Obsah fóra Die Kapitäne - CZ centrum série simulátoru Silent Hunter
RegistraceHledatFAQSeznam námořníkůNámořnické spolkyHodnostiMedaileWeb Přihlášení
Zaslat odpověď Strana 6 z 6
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6
Návod: SH3 Mission Editor
Autor Zpráva

Citovat
Příspěvek  
Ano to mě taky napadlo, ale otázkou je jestli se zkrácená doba načítání vyplatí proti nemožnosti přetáčet čas v multiplayerové misi.


_________________



Správný kapitán, jde ke dnu i se svou lodí.-Ono to u ponorek většinou ani jinak nejde Very Happy
U-BOOT VIIB U53 kapitán Ernst-Gunther Heinick
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky

Citovat
Příspěvek  
Ahoj

Chcem sa vás opýtať aký je maximálny počet bodov (lodi,lietadiel atď.) na mape pre SP a MP v SH3  Question
Pracujem na jednej operácii z 2. sv. vojny no dávať tam 500 transportných lodí a 100 torpédoborcov by bolo troška moc + rôzne podporné skupiny lietadiel atď.

Ďakujem za odpoveď

S pozdravom

Michal


_________________


Nick na tunngle.net MichalU98http://www.tunngle.net/wiki/Web_Signature
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Citovat
Příspěvek  
Myslim, ze pocet ti nikdo nerekne, protoze bude zalezet na tom jestli to utahne HW a upload hostujiciho. Z meho laickeho hlediska bych přes 100 nechodil.


_________________
Chlapi, čtěte to forum. Je toho tady opravdu dost a často se ptáte na to, co tu je už popsáno. Děkuji


Pravidla fóra | Rady ohledně psaní na DF | Ponorkářův slovník | Hledat | Pravidla Ligy DK
Die Kapitane transport
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky

Citovat
Příspěvek  
Vzhledem k možnostem hry a z vlastní zkušenosti vim, že sto DDček je na nic.....zahraj si PQ 18 nebo jinou podobnou mapu kde je přes dvacet DDček. Jak to na takových mapách vypadá v druhé půli hry....dvacet DDček se motá, navzájem si překáží při zátahu na jednu ponorku. Je to pak jen nepřehledný guláš, který s realitou nemá pranic společného a to i přes to, že konvoj je postaven přesně podle skutečnosti. Co se týká počtu obchodních plavidel....co na to říct....max. v jednom konvoji je tuším v nějakém pozdějším HX z roku 44...je tam 123 lodí a to je víc než dost na mapu pro šest i osm hráčů. U dělených konvojů jako je operace Husky 2 je jich i víc, ale tam zase skoro nemáš šanci na všechny díly svazu zaútočit. Kvantita není u tvorby map ta správná cesta, ale na to si asi musí přijít každý mapař sám. Moje začátky na tom asi nebyly jinak, viz. moje první mapa PQ 18.
Jestli ti můžu radit tak daleko lepší je si vybrat nějaký normální konvoj, pohrát si s ním, vyšperkovat a je to potom daleko lepší řežba než monstrozní uskupení u kterého ti bude půlka hráčů padat, protože jim to železo nebo připojení neutáhne. Wink


_________________


Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail

Citovat
Příspěvek  
citace:
10. tady mate tabulku kde si nastavite rychlost konvoj a akcni radius kedy po vas pojdu(dela)


To Random Area Radius (KM) vám vytvorí okolo danej jednotky kruh veľký podľa toho koľko KM nastavíte. A pri spustení mapy sa daná jednotka náhodne vyskytne niekde v rámci toho kruhu...pri každej hre inde ale vždy v kruhu. V akej vzdialenosti pôjde loď po ponorke sa asi nastaviť nedá.


_________________


Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Citovat
Příspěvek  
ako sa ponorkam určuje hlbka??



Naposledy upravil Marian Varga dne 23. 11. 2014, 22:00, celkově upraveno 1 krát.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail

Citovat
Příspěvek  
skočiť šipku z mostiká Laughing  cool


_________________
Hogen
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Citovat
Příspěvek Ako urobiť NORMÁLNU eskortu? 
Už 3 dni sa snažím urobiť ku konvoju eskortu tak, aby držala svoj kurz až do začiatku útoku a tiež aby nereagovala na útoky na druhej strane mapy ale strážila si svoj sektor. Tieto dve veci ich neviem donútiť robiť naraz.

Eskortu tam môžem dať dvoma spôsobmi:
1.) Dať každej lodi vlastnú trasu: Tu si eskorta drží perfektne svoj kurz. Problém nastáva pri prvom výbuchu torpéda. Je jedno kde na mape buchne. Každá loď si to nasmeruje k tomu miestu a musí si to každá osobne obzrieť...je jedno že musí prejsť 7 km krížom cez konvoj alebo že medzitým 300m od nej išli ku dnu 2 lode. Proste všetky idú k miestu prvého výbuchu.

2.) Pripojiť ju ku konvoju: Toto by fungovalo perfektne. T.j. loď si stráži svoj úsek a na druhej strane mapy môže byť aj celá Kriegsmarine. Proste neútočí pokiaľ nikto neničí jej úsek. ALE!!! to by musela držať smer od začiatku až do útoku. Tu mám problém s tým že vždy niekto z pripojenej eskorty sám od seba odíde z bojiska cik-cak kurzom doblba. Skúšal som aj tie vadne lode odpojiť a dať im vlastnú trasu, ale pri každom teste mi to urobí iná loď. A to čo robia keď sú na vlastnej trase všetky  som už písal vyššie.



Naposledy upravil KUBO dne 29. 11. 2014, 19:06, celkově upraveno 2 krát.

_________________


Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Citovat
Příspěvek  
Řešení je prosté. Použij oba postupy. Nikdy to nebude ideální, ale tohle se osvědčilo.


_________________
<<<Ubisoft je jednička!


"Žít má cenu pro to, za co stojí umřít."
________________________________________________________
Pravidla fóra | Rady ohledně psaní na DF | Ponorkářův slovník | Hledat | Osobní složka
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky

Citovat
Příspěvek  
Jak píše Sarr a jak jsem ti psal přes PM, tohle nikdy nebude ideální s tím se musíš smířit.


_________________


Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:
Zaslat odpověď Strana 6 z 6
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.