Zdravím, nedávno (asi pred 2 mesiacmi) som sa znova začal venovať SH3 s módom GWX. Preinštaloval som ňou ligovú SH3 ktorú som ešte vždy mal na HDD pre prípad plavby.
Ale k tomu singlu. SH3 mám teraz tak zmódovanú že ju už Steam ani nedokáže rozpoznať.
Používam GWX 3.0 s týmito módmi:
Thomsen's Sound Pack V3.2cg
b25_Louder_Diesels
M.E.P v6
Optional - FSF for MEP v6
Optional - ShipVanishingHull for MEP v6
M.E.P v6- VisualSensors for GWX3
Rubini´s Underwater dust&plancton v1
Moon_light_mod
Sh3_volumetric_clouds&fog_V2.2
Torpedo Damage 2 Final
LifeBoats&Debris_v4
GWX - VIIC41 Player Sub
FM_NewInterior v2.1D
GWX - Open Hatch Mod (IX,XXI)
Ahnenerbe WideGui 1920 x 1080 Final
GWX - Contact Color
Rapt0r's Uniforms V2.0 [Grey]
Rapt0r's Uniforms V2.0 [Grey - All Leather] Patch
No Medals On Crew [Patch]
Supplement to V16B1
AI_Sensors for Stiebler4C_V16B1 patch and MEP v6
O2-Gauges v2
EnvSimAct_10
Okrem GWX ktorý je základ a MEP v6 pre 20km dohľad by som chcel vyzdvyhnúť mód
Supplement to V16B1 čo je vlastne neoficiálny patch. Upravuje a pridáva:
Reálne časy opráv: Hodiny namiesto opráv za pár minút/sekúnd.
Neprestnosť WatchOfficera: Už viac nevie podať správu o vzdialenosti cieľa na meter prestne ale len hrubý odhad. T.j. plus/mínus niekoľko sto metrov.
Šnorchel: Nemožnosť používať šnorchel pri silnom vetre/vlnách.
Periskop: Simuluje vibrácie periskopu pri rýchlosti vyššej ako 4 uzle keď ste pod hladinou. T.j. rozmazaný obraz/vidíte úplne ho***.
Hydrofón: Pri šnorchľovaní so zapnutými dieslami nič nepočujete.
Interné prebíjanie torpéd: Pri silnom vetre a vysokých vlnách sa musíte ponoriť pod 16metrov aby sa loď stabilizovala a dali sa prebiť téééčka.
Externé prebíjanie torpéd: Keď s ním začnete rýchlosť je obmedzená na pomalý chod a nieje možné sa ponoriť, resp. po stlačení "C" vám dôstojík dá hlásenie ako rýchlo ho môže preuršiť. Niečo medzi 4 a 16 minútami.
Hmla: Keď sa objaví váš dôstojík vám dá vedieť a k tomu sa časová kompresia spomalí na 16x.
Vzduch: Je rozdelený na vzduch v ponorke a stlačený vzduch(rezerva). Stlačený je neobnoviteľný, a o tom v ponorke dostávate hlásenia ako postupne klesá. T.j. musíte hospodáriť nie len s palivom a batériami ale aj so vzduchom.
U-tanker: To najlepšie. Môžete dotankovať s "dojnej krávi" bez prerušenia hliadky priamo na mori. Po menšej úprave to funguje aj s nemeckými loďami v neutrálnych prístavoch a na mori.
Vlčie svorky: Áno, sú tu. Na mape sú umiestnené nečinné ponorky ktoré môžete po objavený konvoja navádzať pomocou bojovej mapy k cieľu a zapojiť tak do boja.
Torpéda: Je simulovaná torpédova kríza a postupné zlepšovanie kvality torpéd.
Nočné videnie: Odstraňuje bug kvôli ktorému videla posádka v noci aj na 20km. Teraz sú slepý rovnako ako hráč.
Zlé počasie: Odstraňuje bug keď dážď, hmla a vysoké vlny mohli trvať aj mesiac. ***túto úpravu nemám aplikovanú namiesto nej používam mód EnvSimAct_10 ten je ešte viac dynamický a od začiatku hliadky. T.j. už z prístavu môžete odchádzať za zlého počasia.
Dieselové motory: Pri dlhodobom používaní najvyššej rýchlosti(letmo/flank speed) sa vám môžu poškodiť motory.
Kolízie: Vaša ponorka je krehká. Zvyšuje poškodenie ktoré dostanete po kolízií s iným objektom
Tento mód sa inštaluje trocha komplikovane a sám som sa na neho odhodlával nejakú dobu, ale 100% stojí za to. Bez neho už SH3 nikdy hrať nechcem a ani nebudem.
Naposledy upravil KUBO dne 20. 02. 2020, 16:35, celkově upraveno 1 krát.
_________________