|
Strana 1 z 3
|
Autor |
Zpráva |
oresteia
Stabsobergefreiter
Naloděn: 13.10.2011
Příspěvky: 51
Medaile: 2 ( více...)
|
The Elder Scrolls V: Skyrim
aby jsme neotravovali v jiných tématech,viz šturmovik hrajete to ? jaký jste level,nebo chcete poradit? já jsem 11ctka a v příběhové linii jsem úplně na začátku,pohltily mě vedlejší úkoly,což beru jako mínus,jelikož na vedlejší úkoly pro cech zlodějů atd nemám dost sil :-) ale už se ze mě stal Slávik! mají úplně krutopřísnou zbroj:) ale štve mě,jak je kůň drahej,já si svého právě ztabila menším pádem takovej milej pěknej koníček
_________________
|
17. 11. 2011, 17:29 |
|
|
Rudla
Kapitän z. S.
Naloděn: 5.9.2006
Příspěvky: 556
Ponorka: U-406
Medaile: 42 ( více...)
|
Kůň se moc nevyplatí, je dost drahej a umírá až příliš snadno.
_________________
Pravidla fóra | Rady ohledně psaní na DF | Ponorkářův slovník | Hledat
|
17. 11. 2011, 19:54 |
|
|
BenKenobi
Leutnant z. S.
Naloděn: 30.3.2009
Příspěvky: 234
Medaile: 3 ( více...)
|
Kůň je hlavně pitomej a trpí sebevražednými sklony. A takovej rychlostí rozdíl to zase není.
Jinak mé dojmy
A vývoj mé slavné hrdinky: Nejdřív -> Potom
_________________
|
17. 11. 2011, 22:57 |
|
|
oresteia
Stabsobergefreiter
Naloděn: 13.10.2011
Příspěvky: 51
Medaile: 2 ( více...)
|
http://oresteia.rajce.idnes.cz/hry takhle vypadám já
a přišla jsem na skvělou věc ! jdou udělat hotkeye ! nejdřív si dáte věc do favorite listu(najede si na věc v intentáři a dáte F) a potom v tom favorite listu najedete na tu věc a dáte 1-8 zajímavé,že se to ani v manuálu nepíše !
_________________
|
17. 11. 2011, 23:14 |
|
|
Rudla
Kapitän z. S.
Naloděn: 5.9.2006
Příspěvky: 556
Ponorka: U-406
Medaile: 42 ( více...)
|
Ses mohla zeptat, já bych ti to řekl
_________________
Pravidla fóra | Rady ohledně psaní na DF | Ponorkářův slovník | Hledat
|
18. 11. 2011, 12:18 |
|
|
oresteia
Stabsobergefreiter
Naloděn: 13.10.2011
Příspěvky: 51
Medaile: 2 ( více...)
|
tak jsem pomocí konzole smazala všechny perky na mága ničení a dala si stejnej počet na lučišníka,mág už mě štval,má moc málo kouzel
_________________
|
18. 11. 2011, 13:09 |
|
|
AB1_LEON
Kleintragschrauber einmalig Flieger
Naloděn: 28.10.2010
Příspěvky: 45
Medaile: nic
|
Já to začnu hrát trochu víc, až přijdou první real modifikace, jako byl na předchozího Obliviona modpack Overhaul nebo jako je teď na Fallouta New Vegas. Přece jen z toho má člověk jinej požitek, když musí jíst, pít a spát, když tam už ve hře to jídlo a pití jsou
|
18. 11. 2011, 19:22 |
|
|
Otto Kretschmer
Korvettenkapitän
Naloděn: 7.12.2007
Příspěvky: 244
Ponorka: U-260 (VIIC)
Medaile: 12 ( více...)
|
Pekná hrá,zamrzia bugy,ktoré tam sú.hlavná línia sa mi zasekla a tak plním vedľajšie. Inak som level 36,Nord,z počiatku som behal s obojrucnou,kým som nenašiel katanu.Teraz skillujem tu spolu s lukom.Teda aspoň sa snažím v tom malo voľnom čase čo teraz mám.Oblivion bol jedna z mojich obľúbených hier a tak som dlho čakal na jeho pokračovanie.Dočkal som sa a som spokojný. Oceňujem vylepšovanie zbroje/zbraní,nachádzanie k tomu potrebných príslušných materiálov(oceľ,železo,atď,...),systém vylepšovania postavy a hlavne konečne sklenená vyzbroj ako zo star Wars . Hrá sice na svoje nedostatky,ale pevne verím,že dalsie patche tie najhlavnejsie odstránia.
