Obsah fóra Die Kapitäne - CZ centrum série simulátoru Silent Hunter
RegistraceHledatFAQSeznam námořníkůNámořnické spolkyHodnostiMedaileWeb Přihlášení
Zaslat odpověď Strana 1 z 41
Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 39, 40, 41  Další
Megamod "The Wolwes of Steel""
Autor Zpráva

Citovat
Příspěvek Megamod "The Wolwes of Steel"" 
The Wolwes of Steel Megamod

                                                                                                                                                        



                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

                                                                                         NÁVOD K INSTALACI MEGAMODU THE WOLWES OF STEEL

Instalace hry:

 Nainstalujte hru SH5 do svého počítače. Je jedno na jaký disk hru uložíte. Já tedy používám "Vlastní" typ instalace (hra nabízí dva typy instalace Doporučený a Vlastní), jelikož hra nabídne automaticky něměcký jazyk.  Dále je nutné hru updatovat na verzi 1.2.0. To provedete otevřením souboru :C:\Ubisoft\Silent Hunter 5\Support\GameUpdater\gu (aplikace). Ted by se Vám měla hra updatnout na poslední verzi SH5.

Krok 1:

 Zhlédněte toto instalační video: https://youtu.be/l32mvmuhDME  i když je instalace už trochu jiná než je zde zobrazeno, stále Vám toto video s instalaci megamodu pomůže.
 Stahněte si The Wolves of Steel 2.0 Silent Hunter 5 Expansion Pack.exe ( zde" http://www.subsim.com/radioroom/downloads.php?do=file&id=4861 ) a nainstalujte aplikaci do hlavního adresáře Silent Hunter 5  (např. "C: \ Ubisoft \ Silent Hunter 5 "). Nezapomeňte zadat po výzvě správnou herní cestu cestu .

Krok 2:

 Generic Mod Enabler ( JSGME.exe ) okno vyskočí automaticky po 1 kroku instalace a je hotovo.
Povolte povinné a nepovinné mody se svým Generic Mod Enabler v tomto pořadí:

    TWoS 2.0.0      (povinné, je to hlavní mod)
    [Další TWoS 2.xx kompatibilní volitelné mody / addony]

* Výchozí TWoS je optimalizovan pro 16: 9 v herním rozlišení.
 Zajištěno správné * x * opravu pokud používáte jiné rozlišení s poměrem stran.

(JSGME může přestat reagovat po určitou dobu a zároveň instaluje hlavní mod, nechte to až do konce, nebojte pracuje na instalaci / klikni na "ano" pro všechny varování JSGME

Krok 3

 Ted aktivujeme Generic Patcher. Klikněte na složku ve hře a objeví se Vám několik souborů. Vás zajímájí dva soubory. A to "GenericPatcher cfg" a "GenericPatcher aplikace". Otevřete "Genericpatcher cfg" a zkontrolujte zda li je zde správně napsané uložení Vašeho SH5. Pokud ne budete muset ručně přepsat cestu Generic Patcheru k souborům SH5.

ClientAreaWidth=1184
ClientAreaHeight=765
LanguagePackInUse=C:\Ubisoft\Silent Hunter 5\TDW_GenericPatcher_v_1_0_168_0\LanguagePacks\English
CameraManager.act=C:\Ubisoft\Silent Hunter 5
EnvSim.act=C:\Ubisoft\Silent Hunter 5
kernel.dll=C:\Ubisoft\Silent Hunter 5
sh5.exe=C:\Ubisoft\Silent Hunter 5
SHCollisions.act=C:\Ubisoft\Silent Hunter 5
SHSim.act=C:\Ubisoft\Silent Hunter 5
SHSound.act=C:\Ubisoft\Silent Hunter 5
SH_NClient.dll=C:\Ubisoft\Silent Hunter 5
SimData.dll=C:\Ubisoft\Silent Hunter 5

 Pokud je vše v pořádku je načase aktivovat samotný Generic Patcher.Klikněte na "GenericPatcher" aplikace a vyskočí vám okenko. Zde klikněte na "File a pote Open" a začíná maraton klikání na "ano", tímto postupem postupně zapínáte jednotlivé složky GP. Pokud vše proběhlo v pořádku vyskočí Vám v okénku GP devět položek.



