Silent Hunter 5 - Novinky
překlad textu: Günther Königg
Článek v původním znění lze nalézt na stránkách ubi.com.
Vzhledem
k vaší touze po nových informacích o SH5
jsme pro vás připravili větší update. Zde najdete
nové informace ohledně vizuálních
vylepšení SH5.
Zvýšen celkový počet polygonů okolí
- Přístav, zahrnující zakotvené lodě a ponorky bude obsahovat přibližně 3,5 milionu polygonů
Zvýšen celkový počet polygonů u lodí
- Civilní lodě - zhruba 25 000 polygonů
- Menší válečné lodě - 27-30 000 polygonů
- Veké válečné lodě - 45-60 000 polygonů
Vylepšené detaily u lodí
- Přidány textury v rozlišení 1024x1024
- "Obyčejná" textura je detailnější
- Použity 2 prolínající se textury
- Detailnější zbraně (o 20% v porovnání se SH4)
Vylepšený model ponorky
- Plně vymodelovaný a přístupný interiér
- Exteriér zahrnuje celkem 2 miliony polygonů
- Textury vylepšeny o 70% v porovnání se SH4
Vylepšené prostředí
- Dynamická simulace počasí,
závisející na podnebné zóně, moři a
ročním období
- Terén, vegetace, budovy, lodě a srážky závislé na ročním období
- Barvy a odrazy závisleé na typu moře a roční době
- Dynamické světlo v interiéru i exteriéru
- Opravné filtry pro vyladění barvy atmosféry
- Prostorové mraky a blesky
- Přístavy reflektující jejich reálné plány
Vylepšení vody
- Realistické ztvárnění
- Realistické pohyby v závislosti na počasí
- 3D deformace
- Vlny u pobřeží
To ale není vše. Stačí se podívat na
nové screenshoty a uvidíte to na vlastní oči: