Obsah fóra Die Kapitäne - CZ centrum série simulátoru Silent Hunter
RegistraceHledatFAQSeznam námořníkůNámořnické spolkyHodnostiMedaileWeb Přihlášení
Zaslat odpověď Strana 1 z 3
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
Jak vy vlastně hrajete ten SH3? Jsem začátečník.
Autor Zpráva

Citovat
Příspěvek Jak vy vlastně hrajete ten SH3? Jsem začátečník. 
Velevážení páni kapitánové,
 prosím, abych směl ohledně situace hlásit: včera jsme nainstalovali SH3 na náš počítač. Je to vůbec první ponorkový simulátor se kterým jsme měli tu čest. S vervou jsme se zapsali do Naval Academy kde nás měli naučit jak správně obsluhovat ponorku a velet posádce. Všemi zkouškami jsme prošli na výbornou, pocit z úspěšně torpédované lodi můžeme přirovnat snad jen k pocitu prvního polibku od děvčete někdy před deseti lety.
 Dnes ráno jsme vyrazili do první bojové mise, všechno šlo jak na drátkách až do té chvíle než jsme s ponorkou narazili do pevniny... ztráty čítají 30 mrtvých, byli to dobří chlapi, dobří námořníci...
 Dopoledne jsme se rozhodli nenechat Říši ve štychu a vypluli jsme na další misi tentokráte pod novým velením. Plujeme zhruba hodinu směr severo-severozápad. Plavba probíhá poklidně, je slunečno 12'C, náš věrný stroj dělí od vod Severního moře jen pár desítek kilometrů, když v tom nalezáme tlačítko pro zrychlení času a naše ponorka začne zrychlovat jak Shumacherovo Ferrari...co to? Až do tohoto okamžiku jsme byli hrou nadšeni, chápeme sice tvůrce že tento prvek do hry zakomponovali, ale teď prostě nějak nevíme jak tu hru máme vlastně hrát?
 A jak to hrajete vy? Jezdíte po mapě 1024uzly za sekundu a jen když jde do tuhého tak přepnete "na ponorku"? Nebo poctivě brázdíte moře a jednu misi hrajete třeba i týden? Jak se ta hra má vlastně hrát? Co byste nám doporučovali? Na co si dát pozor aby hra nezačala nudit? Co je naopak nejzábavnější na této hře? Je normální, když se třeba pět hodin nic nesemele?