Obsah fóra Die Kapitäne - CZ centrum série simulátoru Silent Hunter
RegistraceHledatFAQSeznam námořníkůNámořnické spolkyHodnostiMedaileWeb Přihlášení
Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky! Strana 1 z 1
Patch v1.3
Autor Zpráva

Citovat
Příspěvek Patch v1.3 
download: ZDE

downlod CZ:


Changes in Patch


HARD DRIVE SPACE

Windows will require additional free hard drive space for its operating system
(virtual memory). If you encounter the following message in an error dialog:
"Ran out of virtual memory", free up some more hard drive space.

To install Silent Hunter 4 - Wolves of the Pacific - Patch V 1.3 you will need approximately 350 MB free hard disk space for the full patch.
The most notable changes are:

GAMEPLAY CHANGES:
1. All Sensors have been tuned for a more realistic performance
2. All ship gunners now improve the precision of their shooting in time
3. Small, irrelevant, units don't show up on the map or clutter the sensors
4. The radar and hydrophone won't detect units that don't have a signature of that kind (sampans, rowboats, etc)
5. New orders received by the player are presented through a radio message pop-up.

NEW FEATURES:
1. Radar and Sonar interfaces and functionality have been improved. Now buttons move when clicked and the scroll wheel can be used to train the sensor in the desired direction. Additionally, one can directly click on the bearing indicator, respectively PPI screen, to obtain the same effect.
2. Friendly pilots shot down will pop up red smoke to signal their position to the player
3. Improved orders panel
4. Colorado class battleships have been added to the game
5. The player can now request a speed estimate on a target as long as he has recently sent at least two range+bearing data sets. Keep in mind that the estimate needs to be sent to the TDC to be taken into account for the shot.
6. The recognition manual now remembers the last page it was opened at, and will default to the Japanese roster
    
BUGFIXES:
1. Solved a bug that lead to target range estimation errors when playing in Imperial measurement system
2. Corrected the wrong orientation of sounds in the submarine interior
3. The radar now detects targets to the north, south and generally any other direction, according to the historical performance, of course.
5. Solved a few bugs related to the AI Group commander
6. Various ships have had firing arcs limitations corrected
7. Various ships have had engine HP values corrected, thanks to some great research by Nematode!
8. Some problems with the sound engine have been solved
9. Various user interface enhancements / bugfixes
10. Parachutes animations run correctly now.
11. Torpedoes fired by the player now show up on the map even after crossing the International Date change Line
12. All menus display correctly on widescreen resolutions
13. Periscope zoom has been set to the historical value.
14. Submarine's batteries no longer recharge when no fuel is available.
15. All ship dimensions are now correct and will no longer lead to targeting errors. Keep in mind that torpedoes may still run too deep, as it is correct historically.
16. Clemson class destroyers are no longer crewed by Japanese sailors
17. AI units will now take notice of nearby ships being destroyed even when there is not a trace of the attacker



Naposledy upravil Sarroth dne 27. 11. 2007, 23:47, celkově upraveno 3 krát.

_________________
<<<Ubisoft je jednička!


"Žít má cenu pro to, za co stojí umřít."
"Der beste Seemann war doch ich!"
________________________________________________________
Pravidla fóra | Rady ohledně psaní na DF | Ponorkářův slovník | Hledat | Osobní složka
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky

Citovat
Příspěvek  
a co CZ? pro nas neznale  Wink

tak tady to je  Wink



MÍSTO NA PEVNÉM DISKU

Windows budou potřebovat další volné místo na pevném disku pro svůj operační systém (virtuální paměť). Pokud narazíte na následující chybové hlášení: "Dochází virtuální paměť", uvolněte více místa na pevném disku.

Pro instalaci aktualizace Silent Hunter 4 - Wolves of the Pacific V 1.3 budete potřebovat přibližně 350 MB volného místa na pevném disku.

