Silent Hunter 5 - Videorozhovor s Danem Dimitrescu

autor: Günther Königg

 

 

Dan Dimitrescu poskytl rozhovor zástupcům Gamervision ohledně nového SH5.

 

                                          Video je k dipozici zde:

                               

 

Ahoj, já jsem Dan Dimitrescu, hlavní designér hry SH5 od Ubisoftu. SH5 je námořní simulátor, odehrávající se v Atlantiku, během bitvy o Atlantik. Většinu času tedy hrajete za německý U-boot proti britským a americkým lodím.

 

První věc, které si všimnete, že oproti předchozí verzi, kdy byla k dispozici jen stacionární kamera, máte k dispozici pohled první osoby a volnou kameru. Díky tomu se můžete pohybovat po ponorce od předních torpédometů až po motory na zádi.

 

Změnila se také interakce s posádkou. Nyní dáváte přímé rozkazy jednotlivým důstojníkům, například jim nařizujete provedení určitého manévru nebo můžete použít některou jejich speciální dovednost. Navíc můžete posádku vylepšovat ve stylu RPG. Nejde tedy jen o „mechanickou“ simulaci, i posádka je důležitá.

 

Historii jsme tady rozdělili do 10 kampaní, které hráče zavedou do různých částí bitvy. Například na sever proti arktickým konvojům, kdy budete bojovat proti Rusům, jedna kampaň se odehrává před New Yorkem a zahrnuje operaci Drumbeat, útok ponorek na americké lodě po vstupu USA do války. Každá kampaň má svá specifika, každá se liší od té druhé a vždy narazíte na jiné nepřátele. Navíc má každá i specifické cíle.

 

Snažili jsme se jednak zaujmout hardcore fanoušky, ale zároveň zpřístupnit SH i běžnému hráči bez toho, aby musel číst mnoho knih o ponorkové válce.

 

Pak je tu samozřejmě dynamická kampaň. Zde je možné ovlivnit vývoj války, když se nachomýtnete k nějaké důležité  události.

 

(Redaktor): Takže březen 2010, ano?

Ano.

 

(Redaktor): A dočkáme se i verze pro IPhone?

Ano. Nevím kdy, ale je v přípravě. Díky.

 

 

 


 



© 2007- 2009 Die Kapitäne