OLCE2
je kompletní prostředí (obloha/oceán/světelné/vizuální senzory) generální oprava, používání všech lekce já jsem učil se během vývoje OLCE v podstatě vytvořit OLCE jak to by mělo být. Rysy zahrnují...
Nová grafika
Nová obloha a odraz mapuje. OLCE1 užíval akcii- založené obrazy pro oblohu a odraz oblohy na vodě, ale OLCE2 obsahuje nové obrazy, z nichž některé jsou předělaná akcie obrazy a některé z které jsou udělané od píky.
Nové prostředí barvy jít s novou oblohou barvy. Já jsem učil se mnoho lekcí z OLCE1 barevné generální opravy, tak očekává mnohem víc přesvědčivých barev v OLCE2.
Nový mrak a mořská pěna tká. OLCE1 užívala akcii struktura pro zatažené mraky, kombinace akcie a GWX struktur pro částečné mraky, a GWX mávají struktury... ale v OLCE2, tyto všechny struktury byly nahrazené zbrusu novými strukturami udělanými od píky.
Nový účinek na sluneční světlo mraky. Toto je nejvíce oznámení při východu slunce a západ slunce, kdy mraky blízko výsluní jsou žluté, slábnutí červený, pak nakonec tmavnoucí jak výsluní jde dolů, zatímco mraky vzadu oblohy růžové slábnutí zlato slábnutí tmavý modré. To je také oznámení v zatažených stavech během odpoledne, kdy účinek je viděný jak jas v mracích nejblíže výsluní.
Nové reflexe o vodě. Vyzkoušejte screenshots dole.
Nový vizuální senzor nastavení
Vaše hlídací posádka může nyní vidět stejnou vzdálenost jak vy vždy. Vy již déle nenajde sebe dívající se na jasně viditelnou loď a zajímající se proč nemohou vidět to. Tato oprava také velmi redukuje problém vaší posádky opětovně křik "loď spatřený" kdy loď je blízko okraje dohledu.
Redukoval vizuální senzory nepřátelských lodí v noci čas. Zatímco ne úplně slepý, nepřátelský lodě budou mít tvrdší čas nanášet vy v noci (v denním světle nepřátelské lodě mohou stejný jako oni mohou v GWX 2.1 16km). Toto znamená, že noční čas hladinové útoky nyní jsou možné, dokonce zblízka, za předpokladu, že jsi byly opatrné...
Grafický upevňuje
Fixovaná akcie otravuje která způsobuje výsluní a oddávat se snění třepotat se na nějakých grafických kartách.
Fixovaná akcie otravuje která způsobuje noční oblohu k tomu, aby třepotala se v pohledu periskopu kdy voda přepere rozsah.
Fixovaná akcie otravuje která způsobuje složky (kouř, bublinky, atd) být barevný příliš jasně v noci (tato chyba nebyla tak oznámení na skladě/GWX, ale to by bylo být velmi oznámení v temnějších OLCE2 nocích měly to ne bylo fixované).
Fixovaná akcie otravuje která způsobuje černé trojúhelníky na obzoru na nějakých grafických kartách.
Fixovaný ošklivý 16km obzor (OLCE2 je 16km atmosféra).
OLC GUI zvláštní (vyžaduje OLCE2)
je skoro úplně stejný jak OLC GUI v1.2.3 ( tmavá verze) s malý ale důležitá oprava k akcii SH3 vydává která trápila mě od prvního dne. Záležitost zmíněný je ploštění vln grafickým motorem kdy zoom je aplikovaný na kameru. Vyšší zoom, plochá voda. Už jsi někdy jste zpozorovali že když vy prohlédnete si, například, kukátka, hladina vody je placatá jak lívanec dokonce kdy počasí je hrubý? To je to, co já mluvím o. Já nemám rád to vůbec. To vypadá podřadné. To také dělá hru snadnou/nereálný v tom, že vy dostanete mnohem lepší pohled než měl bys. V normální SH3 vodě přepere rozsah trochu v hrubém počasí, ale jen trochu. Dívejte se na váš rozsah v externím pohledu (v PD v 15m/s vítr) a vy budete moře že ve skutečnosti, vy byste nebyli schopní vidět máloco jestli průhled v parku rozsah byl poskytnutý pořádně.
