Obsah fóra Die Kapitäne - CZ centrum série simulátoru Silent Hunter
RegistraceHledatFAQSeznam námořníkůNámořnické spolkyHodnostiMedaileWeb Přihlášení
Zaslat odpověď Strana 2 z 3
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
OLC Ubermod v2.4.2, OLCE2 a OLC GUI
Autor Zpráva

Citovat
Příspěvek  
To PvonR: Mě to normálně funguje ... zkus tohle http://rs325.rapidshare.com/files/89472787/Latemail_SaleOLC_Kombimod_oP.rar


_________________
Mluvit a nemyslet je jako střílet a nemířit. Miguel de Cervantes
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ

Citovat
Příspěvek  
[quote="Karl von Bahnhof"]

Už jsem to stáhnul, problém byl v tom, že přes Flash Get to nešlo. Rolling Eyes


_________________
33. flotila
von Paulus prodaction present:
CZ pro tGW a GWX
Čeština pro SH5 v-1.2: SH5v-1.2-CZ
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Citovat
Příspěvek  
[quote="PvonR"]

Jop Smile šikula


_________________
Mluvit a nemyslet je jako střílet a nemířit. Miguel de Cervantes
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ

Citovat
Příspěvek Nejsnadnější a nejjednodušší způsob jak stanovit útočný k 
Převzato: http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=124639&page=9

(za předpokladu, že máš OLC GUI nebo jiný Ujagd mod) V každém případě, netřeba dělat ty divný kresby kružnic - rychlostní vektory ? průsečnice cíle, atd.

Předpokládám, že máš vše v pořádku nebo dobrý odhad na rychlost cíle a na AOB.
AOB  je úhel mezi kursem cíle a kursem tvé ponorky.
Najdeš ho v kontaktní zprávě a v kresbě na mapě; pokud směřuješ na cíl jedna strana úhlu je kurs cíle a další strana úhlu je kurs tvé ponorky. Nepotřebuješ vidět cíl. Budeš jen používat posuvný prostřední prstenec (kruhové pravítko v útočném periskopu) na výpočet.
Určení útočného kursu se většinou dělá před vizuálním kontaktem. Ale může být udělán při vizuálním kontaktu, pokud je cíl hodně daleko a zároveň provádíš přesné zjištění AOB a měření rychlosti. Jen si uvědom, že útočný bod je nutno stanovit co nejrychleji. Cíl tě může vidět dřív, než si to uvědomíš.

Použijeme Range/AOB (kruhové pravítko v útočném periskopu) k výpočtu útočného úhlu, tj. úhel mezi směrem k cíli a odchylka v průběhu stíhání. Cíl se při stíhání taky pohybuje.
Podívej se na obrázek.


Target = cíl
Target Course = kurs cíle
Bearing line = směr k cíli
Intercept Angle = útočný úhel
Intercept Course = útočný kurs

Jestli jsi zjistil správnou rychlost a AOB, útočný úhel zůstane konstantní a cíl najdeš na levoboku/pravoboku tam kde jsi ho vypočítal.

Kroky:
1: Nastav tvou rychlost (maximální, v závislosti na počasí, volbě atd.) na číselníku (otočný prstenec; spodní čísla) proti cílovému úhlu AOB (na AOB stupnici). Jestli se cíl vzdaluje (a  AOB>90 stupňů) odečti 180 - AOB.
2: Čti útočný úhel (na AOB stupnici) pod rychlostí cíle (na číselníku).

Zapamatuj si toto: ' tvá rychlost k ' jeho úhlu (s odchylkou) ... pak ' jeho rychlost je ' tvůj úhel (útočný).

Ale pro jistotu, JESTLI můžeš, zkontroluj ve skutečnosti následující:
1. Každý cíl pohybující se rychle nastavený vlevo od 90 stupňů (červená šipka na obr. ?Target Too Fast?) je nemožné dosáhnout. Je příliš rychlý s tím se nedá nic dělat!
2. Jestli rychlost cíl je vyšší než tvoje avšak pomalejší než na 90 stupňové značce, cíl musí jet k tobě. Pohybuje-li se pryč "zapomeň na něj".
3. Jestli je cíl pomalejší než ty, i když pluje od tebe, JDI na něj. Nastav kurs a především se přibliž!

