|
Strana 4 z 6
|
Autor |
Zpráva |
Dušanbo
Fähnrich z. S.
Naloděn: 2.3.2010
Příspěvky: 150
Ponorka: typ II-A
Medaile: 2 ( více...)
|
microsoft net framework 4.0
Nainstalovaný nebyl ale stáhl jsem si jinačí framework a už to hraji.
|
16. 09. 2011, 04:32 |
|
|
AB1_LEON
Kleintragschrauber einmalig Flieger
Naloděn: 28.10.2010
Příspěvky: 45
Medaile: nic
|
Alfik napsal:Během letu ho můžeš mít i zavřený, rychlost kolem 200km/h stačí k uchlazení. Za předpokladu, že máš bohatou směs. To je fígl, trik, který málokdo domejšlí. Na mapách které jsou k dispozici (a s letadly) totiž kromě průstřelu nádrže vlastně nikdy (snad s výjimkou němců bombících anglii - a i tam můžeš většinou letět na bohatou) nevyletíš nádrž.
Takže neváhej, jakmile se dostaneš do luftu, zavírej chladič, a celou dobu dávej co nejbohatší směs.
To ale musíš (u Britů) celou dobu lítat na ,,těžkou" vrtuli, i v souboji, ne? S vrtulí na malé stoupání se mi motor bez chladiče uvaří za chviličku.
Naposledy upravil AB1_LEON dne 16. 09. 2011, 11:38, celkově upraveno 1 krát.
|
16. 09. 2011, 11:37 |
|
|
Alfik
Stabsbootsmann
Naloděn: 19.2.2010
Příspěvky: 74
Medaile: 2 ( více...)
|
Tak otáčky motoru jsou takříkajíc na maturitu. Pomůže to že některá letadla (např. 190ka) mají automat - kommandogeret, takže mají jen páčku plynu. Obecně se dá říct že každý motor má několik různých otáček, na různé použití. Já to hodně zjednoduším a vezmu odspoda.
Volnoběh: popravdě řečeno, naprd.
Dále tzv. provozní (či bezpečné minimální) otáčky - cca 1000 - 1100 podle motoru. Na tyto otáčky dáváme vrtuli např. při dlouhém klesání, třeba před přistáním. Při nich totiž máme funkční jak dobíjení, tak i mazání, a tlakový olej a vzduch pro systémy letadla. Není nic horšího než slétnout k letišti na volnoběh a pak zjistit že se nám nevysunul podvozek...
Dále ot. s minimální měrnou spotřebou. Jsou na tohle: Dejme tomu, že máš za úkol hlídkový let, tedy zůstat ve vzduchu co nejdelší dobu bez ohledu na to, kolik km uletíš.
Dále ot. s max. krouticím momentem. Hodí se naopak, když máš uletět co nejdelší vzdálenost bez ohledu na čas. V civilním letectví se jim říkává "cestovní rychlost".
Dále ot. s nejvyšším jmenovitým výkonem (viz dále). Na start, stoupání, přistání (kvůli možnosti přerušení a dalšího okruhu) a na boj s výjimkou mimořádek (viz dále).
Při všech bys měl motor uchladit s tím fíglem v pohodě, jen při max výkonu doporučuju hlídat si teplotu při déledobějším běhu.
A nakonec: Maximální návrhové otáčky. V angl. terminologii WEP - war emergency power. Jsou cca 5-10 procent nad maximálními jmenovitými, a měly by se požívat co nejméně. Dejme tomu 5 - 10 vteřin na záchranu zadele. Motor při nich má dejme tomu 110 proc. jmenovitého výkonu, ale neuchladí, neumaže... každé použití (i sebekratší) ubírá motoru životnost (v simu je to pravda putna) ale setřást nepřítele ze šestky a pak zjistit že motor kašle na 50 proc výkonu nepotěší.
Ovšem neplést s např. systémem pro vstřikování vody - ten tímto netrpí, jen tím vyšším opotřebením. Na druhou stranu, německý systém vstřikování např. etanolu (nebo jiné silně těkavé hořlaviny) dává ještě vyšší nárůst výkonu - ale za cenu nebezpečí že zahoříš jasným plamenem. A i pokud máš štěstí a ne, tak motor můžeš po letu rovnou zahodit.
Konkrétní otáčky v jednotkách za minutu si musíš nastudovat na letadlo se kterým lítáš, resp. na použitý motor. A připomínám že vrtule s konstantními otáčkami se chová jako variátor, tedy když nastavíš např. 2500 ot, tak motor bude furt točit 2500, bude se měnit jen úhel nastavení listů vrtule tak, aby ti vyhověla a pokud možno udržela tyto otáčky.
_________________ Ranní ptáče dál doskáče, ale pozdní kočka to unavené ptáče večer ráda dočká.
Já hijá šuhadá!
Navigare necesse est, vivere non est necesse!
|
16. 09. 2011, 15:09 |
|
|
AB1_LEON
Kleintragschrauber einmalig Flieger
Naloděn: 28.10.2010
Příspěvky: 45
Medaile: nic
|
Jaký máš Alfíku Nick na Steamu, že bychom to nastavení motoru někdy zkusili na nějakém serveru? Konec konců s Nishizavou a Bobem to už může být ve čtyřčlenném roji celkem dobrá zábava ;-)
Naposledy upravil AB1_LEON dne 16. 09. 2011, 16:39, celkově upraveno 1 krát.
|
16. 09. 2011, 15:43 |
|
|
Nishizava
Oberleutnant z. S.