Nejvýznamější změny jsou:
 
HERNÍ ZMĚNY:
1. Všechny senzory byly vyladěny tak, aby se chovaly co nejrealističtěji.
2. Všichni lodní střelci nyní zlepší přesnost střelby včas.
3. Menší bezvýznamné jednotky se teď na mapě nezobrazují, jinak by udělaly na senzorech zmatek.
4. Radar a hydrofon nebudou odhalovat jednotky, které nemají patřičné označení (sampany, veslice atd.).
5. Nové rozkazy obdržené hráčem se zobrazují jako automatické radiové zprávy.
 
NOVÉ VLASTNOSTI:
1. Byla vylepšena rozhraní radaru a sonaru, a to včetně jejich funkčnosti. Tlačítka se odteď po kliknutí hýbají a kolečkem myši se dá senzor natočit libovolným směrem. Stejného efektu se dá dosáhnout i kliknutím přímo na ukazatel azimutu, respektive obrazovky PPI.
2. Sestřelení spojenečtí piloti vyšlou červenou signální světlici, která hráči bude signalizovat jejich pozici.
3. Byl vylepšen panel příkazů.
4. Do hry jsme přidali bitevní lodě třídy Colorado.
5. Hráč si nyní může vyžádat odhad rychlosti určitého cíle, pokud ovšem předtím odešle přinejmenším dvě sady dat o vzdálenosti a azimutu. Nezapomínejte, že odhad je potřeba odeslat do TDC, pokud se má brát v potaz pro střelbu.
6. Identifikační příručka si nyní pamatuje poslední otevřenou stranu a nebude obsahovat japonský seznam.
 
OPRAVY CHYB:
1. Vyřešena chyba, která vedla k chybám při odhadu vzdálenosti cíle při hraní s britskými mírami.
2. Opravena chybná orientace zvuků uvnitř ponorky.
3. Radar nyní odhaluje cíle na severu, jihu a standardně i  v ostatních směrech. Samozřejmě záleží na historickém chování.
5. Vyřešeno několik chyb souvisejících s velitelem AI skupiny.
6. Opravili jsme omezení palebných oblouků u mnoha lodí.
7. Díky skvělé práci Nematoda byly opraveny hodnoty bodů života motorů u mnoha lodí!
8. Byly vyřešeny určité problémy se zvukovým enginem.
9. Provedli jsme vylepšení / opravu různých uživatelských rozhraní.
10. Animace parašutistů již běží bezproblémově.
11. Torpéda vypuštěná hráčem se nyní budou zobrazovat na mapě i po překročení mezinárodní datové hranice.
12. Všechny nabídky se při širokoúhlých rozlišeních zobrazují správně.
13. Přiblížení periskopu bylo nastaveno na historickou hodnotu.
14. Baterie ponorek se již nedobíjejí, jakmile dojde palivo.
15. Rozměry všech lodí jsou již správné a nepovedou k chybám při zaměřování. Nezapomínejte však, že torpéda se stále mohou pohybovat příliš hluboko, protože tak praví historie.
16. Na torpédoborcích třídy Clemson již není japonská posádka.
17. AI jednotky si odteď budou všímat ničených blízkých lodí, ačkoli nebude po útočníkovi ani známka.



Naposledy upravil mysak_bob dne 12. 07. 2007, 20:11, celkově upraveno 1 krát.

_________________
Chlapi, čtěte to forum. Je toho tady opravdu dost a často se ptáte na to, co tu je už popsáno. Děkuji


Pravidla fóra | Rady ohledně psaní na DF | Ponorkářův slovník | Hledat | Pravidla Ligy DK
Die Kapitane transport
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky

Citovat
Příspěvek  
Patch 1.3 byl potřeba.Co je ovšem v háji,je to že po implementaci tohoto patche nejde hrát přes Hamachi coop.Nebo už někdo "přišel"na to jak to spustit?


_________________
C2D 8400MHz @ 3,7 Ghz,DDR2GB DDR2,GK8800 GTS 512 OC
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:
Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky! Strana 1 z 1
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.