Otto Schuhart začal svou kariéru u námořnictva v dubnu 1929. Později strávil dva roky na bitevní lodi Schleswig-Holstein.
V roce 1936 se připojil k ponorkové zbrani. Na své první válečné patrole potopil britskou letadlovou loď HMS Courageous (22,500 tons). Byl to v druhé světové válce první velký úspěch ponorek a celá posádka ponorky tak byla odměněna EK II (Eisernes Kreuz 2. Klasse, Železný kříž druhé třídy) a samotný Schuhart obdržel jak EK I. tak EK II (Eisernes Kreuz 1. Klasse, Eisernes Kreuz 2. Klasse)
V roce 1941 se stal instruktorem u první ponorkové cvičné flotily a v červnu 1943 velitelem 21.flotily. Poslední měsíce války strávil v námořní škole v Flensburg-Mürwiku.
Po válce se v roce 1955 připojil k Bundesmarine, do výslužby odešel v roce 1967 v hodnosti Kapitän zur See.
důležitá data:
1.4.1909- narodil se v Hamburku
1.10.1929- sloužil na palubě válečných lodí "Emden", "Karlsruhe", a na bitevní lodi "Schleswig Holstein".
v roce 1936- povýšen do hodnosti Ober-lieutenant, přechod k ponorkám
červenec 1938- první pomocník velitele ponorky U-25. Poté velel ponorkám U-8(2.9.-29.10.1938) a U-25(10.12.1938-3.4.1939)
4.4.1939- jmenován velitelem U-29, která patřila pod druhou ponorkovou flotilu "Zal'ttsvedel'".
Na této ponorce absolvoval 7 plaveb, na moři strávil 222 dnů
září 1939- u Velké Británie potopil 12 lodí, poprvé potopil 7.9.1939 tanker "Regent Tigers"
17.9.1939- v 19h 50min vypustil 3 torpéda na britskou letadlovou lod "HMS Courageous" (22 500 t) ze vzdálenosti kolem 2700m. Dvě torpéda zasáhly strojovnu a způsobily silné exploze. Po 10ti minutách dal velitel lodi dal rozkaz k jejímu opuštění. Letadlová loď se potopila po 15ti minutách, společně s ní zahynulo 518 lidi. Ponorka byla napadena hlubinnými bombami, ale Otto eskortě úspěšně zmizel
16.5.1940- odměněn "Ritterkreuz des Eisernen Kreuz "
2.1.1941- Shuhart jmenován instruktorem první trénikové flotily, od června 1943 sloužil jako velitel 21. flotily
26.2.1990- zemřel
válečné trofeje: 11 potopených lodí, celkem 62.765 BRT, plus jedna bojová loď o výtlaku 22.500 tun
Naposledy upravil Wara dne 26. 12. 2007, 15:00, celkově upraveno 2 krát.
Naposledy upravil arlekino dne 15. 12. 2007, 18:19, celkově upraveno 6 krát.
_________________