 Znovu kliknete na "File a pote na "Backup" a znovu klikat na ano a tim zalohujte všechny nabizene soubory.
 Ted klikněte znovu na "File" a poté na "Restore snapshot". Co udělat po vyskočení okenka bude jasné asi každému. O tom, že jste snapshot uspěšně vyměnili budete také informování slovem. "Succefuly".

* Ujistěte se, že SH5 a Uplay (já osobně Uplay odinstaloval a poté znovu nainstaloval) jsou OFF při aktivaci Generic Patcheru. V případě jakékoliv chybové hlášky, restartujte počítač a opakujte celý postup.
Ujistěte se, že hra je aktualizována na oficiální v1.2.0 (ne v1.0.5). Tento krok má zásadní význam pro SH5.

Krok 4:

Jděte na "C: \ Users \ [vaše uživatelské jméno] \ Documents \ SH5 \ Data \ cfg" a odstrante "main.cfg" soubor. Nový a správně nakonfigurováný soubor bude automaticky vytvořen při spuštění nové hry.

Krok 5:

 SH5 se může jevit při načítání jako zaseklý, to není nic neobvyklého, vyčkejte několik minut.   ... Spustte novou kampan a nezapomeňte uložit / načíst hru, když se Váš avatar poprvé zobrazí v bunkru. To je nezbytné pro správné iniciování zahájení kampaně (to udělejte pokaždé, když se chystáte ke spuštění nové kampaně nebo postupujete do další) ... Šťastný lov Herr Kaleun!
 Pokud nechcete začínat první kampaní, napište v nabídce "silentotto" a odemknete všechny kampaně.

 Zde si můžete stáhnout další kompatibilní  mody do TWoS 2.0 :  https://www.mediafire.com/folder/6xdh6g4691e3o/TWoS_2.0_Compatible_Aditional_Mods_and_Addons





 Zde je k dispozici  několik  herních videií:

https://youtu.be/TjLcxh7IYL0       -herní video

https://youtu.be/Inzh39SQtTY      -hernívideo

https://youtu.be/bROqWPlTldg     -herní video

https://youtu.be/ImNAPTM8IQw   -herni video

https://youtu.be/It_WcVBRkRg    -Enigma video

 Jenom na závěr znovu připomínám, že Generic Patcher nefunguje pokud máte hru staženou ze Steamu. Pokud budete megamod chtít přeci jenom hrát, tak prostě vynechte aktivaci GP (krok 3). Ikdyž pokud ho neaktivujete, tak přijdete o hromadu herního vylepšeni od modéra TDW. Doufám, že jsem tímto návodem, alespon trochu pomohl.


                                                                                                                        PRŮBĚH KAMPANĚ 31/8/1939- 09/05/1945



                                                                                                                            


 


Coastal Waters 31/08/39 - 01/06/40
Flotila 2
Základna - Memel (31-08-1939 to 01-09-1939) Kiel (02-09-1939 to 31-09-1939) Wilhelmshaven (01-10-1939 to 31-06-1940)
Typ- VIIA

Baltic Operations
31/08/39 - 05/09/39

Eastern British Coastal Waters
04/09/39 - 01/12/39

Breaking The Fortress
10/09/39 - 15/10/39

North Western Approaches
21/09/39 - 01/04/40

South Western Approaches
01/01/40 - 01/06/40

Operation Wesserubung
20/03/40 - 11/04/40



Happy Times 15/06/40 - 01/03/41
Flotila 2
Základny - Wilhelmshaven (01-10-1939 to 31-06-1940) Lorient (01-07-1940 to 31-08-1944)
Typ - VIIB

Atlantic Air Gap
15/06/40 - 31/01/41

Western Approaches
01/10/40 - 01/02/41

Strategic Supplies
01/11/40 - 01/03/41



Mare Nostrum 15/03/41 - 01/12/41
Flotila 23
Transfer z 2 flotily do  Kielu 15-03-1941 pro novou ponorku.
Základny - La Spezia (15-03-1941 to 31-05-1941) Salamis/Piraeus (01-06-1941 to 01-12-1941)
Typ - VIIC      Je nutné proplout Gibraltarským průlivem na novou základnu.

