Obsah fóra Die Kapitäne - CZ centrum série simulátoru Silent Hunter
RegistraceHledatFAQSeznam námořníkůNámořnické spolkyHodnostiMedaileWeb Přihlášení
Zaslat odpověď Strana 1 z 1
Liga - Příručka pro hostující
Autor Zpráva

Citovat
Příspěvek Liga - Příručka pro hostující 
Liga Die Kapitäne tu je už nějaký ten pátek a snad ku radosti všech zúčastněným roste. S přibývajícím počtem kapitánů je potřeba i více serverů a tak si velení ligy řeklo, že by nebylo od věci vytvořit řekněme příručku pro hostující nebo pozorovatele, která bude obsahovat co nejvíce doporučení jak v které situaci postupovat, jak co řešit apod,  aby se co nejvíce předešlo komplikacím či konfliktům a která se bude průběžně doplňovat/aktualizovat(nejde vše obsáhnout na jeden tah). Zároveň toto vlákno bude sloužit i pro dotazy.

Na začátku je potřeba si říct to hlavní.
- Jako server máte hru na starost, máte za ní zodpovědnost, je na Vás aby proběhla tak jak má.
- Je na Vás jak moc budete do hry zasahovat, jak jí budete řídit, aneb každý rozhodčí píská jinak, ale základ by měl být všude stejný.
- Jsme rádi za nové servery, liga je potřebuje, ale na druhou stranu to že jste server není automatické jen proto, že Vám to připojení dovoluje(samozřejmě je to hlavní předpoklad) a stejně rychle jako jste se serverem stal zase v momentu kdy nebudete plnit svoje povinnosti můžete o tuto funkci přijít.
- Být server rovná  se zodpovědnost. Máme tady pravidla a je třeba je dobře znát, pokud se nebudou dodržovat budeme jen partička co se sejde sem tam na "lance".
- Každý server pokud se na to necítí se může dohodnout s vyšším důstojníkem přítomným ve hře na předání části či všech povinností

ZAHÁJENÍ HRY
V momentu kdy hráč při zakládání hry zadá Ready aneb X je to hostujícím automaticky bráno jako 100% připravenost k zahájení hry a tedy, že se hráč nevyskytuje na Skype apod. V případě, že hráč zadá Ready i přes to, že není připraven a je mimo rozhraní hry nese plně zodpovědnost za jeho případný pád či ostatních hráčů při startu hry. Následný postih řeší každý hostující individuálně. Zadávejte tedy Ready jen v momentu naprosté připravenosti na hru.

RESTART
Automatický restart hry:
- špatné nastavení obtížnosti hry
- špatné nastavení posádky
- špatně zvolené ponorky
- špatná mapa
- pád jednoho nebo více hráčů na začátku hry(pokud ten samý hráč spadne i podruhé pokračuje se dál)

Možný restart: - rozhodnutí hostujícího či hlasování
- kapitán si špatně upravil obtížnost
- příchod opozdilce

ANULOVÁNÍ HRY
Důvody anulace:
- pozdě objevené špatné nastavení obtížnosti hry
- předčasný pád hry či většiny kapitánů
- technické problémy

Náhradní hra/termín
- rozhodnout zda se bude konat
- v případě že ano dohodnout přesný datum a čas náhradní hry
- oznámit to včas velení ligy

PŘEDČASNÝ ODCHOD
- měl by být předem nahlášen
- rozhodně by neměl být opakovaný a častý
- odchod by neměl být pod útokem a to ani ten včas nahlášený
- kapitán může odejít až v momentu kdy hostující odešle přes chat zprávu ve tvaru nick_kapitána: muzete jit (prostě jasné oslovení).

KIA
- zničení nepřítelem (lod, ponorka, letadlo)a jeho zbraněmi
- zničení důsledkem tlaku
- odpojení v průběhu útoku nepřítele či v momentu, kdy je kapitán stále ve velkém ohrožení útoku eskorty
- je třeba ho nahlásit

KILL
- přímé potopení člunu torpédem či to, že zásah torpédem má podíl na následném zničení člunu(prozrazení, tlak).
- KILL je nahlášen avšak KIA ne

CELKOVÝ DOZOR NA PRŮBĚHU HRY
- kontrolovat fair play
což znamená: sledovat dodržování zde psaných pravidel, chování kapitánů, "chybné útoky" na silně poškozené lodě, udržování "rozestupů"(zda jeden kapitán nebrání druhému).
- v případě že musí hostující či pozorovatel opustit hru(at už zcela či jen dočasně) měl by předat velení/dozor někomu jinému
- i server je hráč(pokud není pozorovatel) a nemá oči všude avšak měl by tam být základní přehled

