Obsah fóra Die Kapitäne - CZ centrum série simulátoru Silent Hunter
RegistraceHledatFAQSeznam námořníkůNámořnické spolkyHodnostiMedaileWeb Přihlášení
Zaslat odpověď Strana 1 z 1
Problém - Komprese času
Autor Zpráva

Citovat
Příspěvek Problém - Komprese času 
Zdravím, začínám s GWX 2.1 (obtížnost 80%)  a řeším nepříjemný problém s kompresí času (TC). Při kompresi 8x - 32x mi hra (na mapě) na několik minut zamrzá (hra se zastaví, vůbec nereaguje a to při každém novém stupni komprese času, takže pokus nastavit vyšší rychlost je drsnou a dlouhou zkouškou trpělivosti). Komprese 64x a vyšší jede celkem v pohodě - mapa se plynule aktualizuje. Tato záležitost se vyskytla po nájezdu na přístav Dover, kde jsem potopil 13 britských lodí pirát (a  4 hlídková plavidla se potopila díky vlastním divokým manévrům). Takže řeším :

1) kompresi času - nemůže na tom mít podíl to větší množství lodí potopených v malé hloubce v přístavu ? (mj. jednu polovinu Troop Transport jsem potkal při zpáteční plavbě několik mil od přístavu Shocked ) nedá se s tím moc cestovat na delší vzdálenosti - při vysoké TC mne často ruší hlášení o škodách způsobených dopadajícími granáty (když se mi překvapená hlídka fláká) a tato rychlost není moc efektivní na naslouchání pod vodou, bo když se vynořím, tak se důstojník velící hlídce nevrátí na věž a raději se fláká v ubikacích (Q: Nejde nějak zařídit, aby se po vynoření automaticky vracel na věž jako zbytek hlídky ?), a na nízkou TC, kde bych ty lodě spatřil jako první, nemám zase dost času. Přepínání mezi realtime a vysokou TC navíc komplikuje problém s kompresí ...
Jde to nějak řešit ? Nejde měnit/nastavit TC skokově (např. z realtime rovnou na 64x) ?  help

2) po nájezdu na Dover se přidal problém s načítáním uložených pozic (zatím úspěšnost použitelných pozic 50%), i když ukládám na hladině, bez komprese a bez lodí v okolí (Q: kolik km by měla přibližně být vzdálenost k nejbližší lodi ?)

3) lze zavést nějaká dodatečná opatření, aby měla hlídka při vysoké TC co nejvyšší šanci spatřit nepřítele jako první a dala mi echo ? (kromě zastávek s nasloucháním, hlídka s max. efektivitou) např.  doporučená nastavení komprese v SH3 Commanderu atd. ...

EDIT: sestava Athlon XP 2500+, 2 GB RAM, GeForce 7600 GT



Naposledy upravil Shadowblade dne 16. 08. 2008, 00:27, celkově upraveno 4 krát.

_________________
"I became a sniper. Hidden, watching everything through a rifle scope.
Now I could see war not from the inside, but from the outside, as an observer.
I watched the brutality...the stupidity of mankind through the scope of my rifle."

- Sniper Wolf, member of Special Forces Unit FOXHOUND


Kapitänleutnant Karl Ruprecht Kroenen - U-Flotilla Saltzwedel - U-123, Type IXB
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Citovat
Příspěvek  
...PC sestava

Jinak...
1. Je to možné, SH3 při větších rychlostech blbne, byla pozorována nejedna anomálie díky zrychlení času. Také jde o to, že jak člověk zrychluje čas, SH3 přestává zpracovávat určité věci zvuky, animace atd, ale např pokud na rychlosti 16 se stále snaží zpracovávat animace(které přestane např až na 32) jedou zrychleně což může v extrémní situaci či při nějakém problému(nějaká chyba v samotném GWX.) dělat neplechu.
 
Nevím o tom že by to šlo někde změnit. Jde snad nastavit maximální možné zrychlení, ale ne násobič.

2. Problém 2. může být díky problému 1.
Maximální vzdálenost od lodi je dle použité viditelnosti km, 8 - 16 dle instalace.

3. Těžko viz jak je psáno, SH3 při velkém zrychlení často blbne a tedy i posádka občas hlásí s opožděním či vůbec. Maximálně jde nastavit, aby se čas zcela zastavil(při detekci např letadla apod) já to tak úspěšně řešil. Nejlépe přes SH3 Commander či přímo v Dokumentech.

Počkal bych ještě zda se neozve někdo kdo GWX aktivně hraje a měl to samé. V opačném případě bych ukončil patrolu a počkal zda se to nevyřeší novou.



Naposledy upravil Sarroth dne 16. 08. 2008, 00:14, celkově upraveno 1 krát.

_________________
<<<Ubisoft je jednička!


"Žít má cenu pro to, za co stojí umřít."
"Der beste Seemann war doch ich!"
________________________________________________________
Pravidla fóra | Rady ohledně psaní na DF | Ponorkářův slovník | Hledat | Osobní složka
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky

Citovat
Příspěvek  
Co se týče GWX, nemám tedy 2.1  ale pouze verzi 2.0, nikdy jsem podobný problém nezpozoroval. Taktéž bych to viděl na návrat do přístavu a novou patrolu.


_________________
Drauf und durch !!!


Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ

Citovat
Příspěvek  
díky za odpovědi, k těm potopeným lodím jsem našel toto:

danlisa (Subsim) napsal:
There is also a situation where shipping sunk in shallow water is not completley un-rendered by the SH3 engine. This means that even though you can't see them anymore, the engine is still tracking/rendering them. No fix for this though.


takže ty sebevražedné manévry AI jsou docela zákeřná taktika  Smile  

Novou patrolu jsem si nechával raději jako poslední možnost, abych to samé neřešil znovu v některé další patrole.
Zkusil jsem minimalizovat strop pro kompresi u zvuků a grafiky a pomohlo to - komprese jede v pohodě hurra


_________________
"I became a sniper. Hidden, watching everything through a rifle scope.
Now I could see war not from the inside, but from the outside, as an observer.
I watched the brutality...the stupidity of mankind through the scope of my rifle."

- Sniper Wolf, member of Special Forces Unit FOXHOUND


Kapitänleutnant Karl Ruprecht Kroenen - U-Flotilla Saltzwedel - U-123, Type IXB
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:
Zaslat odpověď Strana 1 z 1
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.