Breakthrough Gibraltar
01/03/41 - 01/09/41

Deliveries for Malta
01/03/41 - 01/09/41

Siege of Tobruk
01/04/41 - 01/12/41

Middle East Supplies
01/06/41 - 01/12/41

10th Flotilla
01/09/41 - 30/11/41

East Mediterranean Convoys
01/09/41 - 01/12/41



Western Approaches 20/03/41 - 01/12/41
Flotila 6.
Prevelení z 2. flotily do Kielu 20-03-1941 pro novou ponorku.
Základna - St Nazaire (05-04-1941 to 31-08-1944)
Typ - VIIC

British Supplies
20/03/41 - 01/12/41

Gibraltar Supply Route
20/03/41 - 01/12/41

Winston's Special
20/03/41 - 01/12/41

CENTRAL ATLANTIC SUPPLIES (was South Atlantic Supplies)
01/04/41 - 30/11/41

South Atlantic Convoys
01/04/41 - 01/12/41



Battle of the Mediterranean 15/12/41 - 01/09/42
Flotila 29
Základny - La Spezia (15-12-1941 to 01-05-1942) Toulon (01-05-1942 to 31-12-1942)
Typ - VIIC

Siege of Malta
15/12/41 - 01/08/42

Fortress Gibraltar
15/12/41 - 01/09/42

Rommel's Supplies
15/12/41 - 01/09/42

Raid on Malta
01/01/42 - 01/06/42

Eastern Fleet
01/01/42 - 01/09/42

Operation Pedestal
07/06/42 - 20/08/42



Operation Drumbeat 12/12/41 - 01/09/42
Flotila 2
Základna - Lorient (12-12-1941 to 31-08-1942)
Typ - VIIC

U-Boat Blitz
12/12/41 - 01/02/42

Second Happy Time
12/12/41 - 01/08/42

Tanker Alley
01/03/42 - 01/09/42



Arctic Convoys 19/12/41 - 19/09/42
Flotila 11.
Základna - Bergen (19-12-1941 to 19-09-1942)
Typ - VIIC

PQ/QP Convoys
19/12/41 - 16/06/42

Soviet Waters
19/12/41 - 01/07/42

Arctic Blockade
01/01/42 - 19/09/42

Arctic Convoys
01/02/42 - 01/09/42

JW/RA Convoys
01/05/42 - 19/09/42



Distant Waters 15/09/42 - 15/02/43
Flotila 3.
Převelení z 29. flotily  Toulon 15-09-1942
Bases - La Pallice (16-09-1941 to 31-08-1944)
Typ - VIIC

South America Supplies
15/09/42 - 31/12/42

Caribbean Oil
15/09/42 - 31/12/42

CapeTown Supplies
01/10/42 - 15/02/43

War in Distant Waters
01/11/42 - 15/02/43



The Black Pit 20/09/42 - 15/02/43
Flotila 9.
Základna - Brest (20-09-1942 to 20-02-1943)
Typ - VIIC

The Triumph of the Wolfpack
20/09/42 - 17/12/42

The Gap Closers
01/10/42 - 15/02/43

The Torch
20/10/42 - 15/02/43

Brittish Supplies
01/12/42 - 15/02/43



Turning Point 01/03/43 - 15/06/44
Flotila 9.
Převelení do Kielu 15-03-1943 pro novou ponorku.
Základny - La Pallice (16-09-1943 to 30-05-1944) Wilhelmshaven (31-05-1944 to 30-09-1944)
Typ - U-Flak

TW Spring 43
01/03/43 - 31/05/43

TW Summer 43
01/06/43 - 31/08/43

TW Autumn 43
01/09/43 - 30/11/43

TW Winter 43
01/12/43 - 39/02/44

TW Spring 44
01/03/44 - 15/06/44

Invasion Iminent
01/05/44 - 07/06/44



Monsun Gruppe 01/03/43 - 15/06/44
Flotila 7.
Převelení z La Pallice 02-03-1943
Základny - Penang (03-03-1943 to 01-08-1943) Singapur (02-08-1943 to 01-05-1944)
Převelení do La Pallice 02-05-1944
Typ - VIIC41 (nastaveny technické parametry typu IX)

