Obsah fóra Die Kapitäne - CZ centrum série simulátoru Silent Hunter
RegistraceHledatFAQSeznam námořníkůNámořnické spolkyHodnostiMedaileWeb Přihlášení
Zaslat odpověď Strana 1 z 1
The Grey Wolves 1.1a - tGW
Autor Zpráva

Citovat
Příspěvek The Grey Wolves 1.1a - tGW 
The Grey Wolves 1.1


Takže pěkně popořádku:
stránka (moc pěkná): http://www.users.on.net/%7Ejscones/TGW

full download poslední verze 1.1a:
hlavní zdroj(vlastní):DOWNLOAD
Stahnete vsechny casti, rozbalte a spusťte TGW11a.exen
alternativní zdroj(zshare):
Stahnete vsechny casti,
tgw1_1a.part1.rar - 95.78MB
tgw1_1a.part2.rar - 95.78MB
tgw1_1a.part3.rar - 95.78MB
tgw1_1a.part4.rar - 95.78MB
tgw1_1a.part5.rar - 95.78MB
tgw1_1a.part6.rar - 95.78MB
tgw1_1a.part7.rar - 95.78MB
tgw1_1a.part8.rar - 15.54MB
rozbaltea spustte TGW11a.exe

nebo:
link 1: http://picturehost.realsimulation.com/UBRS_DLC/category.php?id=20
link 2: http://www.fileplanet.com/167604/download/Silent-Hunter-III---The-Grey-Wolves-Supermod-v1.1a
link 3:ftp://gibbage.mine.nu/Silent%20Hunter%20III/Grey%20Wolves/

Mod je šířen v pěti souborech. Je to docela palba, má půl giga Shocked . Stáhněte všechny, umístěte je do jednoho adresáře a spusťte .exe soubor.

On-line readme soubor: http://www.users.on.net/%7Ejscones/TGW/TGW11aReadme.pdf

A tady je to po česku ...  Cool Pozn.: v tomto případě jsem přeložil i většinu seznamu součástí tohoto supermodu. Přesto jsem u některých nebyl schopen z překladu zjistit, co vlastně ta která součást znamená, proto jsou takové části schované pod obecným popisem "+ další drobné doplňky" :-) . Pro kompletní seznam mrkněte do originál souboru - viz link výše.Rád bych upozornil na sekci "Známé problémy" skoro dole - přečtením si ušetříte spoustu otázek

*******************************************************************************************************Šedí vlci v. 1.1a*******************
Než začnete
===========Systémové požadavky-------------------Spolu s dalšími změnami, TGW rozšiřuje vaše vizuální zážitky. To samozřejmě klade požadavky na vaše železo. Ověřte si, že váš systém splňuje doporučenou konfiguraci pro SHIII, nejen minimální. Spusťte detekci sytému z CD SHIII a ověřte si, že váš systém bude stačit. Pokud pojede TGW mod na slabším stroji, můžete se setkat se škubáním, nízkými FPS, nebo může SHIII i zamrznout.
Instalace---------TGW má být instalován na čistou hru s patchem 1,4b bez dalších modů.nJestli používáte JSGME, zajistěte, že máte deaktivované všechny jiné mody.nJestliže používáte SH3 Commander, použijte návrat k původním souborům SHIII funkcí "Rolback SH3!" v Commanderu. Instalační program instaluje TGW přímo přes původní SHIII. Pokud preferujete použití JSGME, musíte přidat na konec instalační cesty "\\MODS\\The Grey Wolves v1.1a" (bez uvozovek).

před instalací si můžete vybrat následující doprovodné mody:
"Das Boot" background movie - v menu se přehrává část filmu "Das Boot"
Enhanced see floor textures - textury pro moře ve větším rozlišení - velký vliv na výkon
Athmosphere 8 dark, 16 light, 16 dark - další možnosti pro viditelnost, barvu nebe moře atd, defaultně 8 light - oba 16 - velký vliv na výkon
Generic ship contact names - žádné nebo jen základní údaje o kontaktech
24 fatigue model - 24 hodinový model únavy(narozdíl od 8 a 12 hodinového)
Remove friendly mines - odstraní miny v domácích přístavech
No torpedo TDC tracking - neukazuje budoucí trasu torpéda v TDC
Remove Swastikas - odstraní svastiku ze hry(vlajky, medaile atd)

Odinstalace-----------Jestliže instalujete TGW přímo přes SHIII, odinstalace není možná. Musíte odinstalovat kompletní SHIII a znovu instalovat. Pokud jste nainstalovali s použitím JSGME, tak jednoduše deaktivujte TGW pomocí JSGME a máte odinstalováno.