Příklad:
Rychlost ponorky = 13 uzlů (maximum pro typ II-a)
AOB = 60 stupňů
Rychlost cíle = 5 uzlů
Výsledek: Útočný úhel= 20 stupňů (dle matematického výpočtu: 19.5 stupně)


Target Too Fast =Cíl příliš rychlý!
Target OK if closing = Cíl je OK pokud je konečný!
Your Speed = tvoje rychlost; Target Speed = rychlost cíle
Intercept Angle = útočný úhel; Target is reachable = Cíl je dosažitelný



Naposledy upravil von_Paulus dne 21. 10. 2008, 18:24, celkově upraveno 2 krát.

_________________
33. flotila
von Paulus prodaction present:
CZ pro tGW a GWX
Čeština pro SH5 v-1.2: SH5v-1.2-CZ
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Citovat
Příspěvek OLC GUI rychlá referenční příručka. 
Zde získáš návod jak úspěšně zamířit na plavidla použitím modu One Life Crisis' GUI. Předpokládám, že jsi chvíli hrál SH3 a že máš základní znalosti. Budeš potřebovat následovat tyto kroky k získání informací o cíli pro přesné navádění torpéda s tímto modem.

1. IDENTIFIKOVAT cíl.
2. Nalézt RYCHLOST cíle.
3. Odhad VZDÁLENOSTI cíle.
4. Určení ÚHLU SKLONU (AOB) tvé ponorky a cíle.

Jak nejlépe provést tyto kroky nalezneš zde:    

IDENTIFIKACE cíle.

Předpokládám, že sleduješ cíl a ten je v dohledu, zvedni periskop a lokalizuj cíl. Uzamkni cíl kliknutím na tlačítko "LOCK" nebo stlačením "L".

Klikni na ikonu zbraňového důstojníka. V řadě ikon nad WO klikni na ikonu vlevo a tím identifikuješ cíl. Jméno lodi se objeví v periskopu pod lodí. Klikni na jméno, otevře se odpovídající stránka v rozpoznávací příručce.


Zjisti RYCHLOST cíle.
Pro tento krok se ujisti, že tvoje ponorka je buď v kolizním směru, nebo zajisti cíl v rozmezí plus-mínus 10 stupňů od přídě či zádě. Odhad přesné rychlosti zahájíme nastavením svislého nitkového kříže periskopu před cílem.
Spusť stopky v okamžiku, když se příď cíle dotkne nitkového kříže.

Zastav stopky v okamžiku, když záď cíle protne nitkový kříž.

Klikni na spodní část stříbrného prstence nahoře v periskopu a stáhni prstenec dolu.
Kliknutím a otáčením středního prstence srovnej čas (ve vteřinách, horní stupnice středního prstence) s lodní délkou na vnějším prstenci (v metrech). V našem případě byl čas 28 vteřin a lodní délka 94.8 metrů.

Lodní rychlost přečteme proti rysce 58° na spodní stupnici středního prstence (58° převádí metr/sekundu na uzly) V našem případě rychlost cíle je chlup pod 7 uzly.

Zadej rychlost cíle do TDC kliknutím na malý knoflík ve spodní části obrazovky.

***DŮLEŽITÉ - - - nezapomeň zavřít okno TDC po každém zápisu údajů, abys zajistil automatickou aktualizaci vzdálenosti a AOB (více o tom později). Ačkoliv zatím jsme nezjistili vzdálenost nebo AOB, je to dobrý zvyk.

Odhad VZDÁLENOSTI cíle.
1. Srovnej horizontální nitkový kříž s čarou ponoru cíle. V periskopu jsou žluté vertikální čárky. Spočítej, která souhlasí s nejvyšším stožárem (nepoužij komíny, i když jsou vyšší než nejvyšší stožár). V našem případě to je 9,5. Otoč vnitřním prstencem a srovnej číslo (9.5 v tomto případě; spodní stupnice středního prstence) s 90° na vnitřním prstenci.

2. Výška lodního stožáru x2 na vnějším prstenci (26,6x2=53.2 metrů z příručky) nám ukáže na středním prstenci vzdálenost (zde 1,300 metrů; vrchní stupnice).

3. Zadej vzdálenost (1,300 metrů) do TDC a zavři okno TDC. Rychle k dalšímu kroku. Vzdálenost platí jen chvíli (možná jen 10 vteřin nebo i méně pokud je cíl blízko a rychlý).


