Obsah fóra Die Kapitäne - CZ centrum série simulátoru Silent Hunter
RegistraceHledatFAQSeznam námořníkůNámořnické spolkyHodnostiMedaileWeb Přihlášení
Zaslat odpověď Strana 25 z 26
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 24, 25, 26  Další
Vaše hlídky
Autor Zpráva

Citovat
Příspěvek  
PP4 = Plus Pack 4 = verze ligové hry DK do června 2012
PPG = Plus Pack Gold = poslední verze (údajně konečné a poslední "vytunění") ligové hry DK od června 2012


_________________




"Ať už je tahle válka krátká nebo dlouhá," řekl Morell opět po chvilce zadumání, "bude se nám zdát nekonečná."- KRUTÉ MOŘE, N. Monsarrat
"Jen blázni vyplouvají do Atlantiku... A ještě větší do Středomoří!"
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ

Citovat
Příspěvek  
PlusPack  Question

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Citovat
Příspěvek  
PP... Asi bych to nazval "abgrejd" hry... mapy, střelba, poškození, obtížnost  Cool


_________________




"Ať už je tahle válka krátká nebo dlouhá," řekl Morell opět po chvilce zadumání, "bude se nám zdát nekonečná."- KRUTÉ MOŘE, N. Monsarrat
"Jen blázni vyplouvají do Atlantiku... A ještě větší do Středomoří!"
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ

Citovat
Příspěvek  
Aha, dík. A to se dá hrát v singlu?

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Citovat
Příspěvek  
K čemu single? Wink


_________________




"Ať už je tahle válka krátká nebo dlouhá," řekl Morell opět po chvilce zadumání, "bude se nám zdát nekonečná."- KRUTÉ MOŘE, N. Monsarrat
"Jen blázni vyplouvají do Atlantiku... A ještě větší do Středomoří!"
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ

Citovat
Příspěvek  
Pro toho kdo nemá internet nebo dostatek zkušeností?  Laughing nebo K.I.A  Wink

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Citovat
Příspěvek  
Tak, nám byla přidělena IXB číslo 64. Co bych to byl za kapitána abych ji hned nevyzkoušel v ostrém provozu, takže i když přidělen k testovací a zaškolovací flotile, jsem okamžitě po provedení testů ponoru a chodu ponorky ani nezamířil zpět do přístavu, ale rovno vyrazil lovit tonáž. Na nové IXB, nebyly téměř žádné problémy a když se něco vyskytlo nebyl to problém opravit, jediná kaňka na kráse celé mise bylo najeté na mělčinu při vyplutí z loděnice, naštěstí poškození nebylo až tak vážné a alespoň jsme vyzkoušeli funkci pump. Po vyplutí do severního moře jsme narazili na pár bárek, nic co by byl problém pro naše 10.5cm palubní dělo, dělo plní svů účel na jedničku, ale zásoba munice je zoufale malá, na druhou stranu se rychle zkazilo počasí, v prosinci se ani nedalo čekat něco jiného.
Nakonec jsme vyrazili do Atlantiku číhat na konvoje, a potkaly postupně hned 3, což bylo dáno i rozhodnutím, že vystřelíme torpéda na největší cíle a pak se vypaříme, přece jen po najetí na mělčinu, jsme nechtěly riskovat, nějaké nepříjemné překvapení po shozu hlubinných min. I tak jsme byly více jak úspěšní, hlavně co se týče tankerů. Na nějaký úlovek velké válečné lodě, ale stále čekáme.  Log mise je přiložen
Kapitán U-64 Rosta
CAPTAIN'S LOG