_________________ "Neprajte si, aby to bolo ľahšie,prajte si, aby ste boli lepší!"
|
08. 12. 2011, 20:16 |
|
|
AB1_LEON
Kleintragschrauber einmalig Flieger
Naloděn: 28.10.2010
Příspěvky: 45
Medaile: nic
|
Mě Skyrim začal bavit nejvíc, až jsem ho začal hrát na plnou obtížnost a na systém DID (death is death), tak jako jsem hrál Fallouta 3 nebo ROF Žádné zrychlené cestování na mapě, žádné opakované načítání pozice, prostě full real. Hra má pak nesrovnatelně realističtější atmosféru a člověka více vtáhne když ví, že každá chyba může být tou poslední a krásně si brousí pud sebezáchovy
|
09. 12. 2011, 17:17 |
|
|
BenKenobi
Leutnant z. S.
Naloděn: 30.3.2009
Příspěvky: 234
Medaile: 3 ( více...)
|
Což funguje do té doby, než poprvé chcípneš kvůli bugu, propadu FPS nebo nějaký podobně neskutečný blbosti.
_________________
|
12. 12. 2011, 12:47 |
|
|
AB1_LEON
Kleintragschrauber einmalig Flieger
Naloděn: 28.10.2010
Příspěvky: 45
Medaile: nic
|
Chcípl jsem už mnohokrát, zatím jsem to na nejvyšší obtížnost Velmistr dotáhl max. na level 13 Mám originálku, která se mi patchuje sama přes Steam, tak naštěstí příliš bugů, kvůli kterým bych umřel, zatím nemám. Samozřejmě mě trápí klasické zaplnění RAMky (hra umí využít pouze 2 GB) a pak pád bez varování do Windowsu. Tohle jediné ve svém systému DID akceptuju a jako smrt to neberu. FPS mám omezeno na 60, takže s I7 a GTX570 mě výkon taky netrápí. Zatím umírám nejčastěji proto, protože vlezu do nějaké jeskyně a zaútočím na potvoru, která je silnější, než já. Jak zjistit ještě před útokem, jestli na tu potvoru mám nebo nemám, na to jsem ještě nepřišel
Kolega z práce, který Skyrim hraje na střední obtížnost, a po smrti si zbaběle pozici nahrává, tak dějový příběh Skyrima dohrál do konce a prohlásil, že ho ta hra už nudí, protože je jednotvárná, jednoduchá a prázdná. Když jsem mu ale vyprávěl, že kdyby cestoval ,,poctivě" pěšky a ne ,,teleportem", tak může potkávat i náhodné (a často velice zajímavé) postavy kdekoliv v terénu a že než přejdu z jednoho města do druhého, tak klidně chytnu i dvě nemoci, tak se nestačil divit, o co vlastně přicházel, např. vůbec ani nevěděl, že se dá ve hře onemocnět a to ji dohrál do konce Díky systému DID např. hraju Fallouta 3 už tři roky a stále mě velice baví, člověk si při DID vypěstuje pud sebezáchovy a hra ho nesrovnatelně víc vtáhne, než když si u jedné potvory 5x zemře a znovu načte pozici Nejde mi o to co nejrychleji dohrát hru do konce. Chci se za svoje peníze u hry bavit a představovat si, že jsem skutečně ,,TAM". Proto jak na smilování čekám, že i do Skyrimu přijdou nějaké realistické módy přidávající potřebu jídla, pití a spánku, tak jako se tím suprově vylepšil starý Oblivion, nebo Fallout 3. Když je hlad, tak si jít prostě něco ulovit do lesa. Nebo přidat třeba hmotnost penězům, aby člověk nemohl nerealisticky tahat dva metráky zlaťáků atd. I když je hra Fantasy (příp. sci-fi), jistý realistický rozměr by ji podle mě určitě chybět neměl. Přinejmenším by se měla dát realističnost a určité fyzikální zákonitosti dát ve hře zapnout, třeba nejvyšší obtížností, tak jak to má Fallout 3 - New Vegas.
