho pustit.
Naposledy upravil Sepp von Ch. dne 30. 04. 2012, 16:01, celkově upraveno 2 krát.
_________________ U-552
Rudý ďábel-lovec tankerů!
"Každý ponorkář zcela jistě v srdci cítil záři širého moře a úkolu, jenž mu byl svěřen, cítil se bohatý jako král a s nikým by své místo nevyměnil."
"Heslo U-Bootwaffe: Jsme solidní firma."
Velkoadmirál Karl Dönitz
|
30. 04. 2012, 11:44 |
|
|
Johny303
Stabsbootsmann
Naloděn: 8.7.2010
Příspěvky: 75
Medaile: 2 ( více...)
|
Raději bych plnohodnotný díl - SH6. Nemyslím si, že by Silent Hunter Online měl šanci na úspěch.
|
30. 04. 2012, 22:34 |
|
|
mysak_bob
BdU Operationsabteilung Vizeadmiral
Naloděn: 5.1.2007
Příspěvky: 2623
Ponorka: U-123
Medaile: 64 ( více...)
|
Otazka, co je to plnohodnotny ? SH5?
Ale to je jina pohadka.
_________________ Chlapi, čtěte to forum. Je toho tady opravdu dost a často se ptáte na to, co tu je už popsáno. Děkuji
Pravidla fóra | Rady ohledně psaní na DF | Ponorkářův slovník | Hledat | Pravidla Ligy DK
Die Kapitane transport
|
30. 04. 2012, 23:08 |
|
|
Johny303
Stabsbootsmann
Naloděn: 8.7.2010
Příspěvky: 75
Medaile: 2 ( více...)
|
U pětky stačilo pár módů a z mé strany už více méně spokojenost... :-) Akorát je blbý že trailer sliboval pohyb posádky a toho jsme se hold nedočkali, ale jinak supr... Jasně, spousta věcí tam byla odfláknutá a je smutný že plně hratelnou hru s tou pravou atmosférou (alespoň z části) z toho udělali až modeři, ale hlavně že to dopadlo jak to dopadlo...
Jinak, padl někde alespoň nějaký náznak o tom že budou/nebudou chystat SH6?
Hádám že prodej SH5 se příliš nevydařil, tak jestli už naznačili nějaké další kroky do budoucna (mimo to SH Online samozřejmě)
|
30. 04. 2012, 23:23 |
|
|
|
Právě je 09. 12. 2024, 14:07 | Časy uváděny v GMT + 1 hodina
|
Strana 1 z 9
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|
|