Passage into The Rising Sun
01/03/43 - 23/07/43

The Monsun Boats
20/04/43 - 01/11/43

The Riches of India
01/07/43 - 20/04/44

Australia Isolation
01/10/43 - 20/04/44

Evacuation
01/03/44 - 15/06/44



The Final Years 01/07/44 - 09/05/45
Flotilla 9.
Základny- Wilhelmshaven (01-07-1944 to 30-09-1944) Bergen (01-10-1944 to 09-05-1945)
Transfér do Loch Ryan (Scotland - Operation Deadlight) 09-05-1945
Typ - VIIC41

Tonnage War 44
01/07/44 - 31/12/44

The North Sea
01/09/44 - 09/05/45

Tonnage War 45
01/01/45 - 09/05/45

Urgent Message
05/05/45 - 09/05/45

 
 




Naposledy upravil Muckenberg dne 03. 12. 2017, 20:31, celkově upraveno 60 krát.

_________________
Co se to proboha s tou Evropou děje !!!!
Opravdu začínám pochybovat jestli rozhodnutí Rusů ve 45 co s němci bylo správné. Oni by to s Rusy neudělali !!!!!!!


Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Citovat
Příspěvek  
Ještě pro doplnění. Další nový postřeh Very Happy Když sestřelíte letadlo tak posádka jde ven s padákem a dopadne do moře. Ale není to jako v SH4, ale padák zapadne do moře a za chvilku vyplave nebohý pilot letadla tvaří do moře. Pěkný detail, vlastně po moři plavou i trosky letadla Very Happy


_________________
Co se to proboha s tou Evropou děje !!!!
Opravdu začínám pochybovat jestli rozhodnutí Rusů ve 45 co s němci bylo správné. Oni by to s Rusy neudělali !!!!!!!


Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Citovat
Příspěvek  
Tak jelikož mám za sebou už i KIA tak Vás mohu obeznámit jak to vypadá v ponorce, když Vás dostanou. V centrále, která to schytala naplno se objevil tmavošedý mrak, který zahalil celý sekci. jestli tvůrci takhle simulují chlor nevím, ale jinak pěkný zážitek.  Smile
Dále je naprosta pecka jak se dozvíte, že Vás nepřítel objevil. Prostě Vám přijde radiozpráva, že nepřítel objevil ponorku v určitém sektoru. Jak reálné  Very Happy Pak stačí přes navigátora určit přesně svou polohu a víte na čem jste. No ona ta zpráva o detekci je v červeném rámečku tak to poznáte hned.   Surprised
Zajímavý je i Crash Dive. Zapomente, že za sekundu půjdete pod hladinu. Zde se ozve povel "Příprava k nouzovému ponoření", pár sekund čekáte a teprve pak se rozjede vše tak jak má být.
A nejsem si jistý, ale řekl bych, že zde můžete sám podle kormidel určovat úhel sestupu, nebo výstupu. Prostě "příd 10 dolů, zád 5 nahoru.  Surprised


_________________
Co se to proboha s tou Evropou děje !!!!
Opravdu začínám pochybovat jestli rozhodnutí Rusů ve 45 co s němci bylo správné. Oni by to s Rusy neudělali !!!!!!!


Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Citovat
Příspěvek  
Docela jsi mě navnadil. Mám sice vlastní namodovanou verzi, ale tohle mě docela láká vyzkoušet.  Smile

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Citovat
Příspěvek  
Ještě libůstka  Surprised  Nevím jestli tohle umožnoval samotný Open Horizons, ale myslím, že ne. Ale jistej si nejsem. No prostě pokud operujete u Gibraltaru a potřebujete doplnit zásoby, tak dejte kurz na Vigo a mužete tam natankovat z Weseru.  Smile A takových přístavů u neutrálu je tam více. Jsem zvědavý jestli nepujde doplnit zásoby na moři náhodou, když potkáte zásobovací lod na moři.  No a, protože jsem se toto nikde nedočetl tak navědomost dávám, že pokud napíšete v nabídce kampaně "silentotto" tak se vám odemkonou všechny kampaně a můžete začít hrát jakou kampan chcete.


_________________
Co se to proboha s tou Evropou děje !!!!
Opravdu začínám pochybovat jestli rozhodnutí Rusů ve 45 co s němci bylo správné. Oni by to s Rusy neudělali !!!!!!!


Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Citovat
Příspěvek  
Zdravím
Takže pokud poškodíte lod a ta se začne potápět tak lod vystřeluje červené světlice a jak klesne pod hladinu tak po ní zůstane jen mastná skvrna od paliv a hromada bordelu


_________________
Co se to proboha s tou Evropou děje !!!!
Opravdu začínám pochybovat jestli rozhodnutí Rusů ve 45 co s němci bylo správné. Oni by to s Rusy neudělali !!!!!!!


Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Citovat
Příspěvek  
Tak jsem vyrazil na svou první hlídku. Hra vám postupně odemyká jednotlivé části mise, ale má je předem vedené jako splněné. Zde už vám BDU přidělí specifický rozkaz v určeném čtverci. Ja dostal rozkaz "najděte v určeném prostoru konvoj a potopte dvě lodě". Cestou jsem narazil na nepřátelský svaz složený z Nelsonu a Ilustrious  Surprised  Surprised  Surprised  Jak jinak. Zaútočil jsem a na obě dvě težké lodě a potopil letadlovku a poškodil Nelsona. Po uložení pozice a opětném nahrání samo, že Nelson pokračoval nerušeně dál.  Surprised  Ale na toto již tvůrci upozornovali, že je to bug hry a když jste v kontaktu s nějakou lodí, že je lepší hru neukládat.
Na co jsem byl zvědavý tak to bylo na chování eskorty. DD mě byli schopni zaměřit asdicem zhruba na jeden kilometr, ale, že by házeli sudy nějak přesně to spíš ne než jo. Celkem mě zhruba po dvě hodiny lovilo 8 DD a přežil jsem bez úhony. Že by využití rad z ligy?  Smile Hlavně uplně divně se choval Nelson. Já jsem počítal s tím, že vezme kramle, když se zázračně uzdravil, ale on se mě jal nejspíše lovit společně s DD a kroužil kolem mě pocelou dobu. Ještě, že nenatáčel hlavní věže kde mě DD objevily a čekal až vystrčím ponorečku, že mě rozbije na atomy. Jak říkal kpt. Kaleun "Lidi se už prostě nemají rádi"   Cool Jinak souhra DD na božím oku vypadal hezky. Několik DD stojí a a nebo pomaličku plují a drží Vás v asdicu a ostatní se pomalu připravují na útok. No a pak jich několik vyrazí a nastává mela.
Ještě k té nepřesnosti DD. Já trochu podvádím. Když může hra tak já taky. Já hraju kampan už od začátku s typem VIIC-41. Takže je možné, že jsem se mohl potopit značně hlouběji než bylo možné nastavit na sudech. Jestli má toto hra zakomponováno nevím, neb jsem nekoukal jak hluboko sudy bouchali.
Povek k vynoření jsem dal z hloubky 171 metrů a celkem to trvalo na hladinu 17 minut, ale pak první problem modu na ,který jsem narazil. Posádka vůbec nereagovala na to, že je lod na hladině a na můstek zvysoka kašlala. A to i přes rozkazy skrz 1.WO !!! Že je něco špatně signalizovalo i to, že nedošlo k vyvětrání ponorky po vynoření. Vše naběhlo tak jak má po uložení a znovunačtení hry.
 Ale co mě velmi mile překvapilo, že hra s Vámi asi nějak spolužije. Po vynoření jsem dal odeslat na BDU zprávu o potopení Ilustrious a nic jsem dále nečekal. Ale jaké bylo mé překvapení, když mi přišla z BDU na tuto mou akci odpověd. Prý sice dobrá práce, ale toto nebyl můj rozkaz. Jelikož odpověd byla v červeném tak jsem BDU asi moc nenadchl tak doufám, že na mě v bunkru v Lorientu nečekají polní četníci.
 A ještě malá noticka na závěr mého plkání. Mlha je zde opravdu mlha a myslím, že nebude problém při určité konstalaci nastavení obtížnosti, narazit plnou parou do nějaké lodě. Proč? Protože jí prostě neuvidíte Very Happy Opravdu životní prostředí hry je moc pěkná záležitost.

 Smile



Naposledy upravil Muckenberg dne 30. 08. 2015, 10:43, celkově upraveno 1 krát.

