|
Strana 1 z 1
|
Autor |
Zpráva |
Tajpan
Stabsgefreiter
Naloděn: 21.6.2007
Příspěvky: 33
Medaile: 3 ( více...)
|
Pár otázok na úpravy
Zdravím,
doteraz som bol na SH3+GWX , odohral som pár misií v SH4 a teraz skúšam SH3+ TGW + Improved Convoy +
SH3comander+SH3Gener.
pár vecí by ma zaujímalo.
1. je možné nejako upraviť zobrazovanie kontaktov na Strategickej mape?
Podla mna by bolo ideálne , ak zobrazovalo len hlásenie o konvojoch. Hlásenie o osamelých lodiach, a Task Force by sa nezobrazovalo.
2.strážny dôstojník na palube.
Dá sa nejako upraviť/obmedziť jeho funkcia "Nearest visual contakt" ?. Som v noci, velká búrka, viem že niekde v okolí je lod/konvoj ale stále ho strácam. Dám príkaz a viem hned viem ,že je v kurze XYZ a vo vzdialenosti 15km. A pritom ho vôbec nevidím.
V SH4 nie je.
3. v SH3Generic sa zapisuje do mapy.
Neviete ako sa to robí?
Vopred dakujem za odpovede.
|
10. 07. 2007, 11:45 |
|
|
Sarroth
Befehlshaber der U-Boote Admiral
Naloděn: 29.8.2006
Příspěvky: 2330
Ponorka: U-221
Medaile: 51 ( více...)
|
Ahoy!
1. X:\Program Files\Ubisoft\SilentHunterIII\data\Cfg
Contacts
Display Range To Opportunity Radio Contacts=300 ;[>0] kilometers
změn:
Display Range To Opportunity Radio Contacts=0 ;[>0] kilometers
....ale nefunguje to na Task Force
2. Tak ho prostě nepoužívej Ne vážně, nenapadá mě jak to udělat, koukal jsem na to ale je na to moc věcí "napojených"
3. Nepoužíval, neznám.
_________________ <<<Ubisoft je jednička!
"Žít má cenu pro to, za co stojí umřít."
"Der beste Seemann war doch ich!"
________________________________________________________
Pravidla fóra | Rady ohledně psaní na DF | Ponorkářův slovník | Hledat | Osobní složka
|
10. 07. 2007, 13:33 |
|
|
Voren
Korvettenkapitän
Naloděn: 2.5.2007
Příspěvky: 294
Ponorka: U-763
Medaile: 22 ( více...)
|
|
10. 07. 2007, 13:53 |
|
|
Tajpan
Stabsgefreiter
Naloděn: 21.6.2007
Příspěvky: 33
Medaile: 3 ( více...)
|
Sarroth napsal:Ahoy!
1. X:\Program Files\Ubisoft\SilentHunterIII\data\Cfg
Contacts
Display Range To Opportunity Radio Contacts=300 ;[>0] kilometers
změn:
Display Range To Opportunity Radio Contacts=0 ;[>0] kilometers
....ale nefunguje to na Task Force
2. Tak ho prostě nepoužívej Ne vážně, nenapadá mě jak to udělat, koukal jsem na to ale je na to moc věcí "napojených"
3. Nepoužíval, neznám.
odskúšané, overené, funguje to skvele , ale.....
Je to šialené a dosť masochistické. A po 7. patrole som sa vrátil k normálu.
Je to trochu blbé, plávať po celom Atlantiku a nenájsť skoro žiadny kontakt, konvoj, stráviť nejakých pár hodín len "lietaním" po mape hore dole. A vrátiť sa len s jednou lodou, plnými zásobami torpéd.
Plus ešte jedna vec , že BDU malo dosť dobrý prehlad o spojeneckých konvojoch skoro po celú vojnu.
Ale na SH4 to doporučujem, hlavne po patchi 1.3. Americké velenie nemalo až tak skvelé informácie o pohybe lodi Japonska, hlavne 1942/43. Byť niekde južne od Filipín a dostávať správu o konvojoch u Číny je dost nerealne. I nepraktické.
Naposledy upravil Tajpan dne 03. 08. 2007, 08:59, celkově upraveno 1 krát.
_________________ 7. flotila
|
03. 08. 2007, 08:58 |
|
|
Tajpan
Stabsgefreiter
Naloděn: 21.6.2007
Příspěvky: 33
Medaile: 3 ( více...)
|
Dojnice a zásobovacie lode.
V reálu Dojnice a mohli zásobovať len naftou, ale kedže boli nasadené aj klasické zas. ponorky , mohli zásobovať aj torpédami. T TGW A GWX sú zas. lode , tak je to ok. Ale Či aj muníciu do kanonov, to nie som si istý.
Zás.Lode , určite doplnali všetky položky.
Problém je ale Hull Integrity. Opraviť poškodenú ponorku. V SH3/TGW/GWX sa správajú ako plnohodnotné lodenice.
Je nejaké možnosť , upraviť nejaký súbor , aby sa táto možnosť dala opraviť, odstrániť.?
Vopred díky.
_________________ 7. flotila
|
03. 08. 2007, 09:37 |
|
|
Wara
Befehlshaber der U-Boote Admiral
Naloděn: 3.9.2006
Příspěvky: 790
Medaile: 11 ( více...)
|
Tajpan napsal:Dojnice a zásobovacie lode.
V reálu Dojnice a mohli zásobovať len naftou, ale kedže boli nasadené aj klasické zas. ponorky , mohli zásobovať aj torpédami. T TGW A GWX sú zas. lode , tak je to ok. Ale Či aj muníciu do kanonov, to nie som si istý.
Zás.Lode , určite doplnali všetky položky.
Problém je ale Hull Integrity. Opraviť poškodenú ponorku. V SH3/TGW/GWX sa správajú ako plnohodnotné lodenice.
Je nejaké možnosť , upraviť nejaký súbor , aby sa táto možnosť dala opraviť, odstrániť.?
Vopred díky.
obávám se, že tohle nejde, ta hra je prostě tak napsaná a dojnice do ní byly dodány až dodatečně, přičemž to vyřešili způsobem dočasných přístavů...
_________________ War... War never changes...
-----------------------------------------------------------------------
Pravidla fóra | Rady ohledně psaní na DF | Ponorkářův slovník | Hledat
|
05. 08. 2007, 11:36 |
|
|
|
Právě je 27. 09. 2024, 00:07 | Časy uváděny v GMT + 1 hodina
|
Strana 1 z 1
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|
|