Obsah fóra Die Kapitäne - CZ centrum série simulátoru Silent Hunter
RegistraceHledatFAQSeznam námořníkůNámořnické spolkyHodnostiMedaileWeb Přihlášení
Zaslat odpověď Strana 1 z 1
U-534
Autor Zpráva

Citovat
Příspěvek U-534 
http://www.youtube.com/watch?v=jijPqqyOCx0&feature=channel
 my god


_________________
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ

Citovat
Příspěvek  
Kvůli jednomu odkazu zakládáš vlákno?
Nechtělo by to alespoň trochu přispět vlasním úsilím?
To video si většina lidí dokáže najít sama. Zkus přidat alespoň nějakej vlastní názor, poshánět fakta a pohromadě, tak aby to mělo hlavu a patu, je sem přidat Wink


_________________
Ponorky jsou bezpečnější než letadla...důkazem tohoto tvrzení budiž fakt, že je mnohem více letadel pod vodou, než ponorek ve vzduchu.

Pravidla fóra | Rady ohledně psaní na DF | Ponorkářův slovník | Hledat
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ

Citovat
Příspěvek  
Když už je zde založeno toto téma, tak sem přihodím několik velmi zajímavých odkazů na fotky U-534 po jejím vyzdvižení.



http://web.ukonline.co.uk/gaz/map1.html

http://web.ukonline.co.uk/gaz/rvdv.html

http://www.detektorweb.cz/index.4me?s=show&lang=1&i=2176&mm=2&xb=2&vd=1


_________________
U-552
Rudý ďábel-lovec tankerů!

"Každý ponorkář zcela jistě v srdci cítil záři širého moře a úkolu, jenž mu byl svěřen, cítil se bohatý jako král a s nikým by své místo nevyměnil."

"Heslo U-Bootwaffe: Jsme solidní firma."

Velkoadmirál Karl Dönitz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Citovat
Příspěvek  
Seppe tak ty fotky jsou super a ty torpéda po tolika letech v té ponorce tak to je maso.Manipulaces těma torpedama po tolika letech byla asi o držku Cool


_________________
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail

Citovat
Příspěvek  
No když se podíváš na video (3:25) tak je vidět, že ten, kdo ty torpéda vytahoval a přemisťoval na jeřábu je....ehm... Laughing (S jednim totiž regulérně fláknul o trup ponorky Very Happy )



Naposledy upravil Vancik dne 16. 02. 2010, 18:49, celkově upraveno 3 krát.

_________________


Rychle a stylově.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ

Citovat
Příspěvek  
to Vancik:
člověk by čekal že to torpédo udělá bum  Laughing  Laughing .
Aspoň já bych čekal že to bouchne



Naposledy upravil mysak_bob dne 16. 02. 2010, 20:39, celkově upraveno 1 krát.

_________________
Pomož si sám a pomůže ti bůh.

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Citovat
Příspěvek  
no, pokud vím, tak torpéda se přepravovala bez roznětek - myslím že ty tam byly instalovány až těsně před nabitím


_________________
Ponorky jsou bezpečnější než letadla...důkazem tohoto tvrzení budiž fakt, že je mnohem více letadel pod vodou, než ponorek ve vzduchu.

Pravidla fóra | Rady ohledně psaní na DF | Ponorkářův slovník | Hledat
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ

Citovat
Příspěvek  
Přesně tak Grime.


_________________
U-552
Rudý ďábel-lovec tankerů!

"Každý ponorkář zcela jistě v srdci cítil záři širého moře a úkolu, jenž mu byl svěřen, cítil se bohatý jako král a s nikým by své místo nevyměnil."

"Heslo U-Bootwaffe: Jsme solidní firma."

Velkoadmirál Karl Dönitz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Citovat
Příspěvek dobrá práce bomb specialistů..... 
Je pravdou, že zapalovače byly montovány při nabíjení, takto se to provádí i u dělostřelecké munice atd.  a tak práce na této munici je dosti bezpečná (když nejsou ty zapalovače namontovány). Ale je třeba jít trošku dále, neb ty zapalovače někde v blízkosti musí být uloženy pro rychlou montáž při nabíjení, jsou určitě v nějaké kovové krabici a mořská voda si na nich určitě zapracovala. A tato manipulace je značně nebezpečná, neb nikdo neví v jakém stabu jsou mechanické vnitřní části těchto zapalovačů, přez to, že jsou převáženy v zajištěném stavu (k odjištění zapalovače dochází při výstřelu a za určitou dobu, tzv. masková jistota, u torpéd to bylo 250-350 m dle typu) může vlivem vody dojít k poškození a odjištění zapalovačů vlivem zrezivění některých důležitých komponentů. Pak stači i pohyb, změna polohy nebo nepatrný náraz a je to v čudu. Každý zapalovař má totiž počinovou nálož, zde to mohlo bít tak 100-200g nějaké trhaviny (TNT, TH, amatol, aj, která rozjíždí detonaci v hlavní náloži torpéda). Dále je třeba říci, že voda není schopna zničit třaskaviny, trhaviny a tyto jsou i v dnešní době funkční při zachování stejných TTD parametrů. Takže smekám svoji čepici před prací těchto odborníků při průzkumu a likvidysi vnitřních prostor, kde muselo být munice haba-kuk....