Součásti

Novinky ve verzi 1.1 a 1.1a===========================
- vylepšení grafiky periskopu
- data pro 2. a 7. flotilu- upraven systém vyznamenání a hodností
- změněny časy nabití palubních děl a kulometů
- zvýšena síla výstřelů pro palubní děla o cca 33% (105mm a 88mm)
- omezeno rozlišení grafiky terénu (pomůže s FPS v blízkosti pobřeží nebo přístavu)
- upravena rozpoznávací příručka
- upraven zvuk šroubu u DD, takže je možné rozeznat změnu rychlosti hydrofonem
- upraveny zvuky při přenosu pod vodou- + další drobné změny

Poznámky k nové rozpoznávací příručce:
- u titulů v knize jsou přidány vlajky pro lepší orientaci
- technické údaje o lodích jsou na stránce nahoře; nejdůležitější údaje jako je tonáž apod. jsou stále vpravo nahoře
- u obrázku lodi je měřítkový ukazatel upravený dle veliosti lodi
- nové textury s vysokým rozlišenímn

Poznámky Rubiniho:
- údaje o partnerství jsou u Argentiny upraveny tak, že po 12. květnu 1945 ukazuje jako spojenec Osy, což hráči umožňuje uprchnout na konci války (což odpovídá i reáliím, neboť někteří kapitáni odpluli do Buenos Aires po kapitulaci Německa).
- byly upraveny některé scripty pro minové pole (jak běžné, tak pro "sprátelené" pro volitelný submod)
- + další drobné poznámkyn

Novinky ve verzi 1.0====================

GRAFIKA:
- 8 km viditelnost
Pozn.: = upravena viditelnost pro noc, mlhu= upraveny barvy pod hladinou= noční textury oblohy a moře= upraveny odrazy slunce na oblohu a moře= přidány všechny chybějící odrazy trupu pro typ IIA, IID, XXI, pro věže u typů IXB, IXC a IXD2, odrazy pro periskopy typů II, VII, XXI a vlna pro všechny šnorchely= upraveny mraky= upraven měsíc= upraven odstín vody
- upraveny všechny úvodní obrazovky ve hře
- upraveny textury ponorek- nové ikony důstojníků
- nové lodě
- nové textury lodí
- nové textury letadel
- bitevní křižník Scharnhorst
- britský člun třídy Elco
- bitevní loď Tirpitz- DD typ 1936A (M)
- USS Essex CV
- Hospital Ship
- křižník třídy Southampton
- nové přepravní lodě
- nové nákladní lodě
- torpédové čluny MAS
- Old Linery
- nové symboly na věže
- upravené přístroje
- upravená obrazovka s upgrady ponorek a vybavení
- nové textury vlajek
- nové textury torpéd
- nové textury posádky
- odstraněn zaměřovač v dalekohledu
- nová F1 help obrazovka
- nové textury majáků
- lepší textury poškození
- Navi-Map mod
- potopené lodě "Barikády"
- přesunutelné stopky
- + další drobné změnynHERNÍ SYSTÉM
- německý překlad textů
- soubory německých radiodepeší
- soubory anglických radiodepeší
- změněn počet dní na základně (aby nedocházelo k zařazení do hlídky do stejného čtverce)
- upravena hloubka pro šnorchlování
- DD agresivita mod
- snížen ničivý potenciál palubního děla
- stíhačky Hurricane nyní nesou malé bomby
- změny pro radar a sonar u typu XXI
- upravený únavový model
- Hlídkový důstojník podává zprávu o počasí, když je na povrchu- přidáno chybějící torpédo TVII
- upraven model poškození ponorky
- k odpálení torpéda se používá Ctrl+Enter (už žádné nechtěné výstřely)
- NYGM model poškození lodí
- zvýšeno přiblížení u útočného periskopu na 10x
- upraven dosah torpéda T2
- upraveny některé přístroje
- upraven dosah typu IXD2
- + další drobné změnynZVUK
- cca 100 nových zvukových souborů
- nová ústřední melodie- odstraněna hudba při hře
- nový gramofon s náhodným přehráváním
- nové soubory s hlasemnKAMPANĚ A KARIÉRA
- přidáno město Moltenort a pět majáků v Kielském zálivu
- upravené konvoje
- majákový mod
- ve hře je 43 funkčích zemí (národností)
- mod dojné krávy
- upraveny průplavy Panama, Suez a východní vtup do Scapa Flown