Urči ÚHEL AOB  tvé ponorky k cíli.
Uvažuj o AOB jako o relativním směru tvé ponorka jako by vycházela z můstku cílového plavidla.

1. Zjisti lodní délku v rozpoznávací příručce. Otoč středním prstencem tak, aby vzdálenost cíle (stále 1,300 metrů) na vrchní stupnici středního prstence souhlasila s lodní délkou (94.8 metrů) na vnějším prstenci.

2. Ujistit se, že cíl je v hledáčku zamčen ("L" nebo "LOCK" tlačítko). Zjisti, která čárka na horizontálním nitkovém kříži se kryje s přídí cíle (zde 17°).
Pod tímto číslem na středním prstenci spodní stupnice čteš na spodním prstenci AOB (zde 17° nad 80° AOB).

3. Zjisti, zda loď pluje směrem k tobě nebo od tebe. Jestli loď směřuje k tobě, zadej AOB přímo do TDC tak jak je. Jestli loď pluje od tebe, pak odečti daný úhel od 180° a dostaneš správný AOB pro zadání do TDC. Pamatuj si zelený je pravobok a červený je levobok lodi.
(v tomto znázornění, kdybychom stáli na můstku cíle, uviděli bychom periskop ponorky ve vodě asi 80 stupňů na pravoboku v 1,300 metrech, proto zadáme stupně do zeleného pole; další nápověda: horizontální nitkový kříž je rozdělen na zelenou a červenou stranu, použij tu barvu, kam směřuje příď cíle).

***DŮLEŽITÉ - - - stále si pamatuj, jakmile vložíš data do TDC zavři okno. To zajistí aktualizaci TDC vzdálenosti a AOB když se cíl pohybuje. Dokud tvůj směr a směr cíle zůstává stálý, nastavení bude přesné. Pokud vidíš TDC číselníky, pak počítač TDC neaktualizuje a musíš přepočítat AOB. Čím kratší dobu zobrazuješ číselníky, tím přesnější bude nastavení.

Vypal a znič.
Před těmito kroky bys měl mít vybrané torpédomety (jsou správně nabité???), nastavení rozptylu, vybránu požadovanou rychlost a hloubku torpéda, nastavení roznětky a otevřeny poklopy. Jestli jsi skončil se všemi kroky a nastavily TDC vertikální nitkový kříž se jednoduše automaticky srovná k nastavené hodnotě nárazu na trup cíle, stiskni akční spínač a užij si šou.



Nastavení vzdálenosti a AOB v 1.5x zvětšení

Jestli je cíl příliš blízko a jeho stěžně nebo příď přesáhne značky nitkového kříže v 6x zvětšení, můžeš zjistit požadovaná data při zvětšení 1.5x.
Procedura je v podstatě identická s jedním zvláštním krokem.

Tady je:
U všech kroků místo značky 90° AOB používej pro výpočty rysky u značky 15° na spodním prstenci.

Zde vidíme, že stožár se dotýká 8 čárky, proto seřadíme 8 s ryskou u 15. Výška lodního stožáru x2 na vnějším prstenci (22,7x2=45,4 metrů z příručky) nám ukáže na středním prstenci vzdálenost cíle. Vzdálenost zde je zhruba 325 metrů

Otoč středním prstencem a seřaď vzdálenost cíle (325 metrů) s jeho délkou (78.5 metr Tramp Steamer). Najdi číslo nad ryskou u 15.

Otoč tímto číslem a srovnej ho se značkou 90° (zde by mělo být 14, ne 15, promiňte).
Čti AOB jako v poslední části. Zde 9 čárek k přídi označuje 37° AOB.




Naposledy upravil von_Paulus dne 27. 10. 2008, 18:46, celkově upraveno 1 krát.

_________________
33. flotila
von Paulus prodaction present:
CZ pro tGW a GWX
Čeština pro SH5 v-1.2: SH5v-1.2-CZ
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Citovat
Příspěvek  
Zdravím všechny kapitáni toho to bezva fora.. Potřebuji radu ohledně OLC GUI nefunguje mi kruhové pravítko ??? Nejde mi stahnout dolu... Dík za každou radu Crying or Very sad

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ

Citovat
Příspěvek to Raziel: 
Idea Před spuštěním hry musíš mít ve změně realnosti zaškrtnuto  "Manuální zaměřovací systém"  Wink



Naposledy upravil mysak_bob dne 28. 11. 2008, 17:36, celkově upraveno 1 krát.