Date and Time
Location
Occurrences
5.12.39.         
2031         Patrol 4
U-64, Erprobungsstelle Kiel
Left at: December 5, 1939, 20:31
From: Kaseburg
Mission Orders: Patrol grid AO58
9.12.39.         
0709    Grid AN 36    Ship sunk! SS Mokihana (Large Freighter), 8658 GRT/ts. Cargo: Timber. Crew: 52. Crew lost: 31
0834    Grid AN 36    Ship sunk! SS Brookwood (Small Freighter East-India), 2657 GRT/ts. Cargo: Mail/Packages. Crew: 62. Crew lost: 4
0850    Grid AN 36    Ship sunk! Ore Freighter II, 3499 GRT/ts
11.12.39.         
0421    Grid AN 43    Ship sunk! Parcel Freighter, 3118 GRT/ts
2146    Grid AF 78    Ship sunk! MV Glenlivet (Harbour Tugboat), 425 GRT/ts. Crew: 34. Crew lost: 3
13.12.39.         
0458    Grid AM 33    Ship sunk! MV Zara (Passenger- and Freight Ship), 1742 GRT/ts. Cargo: Textiles. Crew: 33. Crew lost: 11
0539    Grid AM 33    Ship sunk! SS Egra (Small Freighter East-India), 2658 GRT/ts. Cargo: Iron Ore. Crew: 43. Crew lost: 13
0544    Grid AM 33    Ship sunk! SS James Stewart (Great Lakes Steamer), 1820 GRT/ts. Cargo: Bauxite. Crew: 26. Crew lost: 0
0558    Grid AM 33    Ship sunk! Small Coastal Steamer, 1188 GRT/ts
0643    Grid AM 33    Ship sunk! SS Empire Peggotty (Coastal Tanker), 1283 GRT/ts. Cargo: Crude Oil. Crew: 22. Crew lost: 11
1727    Grid AM 37    Ship sunk! Catapult ship, 4268 GRT/ts
16.12.39.         
1519    Grid BF 15    Ship sunk! SS Zannis L. Cambanis (Coal bulker), 3062 GRT/ts. Cargo: Coal. Crew: 35. Crew lost: 24
2100    Grid BF 15    Ship sunk! Merchant Type L02, 6961 GRT/ts
18.12.39.         
1027    Grid BF 15    Ship sunk! MV Athelduchess (T3 Tanker), 19023 GRT/ts. Cargo: Gasoline. Crew: 63. Crew lost: 31
1051    Grid BF 15    Ship sunk! HMS Whirlwind (DD V&W-Class), 1188 GRT/ts. Crew: 102. Crew lost: 6
1056    Grid BF 15    Ship sunk! Merchant Type L02, 6962 GRT/ts
1058    Grid BF 15    Ship sunk! MV Athellaird (T3 Tanker), 19024 GRT/ts. Cargo: Gasoline. Crew: 49. Crew lost: 42
1103    Grid BF 15    Ship sunk! SS Accra (Troop Transport), 7772 GRT/ts. Cargo: Troops. Crew: 476. Crew lost: 214
2159    Grid BF 14    Ship sunk! HMS Vanoc (DD V&W-Class), 1188 GRT/ts. Crew: 119. Crew lost: 76
2216    Grid BF 14    Ship sunk! MV Tynefield (T2 Tanker), 8230 GRT/ts. Cargo: Gasoline. Crew: 79. Crew lost: 41
2224    Grid BF 14    Ship sunk! MV Regent Lion (T3 Tanker), 19025 GRT/ts. Cargo: Crude Oil. Crew: 71. Crew lost: 53
2230    Grid BF 14    Ship sunk! SS Onward (C2 Cargo), 6551 GRT/ts. Cargo: Steel. Crew: 36. Crew lost: 29
2241    Grid BF 14    Ship sunk! SS Defiance (C2 Cargo), 6550 GRT/ts. Cargo: Grain. Crew: 54. Crew lost: 12
2250    Grid BF 14    Ship sunk! SS Dashing Wave (C2 Cargo), 6552 GRT/ts. Cargo: Coal. Crew: 45. Crew lost: 28
19.12.39.         
1303    Grid BF 15    Ship sunk! Navy Tanker, 5919 GRT/ts
20.12.39.         
1019    Grid BF 15    Ship sunk! SS Raranga (Large Cargo), 7571 GRT/ts. Cargo: Military Vehicles. Crew: 46. Crew lost: 37
1030    Grid BF 15    Ship sunk! Tanker (EC Class), 5450 GRT/ts
21.12.39.         
1115    Grid BF 15    Ship sunk! MV Lorraine (T3 Tanker), 19026 GRT/ts. Cargo: Aviation Fuel. Crew: 40. Crew lost: 27
1245         Patrol results
Crew losses: 0
Ships sunk: 28
Aircraft destroyed: 0
Patrol tonnage: 181370 tons