Naposledy upravil AB1_LEON dne 13. 12. 2011, 07:00, celkově upraveno 4 krát.
|
12. 12. 2011, 17:00 |
|
|
BenKenobi
Leutnant z. S.
Naloděn: 30.3.2009
Příspěvky: 234
Medaile: 3 ( více...)
|
Zrovna New Vegas se v hardcore modu nepromění vůbec v obtížnosti - skoro bych řekl, že je to lehčí - ale přidá trochu "The Sims" pocitu. A to je skvělý, takovou věc bych chtěl do Skyrimu, když už tam žrádlo a pití a postele jsou.
Ignorování fasttravelu Skyrim zabíjí svojí dementní dislokací questů, která - na rozdíl třeba od Gothicu - nemá moc logiku.
Mě se prostě jenom nelíbí opakovat 30 hodin kvůli tomu, že nějakej nekromant měl štěstí (a fast healing) nebo že na mě zaútočí drak v momentě, kdy bojuju s trollem. V eSHáčku to jde, ve Šturmu možná taky (ale tam počítač podvádí), do Skyrimu, stejně jako Gothicu nebo Baldurs Gate mi to nesedí.
_________________
|
13. 12. 2011, 15:24 |
|
|
AB1_LEON
Kleintragschrauber einmalig Flieger
Naloděn: 28.10.2010
Příspěvky: 45
Medaile: nic
|
V New Vegas je zapnutí nejvyšší obtížnosti náhodou dost znát, už jen to, že se do hmotnosti započítává i munice, nebo že společníci jsou smrtelní, dost zvedne obtížnost hry. I tak bych ještě snesl tvrdší nastavení ,,potřeby" jídla a pití, protože v původním Falloutu 3 byl v přídavném realistic modu daleko kratší interval mezi jídly a pitím, prakticky většinu místa v inventáři mi dřív zabralo jídlo. Dokonce se stávalo, že při rychlém dlouhém přesunu po mapě jsem ,,dorazil" na cílové místo prakticky mrtvý vyhladověním, což mě vlastně odnaučilo používat pro přesun ,,teleport" mapou. Konec konců, Skyrim přece nabízí cestování povozem, pokud máš peníze. Pokud na povoz člověk peníze nemá, ať dupe pěšky, to je prostě život...
Kdyby šlo jen o 30 hodin, co bych ztratil ve Skyrimu při smrti Ale i tak mě to zkrátka na DID baví víc, v reálném životě také nemůžeš dát znovu LOAD, pokud něco zvořeš Těch 30 hodin ztratíš pětkrát šestkrát a zkrátka Tě pud sebezáchovy (a nasranost sama na sebe) donutí míň riskovat, hlídat si záda, víc před útokem přemýšlet a vážit si virtuálního života, věř mi Kolega v práci mi také neustále tvrdil, že drak má na nejvyšší obtížnost nerealisticky mnoho HP a dá velkou práci ho zabít, než na normal. Na to mu stále opakuju - kdybys potkal v reálném životě agresivního několikatunového masožravého ptakoještěra někde z třetihor, jak realistické by bylo, kdybs ho mohl snadno zabít kouskem ocele?
Naposledy upravil AB1_LEON dne 13. 12. 2011, 17:53, celkově upraveno 5 krát.
|
13. 12. 2011, 16:20 |
|
|
BenKenobi
Leutnant z. S.
Naloděn: 30.3.2009
Příspěvky: 234
Medaile: 3 ( více...)
|
Jenomže obtížnost se nerovná realističnost. Draka bys slyšel z dvou kilometrů, taky bys v reálu mnohem lépe monitoroval okolí, přesněji skákal, věděl, kde je v souboji okraj propasti a takový věci. Ale monitor ti nenahradí "bytí" v tom světě, stejně jako ti TrackIR nenahradí "sezení" v kokpitu. To jídlo je fajn, ale začíná to hraničit s manuálním přehazováním směn v SH3 GWX (snad to tam je...). Realistický? Asi jo. Otravný? Stopro. A chcípnnutí hladem kvůli fast travelu je všechno, jenom ne realistický.