Změny od Rubiniho:------------------
1. upraven námořní provoz a národnosti lodí. Přidány nové německé lodě: Tirpitz, DD typ 36A, Scharnhorst a Gneiesenau. Přibyl také italský torpédový člun MAS.
2. 54 nových přístavů kypících životem. O 30 přístavů více než v RUB, všechny s provozem dle hostorických reálií, pokrývající Atlantik a Středomoří. Nyní včetně přístavu ve Scapa Flow.
3. Máme kompletně novou kampaň pro americké a africké pobřeží. Zahrnuje náhodné lodě a konvoje, nové přístavy, a spojenecké hlídkování. Už žádné scénáře v prázdném západním a jižním Atlantiku.
4. Máme taky zcela přepracovanou kampaň pro Středomoří s italskými válečnými loděmi. Nové itelské síly zahrnují bitevní lodě, těžký křižník a lehký křižník (prozatím klonované) + nové torpédové čluny MAS.
5. Do souborů kampaní (RND i SCR) bylo přidáno mnoho nových lodí a jednotek (lehké křižníky třídy Southampton, přepravní a nákladní lodě, britský hydroplán Walrus, německý plovákový letoun Arado, PT čluny, AI ponorky, Hospital ship, Old Liner, Essex US Carrier .... + dříve zmíněné Tirpitz, DD typ 36A, Scharnhorst a Gneiesenau.
6. Jsou provedeny opravy v LND vrstvách a souborech Location, opravena chybná data (nepř. pro Azory a Island). Upravena také data a politická příslušnost pro Středomoří a přístavy Černého moře.
7. Umístěna nová letiště pro větší historickou věrnost německého a spojeneckého leteckého krytí. 4 nová letiště v Americe (včetně chybějící základně USA v Natalu v Brazílii). Šest nových letišť přibylo ve Francii, Německu a Norsku. Také byla přemístěna některá letiště Osy ve Středomoří.
8. Upraveny údaje v RND vrstvě, všechny v souladu s historií. Zesíleny výzvědné možnosti v některých oblastech jako Jižní Amerika, Afrika, pobřeží Atlantiku a Mexický záliv. POZOR!! Spolehlivst radiodepeší nebyla dotčena, takže je stále nutný test hydrofonů.
9. Lehce upravena minová pole
10. Máme nyní dvě "válečné" operace: Operace Berlín - Scharnhorst a Gneisenau vyplouvají do Atlantiku a Operace Ceberus - Scharnhorst, Gneisenau a Prinz Eugen se vracejí do Německých vod po roce stráveném v Brestu.
11. V přístupech ke Scapa Flow můžete spatřit potopené "barikádní" lodě. Opatrně, nenaražte do nich.
12. položky uvedené výše jsou doplněním k obsahu modu Harbor Traffic v. 1.47

DOPLŃKOVÉ VOLITELNÉ MODY- viz originální dokument ...

KOMPATIBILITA
Tento mod je plně kompatibilní s SH3 Commanderem. Ale v souvislosti s fungováním modifikace agresivity DD doporučujeme ponechat v nastavení "Lost contact time" na 15 minut. Další informace v nápovědě pro SH3 Commander.

ZNÁMÉ PROBLÉMY
Existuje dobře známá a nedokumentovaná vlastnost SHIII, která může vést k tomu, že vám nebude započítán credit za potopení lodí. Abyste tomuto zabránili:

1. Nevylepšujte nebo neměňte nic na vaší ponorce při první hlídce nové kariéry před opuštěním přístavu.
2. Při následujících hlídkách nic nevylepšujte po skončení hlídky, ale až před vyplutím na následující hlídku.