OLC GUI Special odstraňuje tento problém. Nejený průhled v parku zvětšený přijde (binokulární, UZO, rozsahy) dívají se hezčí, ale také představuje celou novou výzvu při zaútočení na v hrubém počasí. Budete muset nastavit hloubku do asi 11m v opravdu hrubém počasí, jen pro dostat váš rozsah vysoko dost aby viděl cokoli. Dokonce mostní binokulární pohled je realisticky zatemněný, s vlnami blokování pohledu kdy loď "ponoří" a hezký vysoký výhodné postavení kdy to "poskakuje".
Toto přijít za nějakou cenu, bohužel; jediný způsob jak dostat hru k tomu, aby dělala , že to je mít oba rozsahy navést fixovanou zvětšovací úroveň. Já jsem vybral si 6X pro obs rozsah k tomu, aby počítal s nanášením vlajky a pohled celkový v maximálním skutečném životě zvětší úroveň. Pro útočný rozsah já jsem vybral si 3X, ze dvou důvodů. Na prvém místě já jsem vybral to protože, při používání Range/AOB Finder na útocích, já trvale najdu že 6X je zvětšený v trochu příliš mnoho a 1.5X je zvětšené ven trochu příliš mnoho. 3X jen má pravdu. Já to vím ne realistický, ale jestli já musím si vybrat jednotlivou zvětšovací úroveň, to je jeden pro mě. Za druhé, 3X hodí se dost hezky "ne - zdvojnásobil se" hodnoty stožáru. Ano, tato verze OLC GUI má normální stožár hodnoty! Já scvrkl se rozpoznávací příručka poloviční velikosti tak vy můžete vidět/užívat celý Range/AOB Finder, a zdvojnásobila se červená/zelená čísla na horizontálních značkách. Jedna zvětšovací úroveň, jedna procedura, nic zdvojnásobila se, žádná další otočení kola. To bere kus přivykání, ale v mé poslední hlídce jen jeden z mých 22 úhoři zmeškala jeho cíl, a ten cíl byl přes 3km vzdálený.
OLC realistický mapový kontakt aktualizuje (vyžaduje OLC GUI Special)
pokusy o vyřešit problém " mapové kontakty jsou nereálné na a nereálný mimo" ve prospěch vysokých- hráčů realismu. Myslel jsem si, že, pro mě, to by bylo ideál k tomu, aby viděl hydrofon trakční vedení (které nyní mírně zanášet díky GWX) a hlavnímu pozičnímu ukazateli viděných konvojů, a ještě ne mít jednotlivé vizuální kontakty značené na mapě s 21. století preciznost. Toto je cíl mapy mění v OLC Realistic Map Contacta Updates.
Mapa navigace může být široce myšlenka na jak mít dvě zvětšovací úrovně, které já nápaditě jmenuji "zvětšený v" a "zvětšený ven". Křížiště mezi těmito zvětšovacími úrovněmi je bod v který rastrových čárách začne ukázat na vaší mapě.
V zvětšeném- ven dívat se na veškerý vizuální a hydrofon kontakty jsou ukázané, ale ti které jsou část konvoje bude ukázaná "seskupená" význam , který celý konvoj bude ukázaný jak jednotlivá ikona (nebo, kdy ponořený, jako jednotlivý hydrofon trakční vedení).
V zvětšený- v dohledu, vizuální kontakty na povrchu (lodě a ponorky) nebudou ukázané vůbec, ale hydrofon kontakty a vizuální kontakty na zemi a ve vzduchu bude všechno byly ukázaný jednotlivě.
Tyto změny znamenají, že jednoduše pěstování váš rozsah a dívající se na vaši mapu stále ještě bude platná metoda kontroluje nepřátelské letadlo (které poněkud redukuje potřebu pro nižší zvětšovací úroveň na rozsahu pozorování) ale stejná taktika již déle nebude zajistí vám instantní, vysoce přesné torpédo cílení data pro nepřátelské lodě (zvláště ti, kdo jsou připlouvající konvoj). Mezitím, sledování celkových pohybů nepřátele přeprava zůstává směřující přímo vpřed věc, a situační uvědomění poskytnutý vaším sonarem muž není prohrál.
Omluvte kvalitu prekladu . . .
Naposledy upravil Hjack dne 07. 05. 2008, 11:18, celkově upraveno 1 krát.