Obsah fóra Die Kapitäne - CZ centrum série simulátoru Silent Hunter
RegistraceHledatFAQSeznam námořníkůNámořnické spolkyHodnostiMedaileWeb Přihlášení
Zaslat odpověď Strana 1 z 1
Mód který zobrazuje tabulku rychlosti lodi u mapy + pomůcky
Autor Zpráva

Citovat
Příspěvek Mód který zobrazuje tabulku rychlosti lodi u mapy + pomůcky 
Ahoj,

jsem nováček, manuálně zaměřova torpéda zatím nebudu, ale co mi dělá obrovský problém, je se dostat na místo kde se potkám z nějakou nahlášenou lodí. Všimul jsem si, že na některých screenshotech máte v mapě tabulku pro zobrazení rychlostí lodí a ujeté vzdálenosti a někde ještě možná nějaké nástroje pro lepší plánování. Je toto nějaký samostatný mod nebo je součástí něčeho velkého, ale mě by stačilo jen toto. Vím že tu radíte vyhledávání, ale už tu chodím asi 2 dny a čerpám informace, ale toto jsem nikde nenašel, a prohlédávání konkrétního vlákna jsem zatím nenašel.

Citovat
Příspěvek  
Ty "papíry zastrkaný u mapy" Jsou určitě součástí tGW (a možná ještě něčeho(nezkoušel jsem))

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Citovat
Příspěvek  
Když si zobrazíš mapu F5, tak prohledej všechny okraje...je tam toho shovanýho celkem dost ( teda určitě v tGW a GWX). Většinou to kousíček kouká, tak to chyť myší a přetáhni kam potřebuješ. Wink

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail

Citovat
Příspěvek  
A mohl bych poprosit o screene ze hry kdy jsou tyto tabulky ukazane? nechci si zatim instalovat zadny mod, ale zrovna ty rychlosti me hodne zaujmuly, ale nikde tady jsem zatim nenarazil na nejaky hezic kde jsou vsechny Smile A pokud tam mate jeste nejake zastrcene, ktere jsou staticke, tak sem s nima, diky.

Citovat
Příspěvek  
Nejsem si 100% jistej, ale mám dojem že GWX 2.1a to měl řešený podobně jako RFB v SH4. To znamená tři svislé čáry na pravé straně mapy. Na jedné rychlost v uzlech, na druhé čas a na třetí vzdálenost. IMO to bylo lepší než ty tabulky v tGW.