Mimochodem, draci jsou strašně lehcí. Vhodnou kombinací očarovaných věcí jsem dosáhl toho, že destrukční kouzla sesílám za +-4% jejich původní ceny, takže jsem taková magická Kaťuše (Dragonrend -> Thunderbolt (drak se nemůže půl vteřiny hejbat, protože mám perk na dual casting)-> Thunderbolt -> Thunderbolt -> Thunderbolt -> Thunderbolt -> Thunderbolt -> Thunderbolt -> Thunderbolt -> Thunderbolt -> Thunderbolt -> Thunderbolt -> Thunderbolt -> Thunderbolt -> Thunderbolt -> Thunderbolt ). Každýho včetně obou Alduinů na jednu salvu.
New Vegas mi přišlo na harcore lehčí, protože tím, jak jsem prolízal všechny jeskyně a měl u sebe .50 pušku (s asi 80 nábojema, víc jsem neunes), .303 (nebo co ta ráže je) odstřelovací pušku (která váží po aplikování uhlíkových vláken 2, tedy míň jak většina pistolí) a automatickou brokovnici, byl jsem nucen všechno prodávat a tak jsem měl peníze na všechny implantáty, perfektně seřízený vybavení do všech situací a celkově mi to přišlo lehčí (ale asi to bylo tím, že jsem to hrál podruhý).
_________________
|
13. 12. 2011, 21:14 |
|
|
AB1_LEON
Kleintragschrauber einmalig Flieger
Naloděn: 28.10.2010
Příspěvky: 45
Medaile: nic
|
Nikde jsem nenapsal, že ve Skyrimu nebo Falloutu 3 je 100% realita, samozřejmě že s monitorem a prstama na klávesnici to bude vždy jen chabá simulace, dokud si nenecháš napíchnout do páteře kabel a nezahraješ si v matrixu Tu smrt hladem při Fast travelu ve F3 s realistic modem jsem nepsal jako příklad realističnosti, jen to zmiňuju pro ukázku, jak důležité bylo v realistic modu jídlo oproti New Vegas. Jídlo a pití tam bylo alfou a omegou všeho (jak by to asi v postapokalyptické pustině bylo realistické, viz. třeba film Cesta), člověk byl vděčný za každou nedojedenou zamořenou plechovku, co někde našel, naproti tomu v NW člověka téměř nic nenutí si jídlo brát sebou, nebo si dělat zásoby, ta potřeba jídla je tam až moc snížená a jídla bylo všude mraky. A když jsem v realistic modu narazil na nějaký sporák v rozvalině, opravil ho a pomocí náplně do plamenometu si v něm uvařil to, co jsem ulovil, byl to skvělý pocit I tak jsem rád, že na tu nejvyšší obtížnost v NW aspoň nějaká potřeba jídla byla, protože takových her bohužel moc není. Např. v MMO RPG hrách by to byl velice zpestřující prvek!
S čím mám ve Skyrimu problém, je levelování společníka. Rád si beru na cesty tu holku vyvolávačku z Ledohradu, ale pokud ji naberu např. na lvl3, tak používá stále stejná kouzla, která měla na lvl3, i když já s ní odehraju třeba 12 dalších lvl. Já už např. vyvolávám ledové atronachy a ona si stále hraje s plivníkem. Když jsem ji při další hře nabral až na lvl10, tak už uměla vyvolávat aspoň ohnivého atronacha, ale pravděpodobně nic dalšího se už nenaučí. Jak tedy leveluje společník? Zkoušel jsem ji po 10-ti levelech propustit, že by se třeba mohla vrátit do Ledohradu a nějaká další kouzla se doučit, ale marně. U společníků fighterů s mečem to není tak okatý, ten se ohání s mečem stále, ať ho naberu při lvl3 nebo 15, ale u toho společníka mága je jeho lvl sakra znát
Naposledy upravil AB1_LEON dne 14. 12. 2011, 21:39, celkově upraveno 1 krát.
|
14. 12. 2011, 21:30 |
|
|
|
Právě je 27. 12. 2024, 08:19 | Časy uváděny v GMT + 1 hodina
|
Strana 1 z 3
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|
|