_________________
33. flotila
von Paulus prodaction present:
CZ pro tGW a GWX
Čeština pro SH5 v-1.2: SH5v-1.2-CZ
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Citovat
Příspěvek  
Nainstaloval jsem si DD_OpenHatch_V3RH. Funguje a líbí se mi super
 V návodu se zmiňují o OLC GOLD MkII ..., Anvart_FM30, NVD_DC_Shake, WAC.
Nevíte co to je Question


_________________
33. flotila
von Paulus prodaction present:
CZ pro tGW a GWX
Čeština pro SH5 v-1.2: SH5v-1.2-CZ
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Citovat
Příspěvek  
No já jsem z toho návodu pochopil, že to je nějaký fix, aby to bylo kompatibilní s danýma MODama?! Ale to si jen myslím, sám nad tím tápu


_________________
Žádné množství pokusů nikdy nemůže dokázat, že jsem měl pravdu. Jediný pokus však kdykoliv může dokázat, že jsem se mýlil. - Albert Einstein




Viele Torpeden, ein Schiff.
Hans Eckelhaft!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ

Citovat
Příspěvek  
přesně tak,opravují drobné(většinou grafické chybky,většinou v zaměřovačích atd)podle mě je zbytečnost něco takového stahovat..mod nádherně šlape i bez nich...

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ

Citovat
Příspěvek  
PvonR : skvela prace cheers  great


musim si to od zaciatku precitat co a jak nejako sa mi to paci  Rolling Eyes , zaujimava vecicka Wink



Naposledy upravil Rado dne 06. 02. 2010, 15:40, celkově upraveno 1 krát.

_________________
, ,
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail

Citovat
Příspěvek  
Mě hlavně zaujalo OLC GOLD MkII . Není to nějaká novější verze OLC GUI Special Question
A kde se to dá stáhnout.
Ty ostatní (Anvart_FM30, NVD_DC_Shake, WAC)budou asi nějaké mody, zajímali by mne jen ze zvědavosti. Mám rád novinky Very Happy


Díky všem za odpovědo Exclamation



Naposledy upravil von_Paulus dne 07. 02. 2010, 14:18, celkově upraveno 2 krát.

_________________
33. flotila
von Paulus prodaction present:
CZ pro tGW a GWX
Čeština pro SH5 v-1.2: SH5v-1.2-CZ
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Citovat
Příspěvek  
ty první dva mody ani neznám...ale WAC je docela dobrý mod..pokud si potrpíš na hezkou grafiku a krásné přístavy...ale chce to solidně moc namakaný komp....a pro tvé potěšení,v mém modu bude menší ochutnávka z Wac... Very Happy

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ

Citovat
Příspěvek OLC GOLD MkII 
http://www.subsim.com/radioroom/downloads.php?do=file&id=997

upgrade na Mk IId

http://files.filefront.com/OLC+Gold+MkIId+Update/;13909129;/fileinfo.html



Naposledy upravil velimb dne 06. 02. 2010, 22:20, celkově upraveno 1 krát.

_________________


Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Citovat
Příspěvek OLC 'Gold' MkIIc 
Stáhnul jsem si to a naistaloval. Mělo by to být pokračování OLC Gui?
Nikde se nemohu dopídit něco o podrobnostech variant modu.
Co to je:
OLC 'Gold' MkII ~ Option 1 ~ Environment and GUI
OLC 'Gold' MkII ~ Option 2 ~ Environment and GUI with LRT
OLC 'Gold' MkII ~ Option 3 ~ Environment with EDE and GUI
OLC 'Gold' MkII ~ Option 4 ~ Environment with EDE and GUI with LRT
OLC 'Gold' MkII ~ Flat Sun Fix
 Question
Na RADIO ROOM jsem nic nenašel. Nebo neumím hledat Embarassed


_________________
33. flotila
von Paulus prodaction present:
CZ pro tGW a GWX
Čeština pro SH5 v-1.2: SH5v-1.2-CZ
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:
Zaslat odpověď Strana 2 z 3
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.