_________________
Uhni z cesty, jestli chceš zestárnout.
Pink Floyd
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Citovat
Příspěvek  
co torpédo to loď ke dnu?  Evil or Very Mad

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Citovat
Příspěvek  
Taky jsem byl překvapen, hlavně u těch T3. Ale popravdě mně se takhle dařilo vždy, ale jen prvních pár misí Very Happy. Jinak selhání torpéd i reálné časy potápění a poškození mám zapnuté. Ono podobně jsem to měl i u GWX. Ale je to spíš o štěstí kam člověk trefí, protože jeden z těch L02, šel až na 2 a ještě jsem ho musel pocuchal dělem. Jen mě děsí co by se stalo kdybych spustil ten mod pro LSH, který ty nároky na potopení snižuje, bych na 1 torpédo sundal 2 lodě Very Happy.
chtělo by to něco jak je Chuck Novis mod pro GWX tak i pro LSH.



Naposledy upravil rosta dne 13. 07. 2012, 12:02, celkově upraveno 1 krát.

_________________
Uhni z cesty, jestli chceš zestárnout.
Pink Floyd
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Citovat
Příspěvek  
Ta hra je prostě skvělá i po tolika letech. Nechápu, co mě jako novýho kapitána na první plavbě pořád před vyplutím strašili, jak je teď konvojová válka v Atlanitku drsná a tvrdá! Twisted Evil Je pravda, že boj je ostřejší; chlapi, během plavby útok na 4 konvoje, od 3 mě vytlačila eskorta, u jednoho jsem potopil dvě středně velké lodě, už jsem si zoufal, že výsledek nebude nic moc, když tu náhle v mlze...

Stačí potkat správnej konvoj Surprised  Když jsem viděl ty dva nádherný Truppentransportery v řadě za sebou, tak jsem se zabejčil, nezrychlil čas ani o vteřinku, opatrně jak se syrovým velikonočním vajíčkem hodiny manévroval, radary jsou svinstvo, ale podařilo se a...
















Několikahodinová bitva s eskortou, byli hoši nějací naštvaní (velitelé eskorty asi pochopili, že dále už budou válčit jen za stolem s papírem jako velitelé skladu poté, co přistanou v Halifaxu Smile  ) , ale poté odesílám ze své první hlídky zprávu pro BdU:



a za hodinu přichází odpověď:



Stačí prostě potopit dvě lodě... a jdete si pro Ritterkreuz. Je fakt, že mám ještě 2 úhoře a pak mě čeká strastiplná cesta přes Atlantik a hlavně Biskaj, ale což, už na mě doma čekají s poctami Cool  Život je někdy legrační, i ten virtuální Very Happy

Ale asi (určitě) bych pochvalu od "šéfa" nedostal, poněvadž jsem tento konvoj předem neohlásil na BdU, abych předešel zaměření a zatlačení pod vodu dříve, než zaujmu kvalitní pozici. Takže jsem na tenhle důležitý konvoj útočil sám.



Naposledy upravil Sepp von Ch. dne 30. 03. 2013, 00:04, celkově upraveno 2 krát.

_________________
U-552
Rudý ďábel-lovec tankerů!

"Každý ponorkář zcela jistě v srdci cítil záři širého moře a úkolu, jenž mu byl svěřen, cítil se bohatý jako král a s nikým by své místo nevyměnil."

"Heslo U-Bootwaffe: Jsme solidní firma."

Velkoadmirál Karl Dönitz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Citovat
Příspěvek  
Dvě lodě jsem ulovil nedaleko Madagaskaru...




Co teď s nimi? 350 km od pobřeží... To ranění nemají šanci zvládnout...



Co mi zbejvá IWO... Přivažte ty čluny, trochu je popovezeme...

Jsme prostě solidní firma...



_________________
U-552
Rudý ďábel-lovec tankerů!

"Každý ponorkář zcela jistě v srdci cítil záři širého moře a úkolu, jenž mu byl svěřen, cítil se bohatý jako král a s nikým by své místo nevyměnil."