Pamatujte:
- na základně po připlutí z hlídky = žádný upgrade
- na základně těsně před vyplutím na novou = OK můžete měnit a vylepšovat

Dále, lodě v přístavech najíždějí přímo na nejbližší pobřeží, hoří a vybuchují atd...
TOTO se stává, když uložíte hru v dosahu 50 km od přístavu ... a je to taky známá chyba SHIII (dále často máte u pobřeží a přístavu nízké FPS - POUŽÍVEJTE NÍZKOU KOMPRESI ČASU, když už jí musíte v této oblesti použít).

TGW nemůže odstranit tyto "chyby", ale můžete upravit svoje chování tak, aby se tyto chyby neprojevily. Nejedná se o chyby vzniklé instalací TGW.

TECHNICKÁ PODPORA PODĚKOVÁNÍ ponecháno bez překladu
******************************************************************************************************

Salut!
von CGY

Editované dělo by Sarroth: zde
installace:
nakopírovat do C:\\Program Files\\Ubisoft\\SilentHunterIII\\data\\Libraryv případě používání JSGME:nakopírovat do C:\\Program Files\\Ubisoft\\SilentHunterIII\\MODS\\The Grey Wolves\\data\\Librarya aktivovat.



Tak jak jsem už psal pustil jsem se do testování GW, takže...

The Grey Wolves mini review
by Sarroth




Grafická stránka:Tady není co řešit, dalo se to čekat a je to všeobecně známo. GW posouvá vizuální zážitek o 200% z původní verze a o 150% z Rub. Textury moře, nebe, lodí, ponorek, efekty..."očouzená" ocel po zásahu vypadá konečně jako "očouzená" ocel, mnohem více textur pro jednu loď . Nemálo nových modelů lodí, opravené některé staré, nový a upravený inteface(přidána výsuvná lišta se stavem baterie a vzduchu takže není potřeba stále klikat na hlavního, stopky...) atd atd atd. Není co řešit. #1



Zvuková stránka
Zkráceně ... SUPER! Snad nic není původní a je ozvučeno snad naprosto(každá akce) vše, včetně nové doprovodné hudby a perfektně. Málem mě až vyhrkla slza, když si T2 "zazpívala" a naposled vydechla před tím než zmizela v temnotách moře, málem jsem se až lekl, když torpédo poprvé zasáhlo cíl do palivové nádrž jaká to byla konečně pořádná šlupka až naskočí husí kůže, pocítil "ponorkovou nemoc" když Jochen pořád v pozadí pokašlává a Karl popotahuje...achh jak mě to jde na nervy Very Happy , málem jsem probudil mladou, když jsem málem začal křičet společně s posádkou "Torpédo zasáhlo!!!" a málem mě opraskal ret z věrohodného zvuku větru na širém oceánu ....těch momentů je prostě mnoho a jen dokazují jak moc je důležité kvalitní ozvučení a zvuky. Ten kdo to dělal si dal opravdu záležet a je to opravdu kvalitně udělané.

