Obsah fóra Die Kapitäne - CZ centrum série simulátoru Silent Hunter
RegistraceHledatFAQSeznam námořníkůNámořnické spolkyHodnostiMedaileWeb Přihlášení
Zaslat odpověď Strana 1 z 1
Nejde vylepšení ponorky
Autor Zpráva

Citovat
Příspěvek Nejde vylepšení ponorky 
Ahoj,
jsem začátečník, odejel jsem 3 patroly  a chtěl jsem si koupit ponorku VIIB, mám 2800 renownu, ale nějak to nejde, ikdyž ponorka stojí 2500. Klikám na tu ponorku co to de a nic. Tak nevím kde je chyba prosím o pomoc
Forum jsem pročetl, ale nikde jsem nic nenašel.
Martas


Citovat
Příspěvek  
Určitě tu odpověď na Tvou otázku je. Může jich být víc. Nepluješ např. ve flotile, ve které nejsou sedmičky dostupné? (předposlední FAQ v prvém příspěvku Sarra: http://silenthunter.cz/forum/viewtopic.php?t=20&start=0 )

Pokud ano a chceš ji, tak se nech převelet (http://silenthunter.cz/forum/viewtopic.php?t=892 )


_________________
U-552
Rudý ďábel-lovec tankerů!

"Každý ponorkář zcela jistě v srdci cítil záři širého moře a úkolu, jenž mu byl svěřen, cítil se bohatý jako král a s nikým by své místo nevyměnil."

"Heslo U-Bootwaffe: Jsme solidní firma."

Velkoadmirál Karl Dönitz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Citovat
Příspěvek  
Jsem u 1.flotily a to znamená, že VII si můžu koupit až v roce 1941, i když je dostupná už v roce 1939 ?
Jestli ano, tak už to chápu. Díky za odpověď.


Citovat
Příspěvek  
a jakou máš ponorku?


_________________
"This is real war"
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Citovat
Příspěvek  
Tak už je mi to jasný, mněl jsem ponorku IIA, v roce 1939 se mi sice objevilo, že můžu koupit IID a VIIB, ale nešlo. No a pak v roce 1940 se mi zpřístulnila IID a tu jsem zakoupil. Na VIIB si rád počkám do roku 1941. Díky za pomoc, ale nějak mně to nenapadlo, jak si mám počkat.Hlavně se těším na IID až budu moct operovat déle než s IIA.
Zatím se učím honit samostatné lodě a potápět je. Moc mi to nejde.
Ale po přečtení článků se snad zlepším.


Citovat
Příspěvek