"Heslo U-Bootwaffe: Jsme solidní firma."

Velkoadmirál Karl Dönitz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Citovat
Příspěvek Bitva o HX - 229 
Hlášení velitele vlčí smečky Raubgraf, velícího kapitána U - 1228 KLt. von Kočičáka pro hlavní stan BdU

17. březen 1943 (5.2.2015), Atlantik

     V souladu s přidělenými rozkazy zaujala skupina Raubgraf ve složení 2 ponorek typu IX a tří ponorek typu VII vyčkávací pozici před hlášeným konvojem HX - 229. Stav počasí v oblasti - zataženo, mírné vlny, lehká mlha. Netrvalo dlouho a blížící se nic netušící konvoj bylo možné pozorovat periskopem...


Skupina, rozdělená tak, aby konvoj nemohl uniknout, se připravuje tiše k nečekanému útoku. Ponorky U - 309 kpt Merlina společně s novou U - 576 kpt. Mariana Vargy na jedné straně, U - 49 kpt. Kuby, U - 532 kpt. von Holtburga a velící U - 1228 na druhé... Vyčkáváme, až se první lodě ocitnou v dobré vzdálenosti a ještě lepším úhlu, abychom mohli odpálit první torpéda, když... Když náhle doprovodná plavidla konvoje zaměří na protilehlé straně ponorku U - 576. Okamžitě rozsvěcují reflektory a začínají pročesávat oblast. Začínající kapitán U - 576 připravuje ponorku k boji a jeho spolubojovník na křídle neváhá... Nadešel čas vyzkoušet nová torpéda, prý se zvukovým naváděním. Pokud tahle wunderwaffe zklame, můžeme přijít o ponorku dřív, než potopíme první loď v konvoji... Naštěstí nezklamala, Britové sami přichází o první torpédoborec a zanedlouho po něm i o další...


Zatímco naši kamarádi na protilehlé straně bojují s doprovodem, vyráží naše část smečky do nemilosrdného útoku... Doprovod z našeho křídla se snaží prokličkovat konvojem ve snaze posílit útok na druhé straně, naštěstí působí ve vyrovnaných řadách akorát zmatek - první torpéda opouští své roury a zanedlouho obsluhy hlásí první výbuchy a první potopené lodě. První, druhá, třetí loď se potápí, další jsou zasaženy, zpomalují nebo zastavují, řady konvoje se rozpadají, lodě kličkují ve snaze nenarazit do zasažených plavidel a jen tak znásobují již vzniklý zmatek. Pálím dvě torpéda - jedno na velký tanker, druhé na velkou nákladní loď. Výtlak odhaduji na 10 a 8 tisíc tun... Tanker je zasažen do prostoru pro převáženou naftu, pomalu se naklání, rychle zpomaluje a hoří, druhé torpédo míjí zaměřenou loď kus před přídí a neškodně projede napříč konvojem. Okamžitě chci odpáit další, když do periskopu vplouvá velikostí podobná loď ve vzdálenosti pouhých 400 metrů. Okamžitě měním cíl a odpaluji torpédo, loď je zasažena krátce za středem za nástavby, krátce po zásahu vybuchuje a rychle mizí pod hladinu... Doprovod bezmocně stojí v konvoji... Vyrážím naplno vpřed, dorazit tanker a zaměřit další velký cíl...
Mezitím část smečky, napadená na samém začátku bitvy, úspěšně unikla dotírajícím doprovodným plavidlům a způsobila jim další ztráty. Minimálně 2 další lodě jsou poškozeny, 1 torpédoborec bezmocně stojí na vlnách... Vzápětí se U - 309 stejně jako U - 576 přidávají k palbě na lodi konvoje, výbuchy torpéd jsou vidět v periskopu všude... Některé lodě se potápí pomalu, jiné vybuchují a mizí rychle ve vlnách. Tenhle konvoj beze ztrát neodpluje, to je už jisté.