UKONČENÍ HRY
- nejlépe v momentu kdy většina ponorek vystřílela svá torpéda, nebo v případě, že všechny ponorky se ocitly za konvojem a znovu zaujetí pozice by bylo nepravděpodobné, nemožné či časově velmi náročné.
- je nutné, aby nikdo nebyl pod útokem
- ukončení hry je vždy po hlasování

"reklamace"

V případě, "duple" útoku(útok(výbuch torpéda/torpéd) na stejnou lod v krátkém časovém intervalu(v sekundách ne minutách), kdy je evidentní, že to ani z jedné strany nebyl záměr)
- patří BRT tomu komu jej přičte hra, tedy tomu který první lod zničí.

V případě "chybného" útoku(zasažení, potopení silně poškozené lodě jiného hráče)
- se celé BRT lodě odečítá ve prospěch původního kapitána

V případě dohodnutého "dorážení" (předem(tedy před samotným potopením lodě) dohodnuté dělení či vzdání se BRT kapitánů ohledně vzájemné pomoci při potopení lodě)
- se BRT rozděluje dle počtu kapitánu podílejících se na potopení lodě nebo přepisuje dle dohody kapitánů
- BRT propadá pokud je ten z kapitánů, kterému se loď připsala KIA, stejně tak se BRT nerozděluje pokud je jeden či více kapitánů KIA a ponechává si ho plně kapitán(či kapitáni) který přežije.

- pokud si chybného útoku všimne hostující sám, automaticky vydává napomenutí a po hře přepisuje BRT
- ve všech případech je třeba nahlásit, přesné BRT lodě a jména kapitánů dozorujícímu a ten následně velení

Silně poškozená loď
- za silně poškozenou lod se bere loď, která bud značně kouří, je značně nahnuta(prostě "nabírá" vodu), značně zpomalila či stojí nebo představuje kombinaci těchto příznaků

- loď která nevykazuje žádný z těchto příznaků je volná bez ohledu na počet předcházejících zásahů jiného kapitána






Naposledy upravil Sarroth dne 24. 09. 2009, 17:43, celkově upraveno 9 krát.
Naposledy upravil mysak_bob dne 20. 01. 2008, 02:14, celkově upraveno 1 krát.

_________________
<<<Ubisoft je jednička!


"Žít má cenu pro to, za co stojí umřít."
"Der beste Seemann war doch ich!"
________________________________________________________
Pravidla fóra | Rady ohledně psaní na DF | Ponorkářův slovník | Hledat | Osobní složka
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky

Citovat
Příspěvek  
Novej dodatek:

V momentu kdy hráč při zakládání hry zadá Ready aneb X je to hostujícím automaticky bráno jako 100% připravenost k zahájení hry a tedy, že se hráč nevyskytuje na Skype apod. V případě, že hráč zadá Ready i přes to, že není připraven a je mimo rozhraní hry nese plně zodpovědnost za jeho případný pád či ostatních hráčů při startu hry. Následný postih řeší každý hostující individuálně. Zadávejte tedy Ready jen v momentu naprosté připravenosti na hru.


_________________
<<<Ubisoft je jednička!


"Žít má cenu pro to, za co stojí umřít."
"Der beste Seemann war doch ich!"
________________________________________________________
Pravidla fóra | Rady ohledně psaní na DF | Ponorkářův slovník | Hledat | Osobní složka
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky

Citovat
Příspěvek  
Dovysvětlení dělení BRT v příkladech:

Máme dva hráče A a B
1. při povoleném (domluveném) dorážení hráčem B
- A i B přežijí, BRT si rozdělí
- hráč B je poté KIA ... BRT propadá
- B dorazí loď a A je KIA ... BRT zůstává hráči B

2. při nepovoleném doražení hráčem B
- A i B přežije ... BRT je hráče A
- A nepřežije  .... BRT propadá
- B nepřežije ... BRT je hráče A



Naposledy upravil mysak_bob dne 14. 09. 2010, 19:40, celkově upraveno 1 krát.

_________________
Chlapi, čtěte to forum. Je toho tady opravdu dost a často se ptáte na to, co tu je už popsáno. Děkuji


Pravidla fóra | Rady ohledně psaní na DF | Ponorkářův slovník | Hledat | Pravidla Ligy DK
Die Kapitane transport
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:
Zaslat odpověď Strana 1 z 1
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.