Herní stránka
To byl hlavní důvod proč jsem na GW šáhl. Rub mě prostě už nestačil a NYGM TW a ostatní mody mě přijdou buď často přehnané či nedoladěné(GW používá jen to něj z TW stejně jako z ostatních modů a vznikl z toho vcelku výborný a dobře vyladěný mix). Takže rovnou k věci...po dvou a půl patrolách už snad mohu říct finální verdikt a ten zní...nejen že tady není momentálně nic lepšího, ale snad to už ani není potřeba(samozřejmě stále jde něco vylepšovat). Převzatý a částečně upravený systém potápění lodí je téměř dokonalý a opravdu realistický, lodě se konečně potápějí, ne že prostě dojdou hit points a loď bouchne. Jde dostat loď na jedno torpédo stejně jako na pět...jak naštve když při zpáteční cestě potkáte osamocenou C2 a vaše poslední dvě torpéda zasáhnou cíl ne zrovna ideálně a ten ne a ne klesnout(což by se jak v původní hře tak Rub stalo) i když už je téměř pod vodou a náboje do děla už také nejsou takže jí je třeba nechat osudu a plout hold domů...sakra jak nádherně je to reálné Laughing . Jak úžasný je pocit po útoku na konvoj poslouchat přes hydrofon v 80m jestli už konečně praskají lodní přepážky nebo jestli bude nutné poškozenou loď stopovat a dodělat. Konečně člověk nemá trapný pocit, že jeho skóre tak rapidně nerealisticky roste, protože pokud nepodvádí a hraje dle pravidel jeho skóre bude vysoké, ale reálné bez daně za zážitek a požitek ze hry...naopak. Prostě už to nejde, že z konvoje zbude půlka...člověk je nucen tak jak to bylo vybrat jeden dva cíle. Když potká letadlo(GW používá Airplane mod, takže je nepotkáte tak často, ale zato když je potkáte stojí to za to, objevují se tak jak tomu bylo hlavně u větších akcí)...potopit se, když potká DD ... potopit se a opravdu jen a jen pokud to jinak nejde sáhnout po kulometu či dělu. Samozřejmě, pokud člověk chce a má zkušenosti lze občas něco "nerealisticky" obejít, ale je to zbytečné a člověka to hlavně vůbec, ale vůbec neláká.Je tu spousta dalších a dalších vylepšení a drobností jejichž vypsání by bylo nadlouho(např. dopravní lodě konečně používají reflektory a hledají Vás, DD velice často zastavují a poslouchají atd atd), které potěší a zase přidají na herním požitku.



Mapa se také dočkala mnoha změn a připadá mě velice dostačující. Konečně je tu Reykjavík, mnohem více přístavů na východním pobřeží  Ameriky a Indického oceánu, mnohem více náhodných tras pro konvoje a ostatní námořní dopravu a také zakomponováno více historických událostí. Vše podbarvuje systém "komunikace" přes rádio(hlášení ostatních ponorek atd).



Technická stránka
Asi takto, komu jel Rub tomu pojede i GW a pravděpodobně stejně jako mě dokonce lépe. Je to hlavně díky optimalizaci textur. Naopak ten kdo hrál jen původní hru pocítí asi rozdíl k horšímu. Je ovšem velice důležité, jaký počítač máte hlavně kolik paměti, v jakém stavu ho máte a také je třeba dát pozor při instalaci GW. Tím myslím vybrat to co opravu chcete, hlavně dát pozor na sky mody a sea mody. Doporučuji nechat defaultní 8km light sky mod a také sea mod(i tak je moře upravené a vypadá perfektně).



Závěr
GW nabízí zatím maximální možný zážitek, požitek a realismus z hraní SH3. Těžko najít nějaké negativum(snad krom palubního děla které je ale vyřešeno v předposledním příspěvku). Není to výběr nejlepších modů, ale výběr toho nejlepšího z nejlepších modů plus spousta vlastní tvorby přímo autorů GW. GW je nová krev do žil SH3 a doporučuji ho každému kdo pomalu ztrácí o SH3 zájem, je to jako nová hra a já osobně si to užívám jako když jsem poprvé SH3 spustil. Na druhou stranu GW není pro někoho kdo nehledá realismus a dává přednost vystřílení celého konvoje, souboje palubním dělem s DD a 170t lodní tonáže na patrolu. Jelikož jsem se sám na několika modech pro různé hry v minulosti podílel vím jak moc času a práce za tím stojí a opravdu hochům z GW týmu tleskám, protože to je sakra dobře odvedený kus práce za který by se nemusel nikdo stydět, naopak je to pěkná lekce pro profi vývojáře. Very Happy

Sarroth

"Rub je mrtev...ať žije Grey Wolves"


_________________
<<<Ubisoft je jednička!


"Žít má cenu pro to, za co stojí umřít."
"Der beste Seemann war doch ich!"
________________________________________________________
Pravidla fóra | Rady ohledně psaní na DF | Ponorkářův slovník | Hledat | Osobní složka
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky

Citovat
Příspěvek  
REZERVOVÁNO


_________________
<<<Ubisoft je jednička!


"Žít má cenu pro to, za co stojí umřít."
"Der beste Seemann war doch ich!"
________________________________________________________
Pravidla fóra | Rady ohledně psaní na DF | Ponorkářův slovník | Hledat | Osobní složka
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:
Zaslat odpověď Strana 1 z 1
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.