Posádky všech ponorek vítají každou zprávu o zásahu lodi nepřítele s hlasitým pokřikem. Aspoň to obsluhy u torpésdometů motivuje k rychlejšímu dobíjení. Každé čerstvě nabité torpédo je okamžitě vypáleno na buď již zasažený, nebo nový cíl, ztráty nepřítele rostou víc a víc, konvoj hubne před očima. Náhle se vlevo vzadu za velící ponorku U - 1228 objevuje korveta, pomalu se proplétá konvojem. Odpalujeme zvukově naváděné torpédo a jen doufáme, že korveta nadělá více hluku než pomalu kličkující lodi. Vyšlo to !!! Korveta je po hlasitém výbuchu téměř roztržena vejpůl. Nebezpečí zažehnáno, můžeme hledat další cíl pro příďové torpédo...
Po zhruba hodině a půl trvajícím boji je z konvoje polovina, moře je poseto troskami a záchrannými čluny. Doprovod přestal existovat, poslední korvetu, jinak druhou v pořadí, motající se kolem zlikvidovalo druhé akustické torpédo z U - 1228. Pokud si tahle novinka udrží svou kvalitu i do budoucna, má se doprovod konvojů na co těšit...
Zbytek konvoje udržuje rychlost 7 uzlů, tedy stejnou, jako naše maximální rychlost pod hladinou. Že bychom si nechali ujít možnost způsobit nepříteli zničující ztráty ? Nikdy !!! Dávám povolení vyplout na hladinu všem kapitánům, kteří ještě mají torpéda a nařizuji stíhat konvoj po hladině. Vlny sice jsou, ale i tak naše ponorky zvládají 15 uzlů a rychle konvoj doháníme. Jednotliví velitelé vyhlížejí svoje poškozené lodě, případně si vybírají další cile...



Stíhání netrvá dlouho, musíme si jen dát pozor na ozbrojené lodi, které nevynechají příležitoat a obsluhy jejich děl posílají svoje vřelé pozdravy kdykoli se ponorka jen přiblíží... Ale jejich snahy jsou marné, přes veškerou snahu a plýtvání municí těch několik zásahů, kterými obšťastnili snad každého člena smečky, je natolik lehkých, že ve své podstatě jen odřelo barvu na našich ponorkách. Ponorky pomalu zaujímají nové pozice a znovu útočí - a jak jinak, úspěšně !!!


Torpéda pomalu dochází, velící kapitáni s úsměvem vyhlížejí poslední cíle. Konvoj HX - 229 do tohoto okamžiku přišel už o 23 lodí, tedy více než polovinu... Kpt. Kubo hlásí doražení zasažené lodi a dvě zbývající torpéda na palubě - jenže je již poměrně daleko vzadu. Vybavuji si, že někde vzadu za konvojem zůstal stát poškozený torpédoborec a během jednoho z posledních útoků se dotazuji ostatních kapitánů, kolik ještě mají torpéd...


Po obdržených odpovědích je jasno. Válečnou loď nepřítele přece nemůžeme nechat jen tak volně stát na moři !!! Posílám na U - 49 rozkaz poškozený torpédoborec vyhledat a dorazit. Kapitán Kubo zapíná motory, otáčí ponorku do přibližného směru, kde byl torpédoborec naposled pozorován a vyráží plnou vpřed. Ostatní ponorky se pomalu odpoutávají od konvoje, nemají už čím střílet, pouze ponorka kapitána von Holtburga s urputností hladového vlka manévruje v zuřivé palbě nepřítele, aby mohla dorazit pošškozený tanker...
Mezitím U - 49 našla svůj cíl... S jistotou vzdálenosti kapitán Kubo posílá torpéda typu Ia na nehybně stojícího nepřítele, aby zpečetil jeho trpký osud...


Zatímco britský torpédoborec třídy Clemson klesá ke dnu a kapitán Kubo míří se svojí ponorku zpět k ostatním, bohatší o skoro 1200 BRT, kapitán von Holtburg odpaluje poslední torpéda, otáčí svou ponorku a plnou parou mizí z ostřelovaného prostoru. Zakrátko hlasitý výbuch dává vědět o skutečnosti, že i zasažený tanker nepřežije právě obdrženo u ránu z milosti. Netrvá to dlouho, celá smečka se shromažďuje ke společnému vítěznému fotografování...