_________________
Co se to proboha s tou Evropou děje !!!!
Opravdu začínám pochybovat jestli rozhodnutí Rusů ve 45 co s němci bylo správné. Oni by to s Rusy neudělali !!!!!!!


Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Citovat
Příspěvek  
Takže potvrzeno, BDU s Vámi opravdu komunikuje podle toho jak plníte rozkazy. Já jsem cestou do operačního prostoru potopil ještě obchodní lod a z BDU přišlo: "Dobrá práce, ale počínate si moc agresivně"  Smile Ono i ty radiové zprávy, které dostávám při hře. To je prostě paráda. Krásně Vás to vtáhne do děje celé války v Atlantiku.


_________________
Co se to proboha s tou Evropou děje !!!!
Opravdu začínám pochybovat jestli rozhodnutí Rusů ve 45 co s němci bylo správné. Oni by to s Rusy neudělali !!!!!!!


Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Citovat
Příspěvek  
Herdek filek,snad tu sh5 ještě znovu nainstaluju. Zatím to ale bylo vždycky zklamání.Dík za doporučení


_________________
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail

Citovat
Příspěvek  
Takže tak ted trochu chybka tohoto modu. Pokud použijete snorchel a pak ho zasunete zpět do pouzdra na palubě, tak Vám kouř bude vycházet někde z předního poklopu. Já, když to viděl poprvé z můstku, tak jsem vyděšeně pádil do předních ubikací co to tam začalo hořet  Very Happy Ale není to nic strašného.
Jinak snorchel a z něho vycházející kouř je hezky udělaný.



Naposledy upravil Muckenberg dne 19. 09. 2015, 02:07, celkově upraveno 1 krát.

_________________
Co se to proboha s tou Evropou děje !!!!
Opravdu začínám pochybovat jestli rozhodnutí Rusů ve 45 co s němci bylo správné. Oni by to s Rusy neudělali !!!!!!!


Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Citovat
Příspěvek  
Tak ted trochu spamu  Very Happy

Jak říkám konečně zde fungují radiové zprávy k událostem, které se skutečně stali.

28.6. 1940
U-26 hlásí poškození a vyžaduje návrat na základnu. BDU jí nařizuje pokračovat, protože v Atlantiku je jen 5 ponorek.

1.7. 1940
BDU hlásí ztrátu U-26 s celou posádkou a že prý máme truchlit  Mad


To by jste toho Doenitze začali nesnášet  Very Happy


_________________
Co se to proboha s tou Evropou děje !!!!
Opravdu začínám pochybovat jestli rozhodnutí Rusů ve 45 co s němci bylo správné. Oni by to s Rusy neudělali !!!!!!!


Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Citovat
Příspěvek  
Sic to tady nemá co dělat, ale objevil jsem mod, který otevře oba hajzlíky, přidá důstojnickou jídelnu, žebřík do kuchyně k poklopu, salámy a bedny s potravinami do interieru. Docela pecka a hlavně pasuje s tímto megamodem. To se to bude baštit puding na hajzlíku až mě budou honit DDčka  Very Happy


_________________
Co se to proboha s tou Evropou děje !!!!
Opravdu začínám pochybovat jestli rozhodnutí Rusů ve 45 co s němci bylo správné. Oni by to s Rusy neudělali !!!!!!!


Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Citovat
Příspěvek  
A link k tomu "hajzlíkovýmu" modu by nebyl?  Surprised

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Citovat
Příspěvek  
Ahoj
 Já ho vyhledal někde na subsimu. Jmenuje se" SilentMichal s Interior mod 1.2.4" Můžeš se posadit do důstojnické jídelny a nebo jít na záchod, ale bacha dveře nejdou zavřít Very Happy Docela to zpříjemní interiér. Jen škoda, že nikdo nepředělál do kompletu osádku, protože to je věc, kterou stále nemohu rozdejchat. Ono vůbec se v této hře nepovedlo vše co se týče lidiček.
Ještě vřele doporučuju doplnit megamod modem " Stormys DBSM SH5 v1.3 Basemod". Taky moc nádherná věcička.