_________________




MODEL IIA U-3
Pluj hluboko, pomalu a potichu!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail

Citovat
Příspěvek  
Jo, tak to je Elksi fakt. Před 20ti lety jsem na vojně znehodnocoval 30mm tříštivý granát do kanónu 2A42. Počinka měla cca 10mm průměr, možná méně a rozložila mi šatní skříň. Co by potom musela udělat tato počinka, raději ani nedomýšlím. Mám dojem, že na jedné z fotek jsem zahlédnul komplet tropédový zapalovač a nebyl výrazně rezavý Confused

jo, tady je http://web.ukonline.co.uk/gaz/AR4.JPG



Naposledy upravil Bobo Wolf dne 17. 02. 2010, 08:29, celkově upraveno 1 krát.

_________________
V náruči smrti do světa ticha...


Dodám nové i repasuju staré akumulátory do notebooků, vrtaček, RC modelů, záložních zdrojů, airsoft guns apod. Akumulátory AFA do ponorek nejsou, došly válečné zásoby olova razz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky

Citovat
Příspěvek  
Tou jsou zážítky, já měl u babičky nevim co to bylo možná 3,7 akorát vim, že nahoře přes špičku to mělo červenej pruh Laughing


_________________


Rychle a stylově.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ

Citovat
Příspěvek to Bobo.... 
Zapalovače jsou pro používání ve vode dělány většinou ze slitin a barevných kovů a to proto, aby nedochzelo k jejich poškození korozí. Ale jehly, pružiny, zajišťovací kroužky, setrvačnostní pojistky atd. balo třeba udělat přesně, tvrdý materiál, legovaný i chromovaný a v tom byl a je zakopaný pes. Toto podlehne vodě, některé slitiny oxidačnímu procesu a pak je to hodně o držku. Příklad je zde popsán při zajišťování námořní miny na Vranovské přehradě.
to Vancik...
Zdeje třeba značení 20 mm munice,jedno z mnoha, značena je každá munice, ale po 60 letech v hlíně,vodě atd je vidět kulový.... Značení munice je dosti komplikovaná záležitost .



Naposledy upravil elksar dne 17. 02. 2010, 16:30, celkově upraveno 2 krát.

_________________




MODEL IIA U-3
Pluj hluboko, pomalu a potichu!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail

Citovat
Příspěvek futrál... 
Zapalovače jsou baleny jednotlivě do dřevěných nebo plechových futrálů, které jsou vyplněný filcem a zapalovač je tam přesně zasunut a uzavřen víkem, je zde i lístek od výrobce s označením typu, roku výroby, kdo to kontroloval a štempl. Po uzavření nedochází k žádnému pohybu zapalovače, celek je vložen do papírového obalu a parafínován jako celek. Na fotce je vidět silná oxidace hliníkové části, ale asi to vyndali z nějaké krabice nebo skříně. Ale toto se dosti těžko typuje, ten rezavý válec je ta počinová nálož.
Jinak k munici se dá najít  i   toto , malý test inteligence.


_________________




MODEL IIA U-3
Pluj hluboko, pomalu a potichu!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail

Citovat
Příspěvek  
No, zvrhlo se to někam jinam, tak zpět k tématu.

Zde jsou stránky nově otevřeného muzea U-534:

http://www.u-boatstory.co.uk/

Ponorku rozřezali, aby návštěvníkům umožnili lepší a pohodlnější přístup  no comment


_________________
U-552
Rudý ďábel-lovec tankerů!

"Každý ponorkář zcela jistě v srdci cítil záři širého moře a úkolu, jenž mu byl svěřen, cítil se bohatý jako král a s nikým by své místo nevyměnil."

"Heslo U-Bootwaffe: Jsme solidní firma."

Velkoadmirál Karl Dönitz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Citovat
Příspěvek Škoda jich... 
Štve mě jak ta vetšina ponorek dopadla  Crying or Very sad  A ještě k tomu když se někde dočtu že nějaká stěch ponorek byla předána třeba USA nebo SSSR tak jdu upe do kolen  Sad

U 534 (23.12.1942 - 05.05.1945) 05.05.1945 potopena v Kattegatu (56°39'N,011°48'E) hlub. pumami brit. letounu Liberator (86. peruť) [3, 49]


*přesunuto*



Naposledy upravil mysak_bob dne 23. 06. 2012, 13:37, celkově upraveno 1 krát.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:
Zaslat odpověď Strana 1 z 1
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.