Naloděn: 28.11.2006
Příspěvky: 379
Ponorka: U-9
Medaile: 4 ( více...)
|
Uff, tak na tohle abych měl vyšší dívčí.... Zlatej Silent hunter
_________________
Intel C2D E8400 4GHz
RAM Kingston 4GB
VGA GIGABYTE GTX 560 Ultra Durable 1GB
|
16. 09. 2011, 16:54 |
|
|
Alfik
Stabsbootsmann
Naloděn: 19.2.2010
Příspěvky: 74
Medaile: 2 ( více...)
|
Já tenhle sim nelítám, tak nějak jsem si řekl že za pre-alfu nedám ani těch 700,- Kč, ale množí se kolegové z Il-2 kteří mě přemlouvají... takže - nikdy neříkej nikdy. Pokud bych jo, tak se ti ozvu. Ostatně je to podobné jako se čtyřkou Silent Hunterem. Řekl (a napsal) jsem že poletí z disku - a jsem v pasti... přešel jsem na 64bit win7 a trojku nerozchodím. Takže se skřípěním zubů hraju čtyřku.
_________________ Ranní ptáče dál doskáče, ale pozdní kočka to unavené ptáče večer ráda dočká.
Já hijá šuhadá!
Navigare necesse est, vivere non est necesse!
|
17. 09. 2011, 11:06 |
|
|
Nishizava
Oberleutnant z. S.
Naloděn: 28.11.2006
Příspěvky: 379
Ponorka: U-9
Medaile: 4 ( více...)
|
Alfiku, to je divný, já mám také Win 7 64bit a SH3 mi běhá úplně bez problému...
_________________
Intel C2D E8400 4GHz
RAM Kingston 4GB
VGA GIGABYTE GTX 560 Ultra Durable 1GB
|
17. 09. 2011, 11:56 |
|
|
AB1_LEON
Kleintragschrauber einmalig Flieger
Naloděn: 28.10.2010
Příspěvky: 45
Medaile: nic
|
To Alfík: Houby 700 kč, kup ruskou verzi za 299 kč z Aukra jako to dělá většina hráčů. Za tyhle peníze opravdu není co řešit...
http://aukro.cz/il-2-sturmovik-cliffs-of-dover-cesky-dodani-24-7-i1822941019.html
|
17. 09. 2011, 17:27 |
|
|
Thomsen
Korvettenkapitän
Naloděn: 25.9.2007
Příspěvky: 954
Ponorka: U-99 VIIB
Medaile: 43 ( více...)
|
|
18. 09. 2011, 13:14 |
|
|
Alfik
Stabsbootsmann
Naloděn: 19.2.2010
Příspěvky: 74
Medaile: 2 ( více...)
|
A tak teď už mi to neva, vysadil jsem už pár špionů, potopil pár konvojů... učím se. Ale to je do vlákna o SHIV a ne sem
_________________ Ranní ptáče dál doskáče, ale pozdní kočka to unavené ptáče večer ráda dočká.
Já hijá šuhadá!
Navigare necesse est, vivere non est necesse!
|
18. 09. 2011, 17:48 |
|
|
Bobo Wolf
Kapitänleutnant
Naloděn: 3.5.2009
Příspěvky: 905
Ponorka: U-105 / IXB
Medaile: 34 ( více...)
|
|
18. 09. 2011, 18:08 |
|
|
mysak_bob
BdU Operationsabteilung Vizeadmiral
Naloděn: 5.1.2007
Příspěvky: 2623
Ponorka: U-123
Medaile: 64 ( více...)
|
napodobne W7 64 ultimate, videl bych to na zaply UAC nebo neinstaci pod admin uctem, ale o tom je tu jiz taky psano v jinem vlaknu
_________________ Chlapi, čtěte to forum. Je toho tady opravdu dost a často se ptáte na to, co tu je už popsáno. Děkuji
Pravidla fóra | Rady ohledně psaní na DF | Ponorkářův slovník | Hledat | Pravidla Ligy DK
Die Kapitane transport
|
18. 09. 2011, 18:11 |
|
|
Dušanbo
Fähnrich z. S.
Naloděn: 2.3.2010
Příspěvky: 150
Ponorka: typ II-A
Medaile: 2 ( více...)
|
zamčení cíle
Zdravím.
Kamarádi jakým tlačítkem na klávesnici mám uzamknout pohled cíle?
|
19. 09. 2011, 15:34 |
|
|
Thomsen
Korvettenkapitän
Naloděn: 25.9.2007
Příspěvky: 954
Ponorka: U-99 VIIB
Medaile: 43 ( více...)
|
|
20. 09. 2011, 07:49 |
|
|
Dušanbo
Fähnrich z. S.
Naloděn: 2.3.2010
Příspěvky: 150
Ponorka: typ II-A
Medaile: 2 ( více...)
|
zamčení cíle
To mě moc nepomhl.
|
20. 09. 2011, 08:16 |
|
|
|
Právě je 26. 12. 2024, 19:00 | Časy uváděny v GMT + 1 hodina
|
Strana 4 z 6
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|
|