Jinak je tady na foru někdo, kdo hraje tento megamod? Docela bych pokecal o fungování eskorty, mě se to zdá nějaký divný. Smile I když autor tohoto megamodu dal na subsim ke stažení dvě SM, kde můžeme porovnat fungování eskorty a pak dát na subsim vědět co a jak. Ale ta moje angličtina Sad a přes překladač to není to pravé.)



Naposledy upravil Muckenberg dne 04. 10. 2015, 09:36, celkově upraveno 1 krát.

_________________
Co se to proboha s tou Evropou děje !!!!
Opravdu začínám pochybovat jestli rozhodnutí Rusů ve 45 co s němci bylo správné. Oni by to s Rusy neudělali !!!!!!!


Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Citovat
Příspěvek  
Vyšel nový patch 9.

Sorki je to přes překladač  Cool

Vlci of Steel 1.04 - Patch 9 changelog:

Snapshot změny:
- Snížení 3D vykreslovací vzdálenost 50.000m kolem ponorky hráče, aby se snížilo CPU / Hardware stres a zlepšit výkon her a stability v hustě obydlených oblastech.
* (Pokud chcete používat tuto funkci, musíte nejprve aktivovat své mods s JSGME podle pokynů dolů níže. Pak začněte GenericPatcher.exe, zakažte všechny záplaty, a potom znovu obnovit dvojky 1.04_Snapshot.gps poskytnuty ve modpack)

Další vychytávky:
- Odstraněny CamoB a CamoC nátěry na typu VII A protože nefungují.
- Závěrečná kampaň (Final Years), je nyní k dispozici pouze z MG a TP kampaní.
- Přihrádkové zaplavení časy pro obchodníky snížit o 20-30%
- Hog Islander Maximální rychlost vzrostla z 11 na 13 kN. Historicky maximální rychlost byla 15 KN, ale proto, že to byla stará loď z WW I doby, jsem se rozhodla omezit rychlost až 13 kN.
- Zavádění, poprvé v SH5, k dispozici střední a malé obchodníky Velikost in spojeneckých konvojů. Vyskytla se konvoje budou od nynějška mít větší rozmanitost, a nebudou se skládá výhradně z pouhých 2-3 ~ 7000 tun typů obchodních ...
- Většina lodí v britských pobřežních konvoje bude nyní střední a malé velikosti obchodníci.
- Konvoje Hustota formace je nastavena na 700 m se liší od-900m rozestupu mezi sloupců / řad. Tato nastavení budou nejlépe odpovídat historické konvoje útvary záznamy poskytnuté GAP a různými leteckými snímky / videa z druhé světové války Atlantiku konvojů.
- Nucená realističtější chování velkých válečných lodí zavedením nového typu "obranné" válečné lodi v TF skupin, které obsahují válečné lodě. To znamená, že letadlové lodě a velké válečné lodě nebudou neustále bzučet přes hlavu a ram nic v cestě, když jste pod útokem DC, vystavuje jim vlastní ke zbytečnému nebezpečí. V tomto případě bude TF poměrně rozděleny do dvou skupin, kde se jedna skupina se vás snaží zachytit, zatímco ostatní zůstanou válečných lodí a opustit oblast, přesně tak, jak by měli ...
- Revize propagační / morální bodů požadavky pro některé schopnosti posádky.
- Členové posádky Zvýšená zdravotní body, FO náklonu čas výrazně, aby se zabránilo kolapsu Battlestations / tichý chod příkazů v dialogovém nabídce, pokud FO je zraněn zvýšena ..

Přidáno mods:
- OHII v2.5 - Allied konvoje obchodníka Enhancement_0.1
- OHII v2.5 - GroupTypeDefs.cfg_7-8-9_XII
- TF válečných lodí behavior_Testing v0.1


No a jak jsem si přečetl, tak problém chováni eskorty by měl být vyřešen tímto patchem  Very Happy  Very Happy  Very Happy  Very Happy  Very Happy



Naposledy upravil Muckenberg dne 04. 10. 2015, 09:33, celkově upraveno 1 krát.

_________________
Co se to proboha s tou Evropou děje !!!!
Opravdu začínám pochybovat jestli rozhodnutí Rusů ve 45 co s němci bylo správné. Oni by to s Rusy neudělali !!!!!!!


Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:
Zaslat odpověď Strana 1 z 41
Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 39, 40, 41  Další
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.