Bilancuji hlášení jednotlivých kapitánů... Konvoj HX - 229 přišel v této bitvě o celkem 25 lodí, doprovod byl kompletně zničen, celkové ztráty dle identifikačních příruček a zápisů z lodních deníků se těsně blíží k součtu 153 tisíc BRT !!! Potopeny byly všechny tankery v konvoji... Dnes ponorkové námořnictvo bude slavit velké vítězství !!!


Na samotný závěr: Díky válečným reportérům na palubách U - 567 a U - 49 za poskytnuté snímky, použité při doplnění tohoto hlášení.



Naposledy upravil von Kočičák dne 07. 02. 2015, 15:21, celkově upraveno 5 krát.

_________________


Plout rychle, plout tiše, čekat tiše - a pak bleskově udeřit... Jako kočka...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Citovat
Příspěvek  
Pěkné, pane von K...  Wink ...

Pokud mohu z pohledu 1. bojové plavby U-532... Konvoj byl celkem rychlý... 7 uzlů, pokud si pamatuji... Hodně točil, velké lodě jako vždy uprostřed... U-576 na sebe kamarádsky natáhla eskortu... U-309 jí začala lehce redukovat... Vlastně na straně, kde číhala U-1228, U-49 a U-532, nebylo jediné britské válečné plavidlo.

Přiznávám, že první salva 4 torpéd šla mimo... Většina proplula až za záděmi zaměřených lodí. Jen jedno náhodou zasáhlo Malý tanker, který po zásahu vybočil a začal hořet. Zbylá 3 se ztratila v širé dáli Atlantiku. Po dobití rour vypáleny další 2 T na Large Cargo, potvrzen 1 zásah do přídě. Druhé opět mimo... Další T vypáleno na 3000 metrů vzdálený tanker... Zásah se nezdařil... T opět projelo za zádí této tučné kořisti.

Konvoj už v té době hodně kličkoval... a první nezasažené lodě se vzdalovali. Z eskorty zbyla poslední korveta. Nařídil jsem kormidlům otočit zádí k nepříteli. Než jsem ovšem mohl vypálit, byl Angličan potopen urozeným pánem von Kočičákem. Následovalo stíhání konvoje a vypálení dalších salv za unikajícím konvojem. Tam už se torpéda buď odrazila nebo minula. Tehdy už byl kpt. von Holtburg, jindy tak slušný a svým klidným chováním pověstný aristokrat, značně NASRANÝ, což je zdokumentováno na jedné z pořízených fotografií. Jedním z T byl ještě zasažen Medium Tanker, který začal zpomalovat. Při stíhání pak ozbrojené parníky zahájily na U-532 palbu z kanónů, šlo se tedy do sklepa.
Posledním AKU byl už jen doražen stojící Tanker.

Pak už jen zbývala cesta na shromaždiště ostatních ponorek a menší oslava úspěšného lovu.



Naposledy upravil Holt von Holtburg dne 07. 02. 2015, 15:33, celkově upraveno 2 krát.

_________________




"Ať už je tahle válka krátká nebo dlouhá," řekl Morell opět po chvilce zadumání, "bude se nám zdát nekonečná."- KRUTÉ MOŘE, N. Monsarrat
"Jen blázni vyplouvají do Atlantiku... A ještě větší do Středomoří!"
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ

Citovat
Příspěvek  
Pěkné pánové  Smile  super


_________________



Deep "n" Down
Veslař se může třeba udřít - je-li kormidelníkem blb, loď stejně popluje špatným směrem....jako naše vláda...a EU..to stále platí
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Citovat
Příspěvek  
Ehm, pane von H, děkuji jak za pochvalu, tak i za doplnění... Co se týče bitvy - Vašich 20 tisíc BRT vůbec není špatné číslo, takže si z těch prá ulítlých torpéd neračte nic dělat - ostatně ani já jsem neměl 100% úspěšnost - jak je vidět, ani starým zastáncům císařství se občas nemusí všechno zadařit :-) oslava


_________________


Plout rychle, plout tiše, čekat tiše - a pak bleskově udeřit... Jako kočka...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:
Zaslat odpověď Strana 25 z 26
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 24, 25, 26  Další
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.